Oběd

1 0 0
                                    

Fotky které jsem nafotila

Pro tady se Shawnem vypadáme jako pár? No nic, jsme jenom kamarádi

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pro tady se Shawnem vypadáme jako pár? No nic, jsme jenom kamarádi. Třeba jenom zatím.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Myslím si, že jsou to krásné fotky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Myslím si, že jsou to krásné fotky. Dnešek jsem si užila strašně moc,ale musela jsem přemýšlet kde je Cheryl, nezveda mi mobil, neodepisuje a u mě ani u ní doma není. Sakra co budu dělat s Timym. Mám na krku 3 děti a už to celkem nezvládám. Věnovat se všem 3 je těžký, jsou sice hrozně hodný, ale jsou zvědavý a mají plno otázek. Prostě samý proč sem proč tak. Shawn se mi nabídl že by jsme na tu večeři zašli zítra což je skvělý. Cloie jsem to neřekla bude to takové překvapení. Doma jsem udělala nějakou večeři, oběd jsem měli tam a já si udělal skin Care, vyčistila si zuby, odepsala na maily, koukla se na svůj blog a šla spát.

Ráno bylo jako každé jiné, akorát přijel Justin a odvezl si Suzie. Překvapilo mě, že z toho Cloe nebyla nějak smutná, že ji odjíždí kamarádka no nic, teď musím vyřešit toho Timyho. Asi okolo 10 zazvonil zvonek myslela jsem si, že je to Catherine a nebo Jack ti to nebyli, byl to Dan.,,Dobré ráno, hele promiň že tě otravuju, ale Cheryl je opilá a jenom mi řekla, že bydlí tady a že mám zavolat její tetě aby vyzvedla Timyho tak tady je Cheryl a její teta si ji teď odveze i s Timym" prostě a jednoduše Cheryl se zase ožrala.,,Hele Timy by asi neměl vidět Cheryl takhle ne? "
,,Neboj se Abby, její teta ho vezme do jejího auta a já Cheryl odvezu k ní domu"
,,No tak dobře" šla jsme za Timym a řekla mu ať si zbali věci, že přijela maminka on byl dole fakt rychle asi se těšil.,,Tak ahoj Abby, mám tě rád".,,Ahoj Timy, taky tě mám ráda" objala jsem ho, rozloučila jsem se s ním i Danem a šla se věnovat Cloie.
,,Cloie jak sis to dneska užila? "
,,Bylo to super, fakt škoda, že se Shawnem nejsi" koukla se na mě a dál si oblékala panenky
,,Hele tak aspoň jsme kamarádi"
,, No tak aspoň no"
,,Hele Cloie běž si nachystat nějaké šatičky na do té restaurace jo" usmála jsem se na ni
,,Dobře a nakulmuješ mi vlasy" zeptal se mě
,,Jasně" řekla jsem s odesláním do svého pokoje si vybrat oblečení. Potom jsem se přemístila do koupelny udělala si makeup, nakulmovala vlasy a vyčistila si zuby. Potom jsem udělala vlasy Cloie. Když bylo hotovo sešly jsme dolů, obuly se a šly do restaurace. Cloe neví, že tam bude Shawn je to překvapení.

Outfit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Outfit

Hned co jsem otevřela dveře spatřila jsem Shawna jak sedí u zadního stolu. Cloie vyběhla za Shawnem a skočila mu do náruče. Já zatím za nima přišla.
,,Ahoj Cloie" řekl a dal jí pusu. Bylo to roztomilý.
,,Ahoj Shawne" pohladila ho a sklouzla po něm dolů na zem.
,,Ahoj Abby, vypadáš nádherně" obejmul mě. Tak hezký voněl.
,,Dekuju tobě taky" jeho objetí jsem mu opětovala.
,,Tak si pojďte sednout" podal ruku mně a Cloie.
,,Dobrý den, tady máte jídelní lístek" přišel k nám číšník který nám donesl jídelní lístek.
,,Dobrý den, děkujeme" řekla jsem a on odešel
,,Tak co si dáte? " zeptal se Shawn
,,Tak já si dám asi tohle" ukázala jsem na fotku na papíru.
,,Já si to dám taky" řekl Shawn
,,No a copak si dáš ty Cloie" zeptala jsen se
,, Tohle " ukázala prstem.
,,Dobre"
,,Tak máte vybráno "prošel číšník.
,,Ano, tak 2x tohle a jednou tohle" ukázal Shawn
,,Dobře a nějaké pití? "
,,No já bych si dala tu vaši melounovou domácí limonádu"
,,Já bych si dal víno"
,,A ty Cloe"
,,Tu melounovou limonádu" řekla
,,Dobře" řekl a odešel.
,,Shawne? " zeptala se Cloie
,,Copak?"
,,Proč spolu nejste, jako ty a Abby" Teď se celkem stydím a je mi trapně
,,No to nevím asi se jí nelíbím" zasmál se a koukl se na mě
,,Určitě se jí líbíš" řekla
,,Tak tady to je" číšník nám přinesl pití. Zvedla jsem limonádu a pod ní byl lístek s telefoním číslem. Ukázala jsem to Shawnovi a ten se okamžitě zvednu, byl dost naštvaný a šel za číšníkem.

Pohled Shawna

Byl jsem naštvaný, protože mám Abby rád a navíc ten číšník je celkem nechutnej takže jsem mu šel vynadat.
,,Hej co si myslíš, že děláš? " otočil se
,,Co máte na mysli?"
,,To že dáváte moji přítelkyni telefoni číslo "
,,To je vaše přítelkyně a to dítě?"
,,Normálně bych vám na to neodpověděl ale ano je to moje přítelkyně a ano je naše dítě" využil jsem toho, že Cloie vypadá tak na 4 roky, je malinká a roztomilá jako Abby.
,,Tak to se omlouvám no"
,,Takže kdyby to nebyla moje přítelkyně udělal by jste to taky? "
,,No to nevím, ale když ona je tak krásná a.." ani to neodpověděl a já mu dal pěstí do nosu. Odešel do kuchyně a já šel ke stolu. Na stole už jsme měli jídlo.
,,Shawne tos nemusel" byla jsem ráda a dala jsem mu letmou pusu.
,,Musel, tohle si nemůže dovolovat" byl naštvaný ale po tom polibku se usmíval.
,,No tak teď jez a neřeš to"
,,Dobre" začali jsme jíst.

Když jsme dojedli, zaplatili jsme a odešli. Udělala jsem nějaké fotky atd. Jsem strašně ráda, že tady se Shawnem můžu být, je hodnej, skvělej proste dokonalej.

   Tak tady je další kapitola. Doufám, že se vám líbí. Ps: omlouvám se za chyby.

Vaše Naty 💋

NEREÁLNÉ Kde žijí příběhy. Začni objevovat