Ráno jsem se klasicky probudila. Oblékla jsem si župan a moje kroky směřovaly do koupelny. Včera jsem si nemyla vlasy, tak jsem si je šla umýt teď. Umyla jsem si vlasy dala si je do turbanu, zapla můj skvělý playlist na spotify. Zpívala a tancovali jsem u toho,hudba prostě vyřeší všechno. Udělala jsem si skin care a vyčistila si zuby. Ručník, který jsem měla na vlasech jsem s položila pod vlasy abych neměla mokré tričko a šla do kuchyně. Tam jsem si vytáhla nějaké ovoce(jahody, banán a maliny) dala jsem to do mixéru a přidala k tomu trochu ledu a mléka. Když to bylo hotové rozlila jsem to do 3 misek a udělal rovnou další várku na dvě misky. Když bylo hotovo dozdobila jsem to chia semínky, kokosem, medem a kousky jahod a banánů. Když bylo hotovo udělala jsem pro sebe latte a pro děti pomerančový čaj. Čaj jsem dala do velké nádoby a dala do něj pár listů máty a pomeranče. Latte jsem udělala s velmi hustou pěnou a všechno položila na stůl a vyfotila na ig.
,,Ahoj Abby" zakřičely všechny 3 děti.,,Ahooj. Tak jak jste se vyspaly". Usmála jsem se na ně.,,Já perfektně" řekl Timy a holky jenom přivětily.,, Tak to ráda slyším, tady máte snídani." ukázal jsem na stůl, zvedla se od stolu a do každého hrnečku nalila čaj.,,Dekujuu" řekly zborově. Já se jen usmála a povídala si s nima o tom co budeme dělat a taak. Dneska půjdeme asi nakonec pláž, je krásně tak se aspoň okoupeme.,,Tak co kdyby jsme šli na pláž? ".,,Joo" řekly.,,Tak super".,,Ale my nemáme plavky" řekly smutně.,,Tak půjdeme nějaké koupit".,,Jupiii" začala jsem se smát. Mám strašně moc ráda děti a ten jejich smích, oči prostě dokonalost sama. Těším se až budu mít jednou svoje vlastní děti. Budu je možná trochu rozmazlovat, ale to nevadí. Najednou jsem uslyšel kroky na schodech. Byla to Cheryl. Už byla upravená a oblečená.,, Dobré ráno. Mám problém potřebuju jít akutně do práce, mohla by si mi prosím pohlídat Tomyho? ".,, Jasně, není problém. Když tak za nama přijď potom na pláž. A napí se aspoň něčeho".,,Jojo děkuju, potom ti napíšu" dala mi pusu na líčko, napila se kafe, nazula si boty a odešla.
Po deseti minutách zazvonil zvonek a já šla otevřít. Byl tam Jack můj bodygard.,,Ahojte Abby".,, Ahoj Jacu " objal jsme se. V jeho obětí jsem byla celkem stracená. Byl hodně svalnatý a vysoký. Já malá a hubená.,, Chyběla jste mi".,, To ty mně taky. A tykej mi, už jsme se o tom bavili. Je mi to nepříjemné".,, No tak když si to přejete teda přeješ, tak ti budu tykat". Usmál se.,,Tak pojď dál, zrovna chceme jít na s dětmi na pláš... "řekla jsem mu celou story o tom jak se tady ty děti vzaly.,,Dobře, tak já půjdu s vámi",,Budu ráda. No tak ja jdu připravit děti a musím zavolat Catherine (moje manažerka) třeba půjde s náma".,,Tak jo". Usmál se, obejmul děti a sednul si ke stolu.
Hovor s Catherine:
C:Ahoj Abby, děje se něco?
Ahoj, nic se neděje jenom chceme jít s dětmi a Jackem na pláž tak jestli by si nešla s námi?
C:S dětmi?
Ano s Cloe, Suzie a Timym. Timy je synovec Cheryl.
C:Tak to jo. Hele dej mi 15 minut a budu tam.
Jasně, mimochodem musíme ještě do obchodu, potřebuju jim koupit nějaké plavky.
C: Jasně tak zatím
Zatím,,Tak s Cate je to vyřešené a teď se jdeme nachystat". Řekla jsem a zavolala na děti, které s radostí vyběhly po schodech nahoru a šly si přichystat. Připravila jsem tašku do které jsem dala opalovák, plavky, přehoz přes plavky, ručníky, náhradní spodní prádlo, boty a peněženku. Šla jsem si vybrat outfit a na mobilu do poznáme jsem si připsala, že musím koupit nějaký rukávy a kruhy na plavání.
Outfit
Vyšla jsem doma pokoje a rovnou šla do pokoje dětí. Ty se převlékly a pospíchaly dolů k hlavním dveřím,tam si obuly boty a stálý v pozoru. Až jsem se z toho musela smát a ke mně se rovnou přidal i Jack. Šla jsem si nazout boty a vyfotila jsem fotku na igs , že se chystáme na pláž.
Outfit moji milované sestřičky Cloie 💋.
Zrovna jsem otevřela dveře a tam už stala Catherine.,, Ahojj Abby" objala mě.,,Ahojky" objetí jsem ji opětovala.,,Tak já jsem teta Catherine děti".,,Ahojj teto Catherine." usmali se na ni děti a objaly ji.,,Ty musíš být Cloe že. Vidím tam podobu Abby".,,Ano" usmála se Cloie.,,Ty budeš Suzie a Timy".,, Ano, to jsme my" začali jsme se smát.,,Ahoj Jacku" objala ho a on ji objetí opětoval.,,Ahoj Catherine".
Nasedli jsme do velikého auta který vlastnil Jack a jeli jsme směrem nákupní centrum. Tam jsem měla namířeno do značkového obchodu s dětskými plavkami a potom do nějakého obchodu s věcma do bazénu.Tohle je poprvé, kdy vám chci něco říct. Vím že ještě mě moc lidí nesleduje a nečte můj příběh,ale třeba se to zlepší. Chtěla bych po vás, aby jsme mi řekli jak se vám příběh líbí a co bych mohla třeba zlepšit atd. Ps: Omlouvám se za chyby.
Vaše Naty 💋
ČTEŠ
NEREÁLNÉ
FanfictionChci se vám tady tak nějak představit aby jste tak nějak věděli kdo jsem a jaky život mám. Jmenuju se Abby Cameronova . Je mi 20 let. Mám mladší sestru Cloe a staršího bratra Justina . Jsem infulencerka na svém ig mám 132mil sledujících. Jak jsem s...