-Nem szép dolog hazudni Jayla...(mondtam miközben hoztam a kezemben az innivalókat)
-Ez azért most erős beszólás volt Sofi!(szolt rám Jaden tetetett sértődéssel)
-Bocsi Bocsi (hajoltam meg elötte figurázva)
-Jolvan cseléd megbocsátok,de most együnk mert nagyon ehes vagyok(huppant le a székre,én is a példáját követtem csak En Javon es Jayla közé ültem le)
Kommentelő:Mióta ismeritek Sofi-t?
-Én nemrégóta,most költöztek ide olyan 2 hete(mondta Jayla aki közbe csomagolta ki ételét)
-Mi olyan......2-3 orája ismerjük (nevetett az ikerpár)
(A többiek nekiálltak enni én pedig az live-ba beszéltem)
-Na és miujság van skacok?hogy vagytok?(kerdeztem a liveba tekingetve)
K(kommentelő):én jol vagyok!Javon? Javon és Jaden hogy van?
-Jaden!(szoltam a fiúnak aki csak bólogatott )hogy vagy?(kerdezem)
(Jaden csak felmutatott egy Like jelet)-Jaden az imént kifejezte hogy teljes mértékben jol van,(mondtam hülyülve a kerdezőnek)
-Javon!(szoltam a fiúnak es raneztem ő is ram nézett)Hogy vagy?(kerdeztem miközben tartottam a fiúval a szemkontaktust)
-Én megfelelően érzem magam,köszönöm..(hajolt meg annyira amennyire tudott ugy hogy az asztalnál ült)
(lassan vissza néztem a livera)
-Az imént megtudtuk hogy kedves Javon barátunk is Jolvan,
(Ránéztem Jaylara)
-jol vagyok!(mondta mielott még lefújtam volna a hosszu szövegem)
-És Jayla baratosnénk is jol van,csupa csupa jó hír gyermekeim(szinészkedtem)
(Én még beszèlgettem a nézőkkel)
-Basszus Jayla én még jövök neked egy habbal az arcodba(Kacsintottam felé)
-Nemarr,mar azt hittem elfelejtetted..(sóhajtott Jayla)
-En ilyen fontos dolgokat sohase felejtek el....(mondtam széttárt kezekkel)
-Jaden te vagod mi folyik itt?(kérdezte ikrét Javon)
-a-a(csoválta a fejét)
(Megkajáltunk fizettünk
es elindultunk Jaylaék felé,az autóban picit beszélgettünk zenét hallgattunk,addigra már rég kikapcsoltuk a liveot,)-Amugy Sof holnap sétálva megyek suliba,jössz velem?
-Persze ki nem hagynám(mosolyogtam)
(Hátranéztem hogy megnézzem mit csinálnak a fiuk,majd lattam hogy Jaden alszik Javon pedig a telefonját fürkészi)
-Javon,mi a francot csinaltatok amibe igy elfaradtatok?(röhögtem halkan a fiúra nézve)
(Javon felkapta a szemét majd a szemembe nézett)
-Csak elmentunk egyett edzeni(mosolygott majd az alvó fiúra pillantott) de igazából ő sokat alszik Mert kattos szegény(mondta mire engem akaratlanul is a nevetés fogott el)
(Megérkeztünk a Walton család házához talán ilyen fel 6 lehetett ,Jayla beparkolt a feljáróra)
-Jav felkeltenéd Jadent?(kerdezte Jayla miközben leállította az autót)
-Tesó kelj fel,megerkeztünk,(löködte meg testvérét Javon)
-Jojo ébren vagyok,(dörzsölte meg szemét Jaden)