Luxusní restaurace

4 0 0
                                    

Ráno jsem se vzbudila a divila jsem se, že vedle mě Dan neleží. Oblékla jsem si župan a šla dolů do kuchyně. Tam jsem uviděla Jamese jak dělá snídani. Hrozně hezky to vonělo.
,,Dobré ráno" otočil se na mě a usmíval se
,,Dobré ráno. Co to bude? "
,,Udělal jsem ti lívance s ovocem" přinesl to na stůl

,,To je perfektní" řekla jsem s úsměvem,,Ještě si to neochutnala" začal se smát,,Ještě to musím dát na ig

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,To je perfektní" řekla jsem s úsměvem
,,Ještě si to neochutnala" začal se smát
,,Ještě to musím dát na ig. Jak se jmenuješ na ig, chci tě tam označit" vyfotila jsem to a čekala až mi dá jeho ig.
,,@danfashion. A nebudou si myslet, že spolu chodíme? "
,,Neboj nebudou a i kdyby může jim to být jedno" udělala jsem igs a položila mobil na stůl a ochutnala jsem to skvělé jídlo.
,,To to je UZASNYYY" vykřikla jsem
,,Tak to jsem rád, že ti to chutná"
,,Děkuju"
,,Nemáš vůbec zač"
,,Musíš mi dát recept" řekla jsem s plnou pusou
,,Támhle ho máš" ukázal na kuchyňskou linku
,,Tak dekuju"

,,Hele tak já už asi půjdu" zvedl se a pomalu kráčel ke dveřím
,,Dobře, když tak mi někdy napiš, můžeme něco podniknout." objala jsem ho na rozloučenou
,,Jasně napíšu, tak zatím ahoj" objetí mi opětoval, otevřel dveře a šel k jeho autu.
,,Ahoj" řekla jsem a zabouchala dveře.

Dala jsem nádobí do myčky a šla do koupelny se upravit. Udělala jsem si vysoký culik. Udělala jsem si skincare a přemístila jsem se do pokoje. Tam jsem si vybrala outfit a šla si zaběhat. Ještě jsem to musela vyfotit na ig a šla jsem.

Outfit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Outfit

,,Když už jsem tady vedle Starbucksu tak si zajdu koupit kafe" řekla jsem si pro sebe.
Koupila jsem si kafe a sedla jsem si venku na lavičku. Samozřejmě hned ke mně přišli fanynky. Bylo jich 8.
,,Ahoj Abby, můžeme se s tebou vyfotit? "řekly s úsměvem na tváři.
,,Ahoj, no jasně že můžete" postavila jsem se a postupně jsem se všema vyfotila a objala.
,,Holky jsem ráda, že jsem vás potkala a že jsme si mohly tak dobře pokecat. "řekla jsem nadšeně
,,OMGG, my jsme taky strašně rády"  Zakřičely snad na celý park a šly mě všechny obejmout.
,,Tak ahoj Abby" řekly zborově
,,Ahojte holky" zamávala jsem na ně a dál popíjela kafe.
,,Ráda tě vidím" ozvalo se za mými zády. Byla tam vysmátá Ruby.
,,Ježíš ahooj" šla jsem ji rovnou obejmout.
,,Hele nechceš někam zajít"
,,Jasně, jenom se zajdu převléct "řekla jsem a šly jsme.

,,Tak počkej tady. Musím si umýt vlasy a obléct se a možná i trochu namalovat"
,,Jojo jasně počkám"
Umyla a vyfénovala jsem si vlasy, trochu jsem se namalovala. Šla jsem se obléct a nezapomeň la jsem se to dát na ig.

Outfit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Outfit

Pohled Ruby
Hele kluci ona není taková jako jsem já, je úplně jiná co se týče vzhledu.
,,Jak to myslíš? "zeptal se James
,,Prostě když ji uvidíš jde poznat, že z chudé rodiny nebude"
,,Aha, tak to jsem na ni zvědavý" řekl Shawn
,,Já taky" řekl James

