Dneska jsem se zbudila s tím, že musím jít zase za Ruby. Hrozně mi chybí. Neviděly jsme se měsíc. Byla jsem na stáží v NY. Za 2 týdny odlétám zase, ale až po mé velké infulencerské akci. Musím se na ni připravit. Musím tam vypadat nejlíp, jako vždy.
________,,Omgg ahojj Abby. " Zařvala Ruby natšeně.
,,Ahooj Ruby" Skočila mi do mého obětí a svalily jsme se obě na zem.
,, Hrozně si mi chyběla. " Řekla roztomile.
,,Ty mi taky. Jsem ráda, že už můžeme být konečně spolu."Udělala jsem malinový cheesecake a malinovou šťávu. Sedly jsme si ke stolu a povídaly si o všem možném. Tohle mi tak strašně chybělo.
,,Hele chtěla bych ti potom někoho představit."
,,Koho?"Koukla jsem se na ni nechapavým pohledem.
,,Mého kluka a jeho kamaráda"
Malém jsem se udusila kusem cheesecaku.
,,Ty máš kluka?"
,,Ano, jmenuje se James"
,,To, to je úžasný" vykřikla jsem a šla ji obejmout.
,,No a jak dlouho jste spolu, kolik mu je a kdy mě s ním chceš seznámit?"
,,Jako vždy máš plno otázek. No je mu 23, jsme spolu 3 týdny a seznámím tě s ním klidně zítra. "
Zítra? Zítra jdu už se Stacey do kavárny a potom možná ještě někam.
,,No tak to je skvělý, tak to vám moc prejuuu. Bohužel to ale zítra nepůjde, už jsem se domluvila se Stacey."
,,Škoda, ale nevadí určitě to vyjde jiný den a přijde tam i jeho kamarád, určitě se ti bude líbit" mrkla na mě
,,Hele brzdi, neznamená, že někoho máš tak že já tě budu následovat, ale tak seznámíte nás můžeš. "
,,To je jasný, kdyby si měla tak čas?"
,, No zítra jdu se Stacey, ve středu jdu s Cheryl, potom budu u rodičů máme nějaké rodinné oslavy, takže zase mi budou všichni říkat jak jak velká holka jsem, no a potom mám tu akci, takže nevím "
,,Ty toho máš, až budeš mít čas dej mi vědět ale dopředu"
,,Já vím, ale pár dní se musím ještě připravovat na tu akci, kde musím vypadat perfektně, mimochodem nechceš tam jít semnou. "
,,No podle toho kdy to je"
,,Další středu"
,,AHH, škoda to budu s Jamesem"
,,Sice mě mrzí, že tam nepůjdeš, ale tak to nějak zvládnu"Ráno jsem se vzbudila a šla si rovnou nachytat snídani. Vzala jsem si avokádo a udělala si guacamole. Opekla jsem si toust a namazala na něj guacamole. Nějak jsem to skrášlila a samozřejmě to dala na igs. Sedla jsem si ke stolu a koukla jsem se na ig Ruby. Měla tam asi 100 příspěvků s Jamesem.
,,Co se jí na něm může líbit?. Je to obyčejný slizoun" řekla jsem si pro sebe. No ale přeju ji to, dlouho nikoho neměla. Po rozchodu s Lukasem si dala 3 roční pauzu. Najednou mít přišla zpráva od Stacey.Tak za 2 hodiny v kavárně ?
Jasně, budu tam
Dobře, budu se těšitJá takyy
Nasnídala jsem se, nádobí dala do myčky a šla do koupelny. Tam jsem si udělala skincare. Vyčistila jsem si zuby. Vyžehlila jsem si vlasy a šla do pokoje. Tam jsem si udělala lehký makeup a nachystala si věci do tašky a vybrala si fit.
ČTEŠ
NEREÁLNÉ
FanfictionChci se vám tady tak nějak představit aby jste tak nějak věděli kdo jsem a jaky život mám. Jmenuju se Abby Cameronova . Je mi 20 let. Mám mladší sestru Cloe a staršího bratra Justina . Jsem infulencerka na svém ig mám 132mil sledujících. Jak jsem s...