Seznámení

2 0 0
                                    

,,Chtěla bych se vám omluvit"
,,Za co? "
,,No za to jak se on zachoval"
,,Je to váš přítel a upřímně mu závidím, mít takovou krásnou, hodnou, milou, sympatickou, slušnou a dokonce slavnou přítelkyni to nemá jenom tak někdo"
,,Tak děkuju, mimochodem vy mě znáte? "
,,Ano jste Abby ta infulencerka a znám i vašeho přítele je to Shawn Mendes ten zpěvák" řekl s úsměvem. On je zpěvák? Já ho málem nepoznala.
,,Mohl bych si s vámi uděláte fotku? "
,,Jasně" přišel ke mně a chytil mě kolem ramen a vyfotili jsme se.
,,Děkuju"
,,Nemáte zač. Mimochodem mohla bych vás poprosit o ty macronky, to velké balení "
,,Jasně" podal mi je
,,Mám to zaplatit teď, nebo až zaplatím i jídlo? "
,,Nechte to být, já jsem rád že vás vidím"
,,To nejde, já vám to chci zaplatit"
,,Neřeš te to prosím. Uděláte mi tím radost"
,,No tak dobře, děkuju moc" vzala jsem si to a odkráčela ke stolu"
,,Co si mu řekla. Měl zase nějaký blbý kecy? "řekl naštvaně Shawn.
,,Chceš to do detailů?"
,,Ano"
,,Omluvila jsem se za tvoje chování. On mi řekl, že tě chápu, protože když máš tak krásnou, hodnou, milou, slušnou a známou přítelkyni, kterou nemá jen tak někdo. No a potom mi řekl, že mě zná a že zná i tebe, když si ten zpěvák a potom jsem se s ním vyfotila a on mi dal tohle" ukázala jsem na krabici na stole
,,Ty jsi mu řekla, že jsme spolu?" Shawn se na mě koukl udiveným pohledem
,,Ano. To jsem mu měla říct, že ses zbláznil a přivlastnil sis mě?"
,, Já si tě nepřivlastnuju "řekl Shawn smutně.
,,Tak tady je to víno a ty saláty" řekl a dal nám je na stůl.
,,Ty dva saláty nám prosím zabalte"
,,Dobře" Kam odešli James a Ruby.
,,Kde je Ruby? "
,,Upřímně?"
,,No pokud možno"
,,Odešla s Jamesem, protože na tebe byla naštvaná a navíc žárlí kvůli tomu že si myslí že ji přebereš Jamese" hned co to řekl si dal sousto do pusy.
,,To že ona má debilní vkus na kluky, neznámá že já ji budu následovat. Mně se James vůbec nelíbí, je slizkej a úplně nechutnej. Nechápu co na něm vidí. Stačilo mi když měl blbý kecy" řekla jsem a nabrala jsem si souto na vidličku.
,,On měl nějaký blbý kecy? "
,,Ano. Buď mi říkal kočko nebo krásko. Chytal mě za zadek a chtěl jet ke mně domů. A to mi říkal včera."
,,Já mu rozbiju hubu" řekl naštvaně
,,Klid, všechno je v pořádku a je to minulost" chytila jsem ho za paži a koukla se mu do očí.
,,Chceš potom odvést domů? "
,,Mám tady auto a potřebuju ještě někam jít, takže ne ale děkuju"
,,A kam půjdeš pokud se můžu zeptat"
,,Můžeš, no mám domluvené focení plavek a spodního prádla"
,,Tak ať se ti daří" řekl smutně
,,Hele a ty taky něco fotíš"
,,Jojo, to co ty"
,,Tak super"
,,Nechceš se více poznat? "zeptal se
,,Jasně ráda"
,,No tak já se tě nechci ptát kolik ti je a tak, takže to řeknu první no je mi 22"
,,V pořádku, mně to nevadí mně je 18. A vlastně odkud se znáš s Ruby? "
,,Byl jsem s Jamesem v baru a ona se tam k nám nějak přimotala. Nebo spíš k Jamesovi. Začala ho trapně balit, lézt po něm atd. Prostě hnus"
,,Radši si to ani nebudu představovat"
,,Měla pravdu, že ty jsi úplně jiná než ona"
,,Jak to myslíš"
,,SI krásná, hodná, chytrá, slušná. Krásně se oblékáš. Prostě když si tady přišla tak si mě zaujala, představoval jsem si tě jinak. Prostě když někdo jako ona říká, že se hezky oblékáš tak jsem ji nechtěl věřit, ale ty jsi prostě dokonalá"  Trochu jsem se rozbrečela, on to řekl tak strašně krásně.
,,Neplakej" řekl roztomile a pohladil mě po tváři.
,,Když mě nikdo nic tak krásneho, ještě nikdy neřekl. Hrozně mód děkuju. " Nečekala jsem ani vteřinu a obejmul a jsem ho.
,,To se divím. A vůbec nemáš zač, mimochodem krásně voníš" objemul mě taky
,,Ty taky a děkuju "