Pohled Abby
,,Ruby? " zavolala jsem. Nikdy jsem ji neviděla. Uviděla jsem papírek na stole se vzkazem: Přijď do té luxusní restaurace v centru, čekám tě tam. Proč nemohla počkat tady? Asi už zarezervovala místo. Vyrazila jsem do té restaurace. Upravila jsem si vlasy a vstoupila dovnitř. Přešla jsem k pultu a zeptala se.
,,Dobrý den, nesedí tady někde Ruby Adamsnova? "
,,Ano, pojďte zamnou" pokynula mi rukou a já se za ní vydala. Když jsme byly skoro u stolu divila jsem se proč je tam Ruby s nějakýma dvouma chlapama.
,,Tak tady to je" řekla servírka
,,Děkuju moc" usmála jsem se na ni a ona na mě a odešla.
,,Jee ahoj Abby" přišla ke mě a obejmula mě
,,Ahoj"
,,Abby hrozně ti to sluší" usmála se na mě
,,Děkuju"
,,Jinak tohle je James a tohle Shawn" ukázala na dva kluky sedící u stolu.
,,Těší mě "řekli oba dva zároveň
,,Jojo mě taky, já jsem Abby"
,,Já Shawn"pokynul mi ruku a lehce mi ji stiskl.
,,Já James" řekl stydlivě.
,,Já vím, my už se známe, že?"řekla jsem pyšně
,,No jo zname"
,,Odkud se znáte? "zeptala se strarostlivě Ruby. James po mě hodil vražedný pohled.
,,No z kavárny, je to kamarád Stacey"
,,Aha, tak to jo" Sedla jsem si vedle Shawna a vybírala jsem si co si dám. Najednou jsem slyšela jak na sklo někdo klepe a řve moje jméno. Byly to moje fanynky.
,,Ony ti snad nedají pokoj ani při jídle Abby" řekla Ruby.
,,No to ne no" sakra já nechtěla, aby věděli, že jsem nějakým způsobem známá.
,,Počkej ty si nějak známá? " zeptal se s otevřeno pusou Shawn
,,Jojo jsem, dělám svůj blog, tancuju, zpívám, fotím outfity pro různé značky oblečení a i nějaké to spodní prádlo"
,,Vážně? "řekl James
,,Ne, všechno jsem si to vymyslela. Jasně, že to myslím vážně" řekla jsem pyšně
,,A ty nemáš bodygarda? "zeptal se Shawn
,,Mám dokonce 2,ale oboum dvou jsem dala dovolenou. Už si to založili, ale zítra už jim končí, takže zítra už budu mít bodygardy"
,,Měla si pravdu, že jde vidět, že je z bohaté rodiny" řekl James Ruby
,,Jako vážně? Ty jim tady říkáš tohle? "
,,No tak promiň no"
,,Skvělý, nevím proč jsem vůbec tady a proč si mě s nima chtěla seznámit"
,,Já jsem tě chtěl poznat, protože o tobě Ruby strašně hezky mluvila" řekl Shawn a usmál se na mě
,,Tak to je milé"
,,Tak co si dáte krásná slečno" řekl chlap který stál nade mnou. Tyhle řeči jsou až trapný, ale tak budu dělat jakoby nic. Všimla jsem si, že na něj Shawn koukl vražedným pohledem. Jako proč?
,,Můžete mi něco doporučit, nemůžu si vybrat" řekla jsem mu
,,Určitě, tak podle toho co máte ráda, ale máme luxusní krevetový salát."
,,Tak já si dám ten salát, děkuji"
,,Dobře"
,,A co vy si dáte "podíval se na Shawna
,,Já asi to samé"
,,Dobře"
,,My si to dáme taky" řekli společné Ruby a James
,,Dobře. A dáte si nějaké pití? "
,,Já bych poprosila víno" ukázala jsem na menu. Všichni si objednali to samé.
,,Mohla bych vás ještě poprosit" řekla jsem
,,Jasně, pro vás cokoliv" řekl číšník. Na řadu přišel Shawnův vražedný pohled. Najednou jsem ucítila jak mě někdo obmotal ruku kolem zadku a přitáhl si mě k sobě. Shawn.
,,Já nevěděl, že jste spolu" řekl s udiveným výrazem.
,,Tak teď už to víte" řekl Shawn
,,No tak ja uz půjdu"
,,Ano, to je dobrý nápad" řekl namyšleně Shawn. Ani jsem se nestihla odsunout a slyšela jsem zvuk foťáku . PAPARAZI, budeme na titulové stránce v bulváru. Odsunula jsem se od něj a spustila jsem.
,,Můžeš mi říct co to mělo znamenat?! "
,,Nezlob se, jenom nenávidím takový chlapy"
,,To není důvod. Neříkám že já to mám ráda, ale tohle si fakt nemusel. "
,,Tak promiň"
,,Promiň, teď budeme na titulní stránce v bulváru, takže ti fakt moc děkuju"
,,Promiň, ale vadilo mi to"
,,Víš co už to radši neřeš" zvedla jsem se od stolu a odkračela k pultu.

NEREÁLNÉ Kde žijí příběhy. Začni objevovat