Miután felvettem a ruhám megindultam kifelé Jaylaval együtt mire Jaden epp jött ki a furdőszobából
-Oo jo reggelt!(integetett)
-kiraly hogy élsz Javon csak siess mert 7:30-van ha elkesünk a te hibad lesz!(kiabalt Jayla mire én csak neztem előre bambulva a padlót)
-Jo reggelt!(halottam meg egy ismrős hangot,es arra fordultam)
-Szia Javon,!siess!(ennyit fűzött hozzá Jayla)
-hello(mondtam meg mindig bambulva a padlót Amugy vagjatok hogy 6:30 kor aludtam el es most 7:30 van Tehat 1 orat aludtam azota)
-Huhuu(legyezte kezét előttem Jayla)
-Ja igen?(gyere le kapsz kajat ameddig kedves Jaden ossze készíti cuccait)
(Jaylaval es Javonnal megindultunk a konyhába ahol a szülők kávéztak)
-Jó reggelt!Nem fogtok elkesni?(kerdezte Jessica a gyerekek anyja)
-De!Ha Jaden nem kapkodja magát!(kiabált Jayla mire Jaden is megjelent táskával a vállán)
-Sofi,de jo hogy itt vagy,jo reggelt,ossze irtam az asztalon levő papírra az orvosságokat ha bármi kell.(mondta az anya )
-Rendben köszönöm(mondtam es felnéztem az említett személyre egy halvány mosollyal)
-jól vagy? Sápadt vagy.(tette fel Jessica)
-természetesen,reggel mindig ilyen tépett vagyok(hazudtam mire Jaden sajnáló fejjel nézett rám)
(Jayla Javon Jaden a szendvicseket bedobták a táskájukban majd indulni készültek)
-Szisztok srácok (köszöntem el tőlük)
-gyere ide S(ejtsd:Esh)(szolalt meg Jayla mire megöleltem)
Suli után jövök!(mondta mire én egy mosollyal válaszoltam Jadent is megöleltem mire annyit súgott nekem hogy :irj ha "baj van.."(elengedtem a fiút mire egy beleegyező pillantással tegintettem ra majd megöleltem Javont,aki oly megnyugvàst adott nekem hogy mi még estétől maradt stressz szorongàs is kiszállt belőlem mintha kiszívta volna belőlem
-Szia wanna(sugtam oda neki)
-Szia Coop (mosolygott vissza rám ölelésünk végén,majd Dj es Jessica elköszöntek tőlem elvitték a srácokat suliba utana ők pedig mennek a dolgukra)(Felsétáltam Daelo szobájába nagy csendben bementem majd láttam hogy a kis lurkó még alszik,nem is szerettem volna fel ébreszteni,had aludjon,így lebaktattam az alsó szintre reggelit csinálni neki(málna,eper,banán,alma bele szeletelve a natúr joghurtba és rá egy kis zabpehely,beraktam a hűtőbe egy kicsit hűlni majd a nappaliba indulva bekapcsoltam a tv-n Daelo kedvenc meséjét amit tegnap este is nézett,majd megállitottam,felsétáltam kisebb bicegéssel majd felkeltettem Daelot hogy jöjjön le a nappaliba hogy szem előtt legyen nekem majd lefeküdt és betakartam En pedig lefekudtem mellé (annyira fáradt voltam hogy elaludtam úgy hogy Daelo lábán pihentettem a fejem majd ilyen 25 p mulva felévredtem arra hogy Daelo felébredt ,felkínáltam neki az ételt amit csinaltam majd azt mondta hogy nagyon ízlett neki,adtam neki gyogyszert a kohogésére ,vissza feküdt)
(A nap nagyrésze arrol szólt hogy felsöpörtem ameddig Daelo aludt,vagy epp neztem vele kis meséket,vagy csak telefonoztam.Épp a kanapén ültem Daelo mellett aki a tv-t bambulta majd rám szegezte tekintetét)
-kerlek zongorázol nekem?(nezett boci szemekkel)
-Ahh,nem szeretnél inkább a telefonomon játszani?(kerdeztem mire felnyitottam a telefonom es oda adtam neki)
-jo a telefonod de legyszi zongorázz(monda a fiu mire megfogta telefnom es magához szorította)
-Legyen de senkinek se mondod el de csak azert mert beteg vagy es megsajnáltalak ez hétszentséges titok(mondtam majd odaültem a zongorához vettem egy nagy kevegőt és elkezdtem zongorázni Tom Odell-től az Antoher Love-című dalát,amit nem csak zongoráztam hanem énekeltem is