Dojedli jsme a on to zaplatil. Vyšli jsme z restaurace.
,,Abby mohl bych si vzít tvoje číslo?"
,,Jasně" napsala jsem mu ho na papírek, který jsem měla v kabelce.
,,Potom ti napíšu a mohli by jsme někam vyrazit"
,,Dobre, budu ráda" objali jsme se a já odkráčela k tesle. Nasedla jsem do ní a jela jsem na focení.

,,Dobrý den slečno Abby"
,,Dobrý den Kate"
,,Tady máte ty věci ve kterých se budete fotit, běžte se prosím převléct a rovnou to nafotíme"
,,Fajn"
Šla jsem se tedy převléct. Byly to tanga a normální kalhoty a podprsenky, potom sexy plavky. Všechny věci které fotím si potom můžu nechat a to je úplně boží.
,,Sluší vám to "
,,Děkuju Kate"
,,Tak stoupněte si tady a udělejte nějakou sexy pózu"
,,Jasně"

Když jsem všechno nafotila, tak mi všechno spodní prádlo a plavky dala Kate do tašky.
,,Fotky budou v katalogu už zítra, plus budou na nějakých billboardech a podobně"
,,Dobře, děkuju nashledanou"
,,Nashledanou"

Nasedla jsem do auta a zapla si nějaké moje oblíbené songy. Potřebovala jsem ještě nakoupit a tak jsem jela do blízkého supermarketu. Když jsem zaparkovala a vstoupila do obchodu, měla jsem pocit, že na mě kouká nejmíň 500 párů očí.
,,Ty si Abby" přiběhla ke mě malá holčička ve věku tak 6 let
,,Ano jsem"
,,Mohla bych se s tebou vyfotit? "mezitím k nám přišla její maminka.
,,Dobrý den, omlouvám se za dcerku ale má vás hrozně moc ráda, tak by se s vámi chtěla vyfotit"
,,Dobrý den, vůbec se neomlouvejte, já jsem za to ráda "
,,Tak pojď a jak se vlastně jmenuješ?" vzala jsem holčičku na ruce
,,Emily"
,,Krásné jméno"
,,Hihi děkuju" to bylo tak roztomilý
,,Tak úsměv "
,,Dekuju za fotku"
,,Nemáte vůbec zač"

Nakoupila jsem to co bylo potřeba, vyfotila jsem se ještě s nějakýma fanouškama a jela domů.

Konečně doma. Řekla jsem si pro sebe. Zítra jedu k rodičům tak se musím nějak obléct a přichytat. Vzala jsem si macbook a odepsala na pár mailu a koukla se na fotky které jsem dnes nafotila. Ty si taková sexy kočka Abby, že o tom ani nevíš. Najednou mi přišla zpráva od Shawna.

Nechceš něco zítra podniknout?

Zítra to nepůjde

Tak až budeš moct napiš mi

Jasně

Mimochodem jak se ti dneska ten oběd líbil

Bylo to skvělý

Tak to jsem rád a jinak co focení

Už mi přišly fotky a zítra už to bude v katalogu a na billboardech

Tak to už se těším


taky



Psali jsme si celkem dlouho a potom jsem šla spát.

NEREÁLNÉ Kde žijí příběhy. Začni objevovat