Nečekaně

2 0 0
                                    

Vylezli jsme z auta a už jenom po výstupu z auta mě začali fotit paparazi. Nenávidím to, nejradši bych jim rozkopala držku, to bohužel nemůžu.,,Tak šup děti jdeme" řekla jsem.,,Jojo Abby už jdeme". Vešli jsme do obchodu s plavkami, děti si přinesly každý 3 plavky.,,Můžeme si je prosím vzít? " řekli a usmály se na mě.,,Jasně klidně si ještě nějaké vemte" usmála jsem se. A sakra Abby rozmazluješ je. Sakra já se tak těším až budu mít svoje vlastní děti akorát opravdu nevím s kým. Doufám že potkám někoho skvělého, krásného, hodného.,, Už máte vybráno" zeptala jsem se.,, Ano" řekly najednou.,, Tak jdeme k pokladně". Šli jsme k pokladně já zaplatila a prodavačka mi podala tašku s plavkami už jsem se otáčela k odchodu a najednou se za mnou ozvalo.,,Slečno?" otočila jsem se a ten příjemný hlas patřil prodavačce.,,Ano? ". Usmála jsem se na ni.,,Mně je to blbý vás otravovat, ale mohla bych se s vámi vyfotit? " usmála se.,,Úplně v pořádku jasně, že můžete" přistoupila jsem k ní, obejmula ji kolem ramen a ona na mobilu zmáčkla spouštěč.,,Děkuju moc.",, Nemáte vůbec zač." objala jsem ji.,,Mohla bych mít ještě takovou otázku" zeptala jsem se.,,Vy Abby vždycky" zasmála se.,,Mohla bych poprosit o vás ig, jste mi sympatický tak by z nás mohly být třeba kamarádky." Tohle většinou nedělám, teda spíš vůbec, ale ta prodavačka už mi byla sympatická od začátku, jde z ní pozitivní energie.,, Omgg, jasně" byla úplně nadšená. Dala mi její ig a ještě jednou mě obejmula a rozloučila se s ní a šli jsme směrem obchod s plaveckými potřebami. Koupila jsem dětem nějaký rukávky, kruh a nějaký blbosti, nezapomněla jsem ani na pumpičkou, opravdu to tam nebudu nafukovat pusou. Šla jsem ještě do Costa cofee a pak už rovnou do auta. Cestou jsme si všichni povídali. Přišlo mi to jakoby jsme měli rodinný výlet. Že by Jack byl můj přítel a měli by jsme spolu 3 děti Cloie, Suzie a Timyho a Catherine by byla moje mamka. Byl to hezký ale i zvláštní pocit.

Když jsme dorazili na místo, tak jsme vystoupili.,,Půjdeme do šatny jo" řekla jsem
,,Dobree" řekly děti. Celou cestu jsem si povídala s Catherine.,, Dekuju že mi pomůžeš s dětmi.",, Já ráda" usmála jsem se na ni. Převlekli jsme se a šli si zabrat nějaké lehátko na pláž.

Moje plavky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Moje plavky

Sedli jsme si natáhli ručníky.
,,Mám tady být s vama? " zeptal se Jack.,,Můžeš jít klidně do té restaurace a nebo pokud máš plavky, tak můžeš jít s náma do vody.",,Plavky nemám, takže půjdu do té restaurace, kdyby něco zavolej.",,Jasně" usmála jsem se a nasadila jsem si sluneční brýle.,,Můžeme jít teda do vody.",,Jasně, ale musím vám dát rukávky." začaly jsme spolu s Cate.,,Tak tady" navlékla jsem dětem rukávky a dala jim i kruh.,,Děkujeme. A ty půjdeš s námi do vody? ".,,Za chvíli půjdu, teď s vámi půjde Cate",, Dobre, vzali Cate za ruku a šly ". Jen tak jsem ležela na lehátku a napadlo mě, že bych mohla vyfotit nějakou fotku, vzala jsem si mobil a fotila. Jednu fotku jsem dala na ig.

❤️ 37,563 mil

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


❤️ 37,563 mil

🗨️ 57,890 mi

📝 10,645 mil

@tamaracameron: sluší ti to beruško moje 💋

@justincameron: krásná po mně 😭💋

@gabifashin: nádherná 👸🏽

@danfashion: sluší ti to🥰

@emilyilyy: princezna💋

,,Hezká fotka na ig" zvedla jsem se a viděla jsem nad sebou SHAWNA.
,,Asi děkuju" řekla jsem mu
,,Můžu si přisednout? "
,,No tak klidně" bylo mi to divný a jeho společnost jsem úplně nepotřebovala
,,Ty si tady sama? "
,,Ne" ukázala jsem na tašky a ručníky a ještě na děti ve vodě"
,,Tak to jo. Hele chtěl jsem se tě zeptat jestli by si semnou nešla na oběd" usmál se na mě. Ráda bych s ním šla a celkem mě to překvapilo.
,,Jasně, ráda děkuju za nabídku "
,,Tak to jsem rád, tak třeba ve čtvrtek? "
,,No hlídám ségru a neteř, takže asi ne. Je mi blbý je dávat někomu"
,,Tak je vezmi sebou" usmál se. Má krásný úsměv.
,,Opravdu nebude ti to vadit.?"
,,Vůbec ne"
,, Tak to jsem ráda, ale vlastně teď mi došlo, že si pro Suzie přijede brácha už zítra, nakonec ten jejich výlet nějak nedopadnul přesně podle plánu, takže se vrací zítra a Suzie si vyzvednu už ráno"
,,Tvoji ségru jsem si oblíbil, je stejná jako ty jak vzhledově, tak povahově "
,,To se přece ví, ona si tě taky oblíbila, dokonce se mě ptala jestli spolu nejsme, protože si hezký , hodný, hezky zpíváš, máš krásný úsměv a jsi jako já. Takhle mi to řekla."
,,Tak to je zlatíčko" koukl se směrem k moři.
,,Hele a taky říkala, že by bylo ráda kdyby si s náma někdy někam šel, chystáme se do ZOO." usmála jsem se na něj a on se taky usmál.
,,No jasně rád s vámi půjdu"
,,Tak super" najednou k nám přicupitala Cloie.
,Abby ještě si ani nebyla ve vodě. Jinak ahoj Shawny" zarazilo jsem se, když řekla Shawny ale no co už, moje má ráda zrobněliny.
,,Ahoj Cloie. Abby tak půjdeme všichni tři ne? " usmál se na ni Shawn
,,Jupiii" zaradovala se Cloe, chytla nás za ruce a už nás táhla do vody. Byla jsem tam asi hodinu. Hrála jsem si tam s nima, ale potom už mi začala být zima, tak jsem vylezla z moře a šla na lehátko. Pozorovala jsem jak si Shawn hraje s Cloie. Je to roztomilý. Cloe se pořád smála a Shawn taky. Shawn ji zvedal do vzduchu,vogil ji na zádech, hrál si s ní na letadlo a ona ho potápěla do vody a hrála si s jeho vlasy,ještě si hráli na mořské panny a na nějaké příšery. Bude skvělý táta, řekla jsem si v podvědomí.

Potom co vylezli z vody, vzali si lopatku a kybliček a dělali hrad, já si hrála s nima, hledala jsem mušle, bylo to skvělý. Dokonce nám pár lidí řeklo, že nám to spolu moc sluší a že máme krásou holčičku. Vyfotili jsme se i s nějakými fanoušky a nafotili nějaké fotky na ig.


Tak tady je další kapitola. Zítra vyjde asi další. Ps: Omlouvám se za chyby.

Vaše Naty 💋

NEREÁLNÉ Kde žijí příběhy. Začni objevovat