Minęło prawie 12 lat , Severus nigdy nie dołączył do Toma a ja nie odszedłem , Severus i ja połączyliśmy nasze dusze poprzez ślub , który odbył się od razu po zakończeniu szkoły .
Potem wyjechaliśmy ze Szkocji , zamieszkaliśmy daleko od wojny od tego co moglibyśmy zmienić , liczyło się tylko to że byliśmy razem ..
Jams i Lili zginęli nie mogliśmy na to nic poradzić nawet bardzo się stając , chłopiec trafił pod nasza opiekę zmieniliśmy jego imię jak i nazwisko w końcu miał uchodzić za naszego syna .
Alexander Severus Snejp był chłopcem o temperamencie tak mocny jak sam Harry i tak ciekawy i sprytny jak Severus , kochali swojego młodego chłopca , ale co jakiś czas opowiadali mu o jego prawdziwych rodzicach by wiedział by ich pamięć nie zanikła by ich syn wiedział że jego rodzice kochali go tak bardzo że oddali za niego życie .
Byłem bardzo szczęśliwy miałem cud męża który swoim sprytem potrafił mnie przechytrzyć i nie raz to wykorzystywał ... Ale i tak go kocham .
Severus ...
Życie podarowało mi szanse , szanse na lepsze życie na życie z ukochanym z szczerą i prawdziwą miłością , dziękował Merlinowi codziennie za ten dar , za szanse którą mu podarował , za synka który w momencie adopcji zrobił się ich kopią ... małym cwanym wężem .
Dziś ich syn miał iść do szkoły a dwa dni później dostali od niego list , zasiedli przed kominkiem , a Harry jak to Harry usiadł na moich klonach wtulając się w mój tost , do teraz nie mogłem tego pojąć on dalej wyglądał na 20 może 25 lat był mniejszy ode mnie słodki i taki kruchy , ja stałem się wysoki barczysty Harry cały czas powtarzał że kocha to w nim bo czuje się jakby ogromny opiekuńczy miś się do niego tulił dzięki czemu zawsze czuje się bezpiecznie i jest mu ciepło , nawet nie wiedział że dzięki jego słowa moje serce wirowało i skakało z szczęścia .
Drodzy rodzice ..
Dziś poznałem syna wujka Lucjusza , Draco wydaje się być fajny i śmieszny gdy tak mówi . Mój ojciec się o tym dowie , wujek napisał do mnie że za każdym razem jak on tak powie ma oberwać ode mnie , ale nie mam serca tego robić więc go upominam a on mnie tuli i mówi że mam się tym nie przejmować bo on w tym związku jest facetem .
Nie wiem o co mu chodzi i nie wiem czy chce wiedzieć ...
Tato trafiłem do domu węża jak ty mam nadzieje że jesteś ze mnie dumny , mam pokój z Draco i to kolejny kłopot , on chce ciągle ze mną spać nie odstępuje mnie na krok wszędzie chce być ze mną trochę to krępujące ale ciesze się się że mam przyjaciela , chodź on mówi że będę jego żoną ....
Draco pyta się też czy może z wujkiem i ciocia przyjechać na święta , wujek na pewno tez napisze do was .
Mamo kocham cię i dziękuje za smakołyki w mojej torbie będę je oszczędzał ....
Mam nadzieje że za mną tęsknicie i nie zamurujecie mojego pokoju tak jak niekiedy straszy mnie tata , no przynajmniej mam nadzieje że mam do tego nie dopuści .
Jestem bezpieczny i tęsknie za wami , kocham was ...
Wasz Alexander
Harry spojrzał na mnie z rozbawieniem .
- czyli możemy spodziewać się gości na święta
Mój anioł szczęścia .
- tak kochana mamusiu która przemyca słodycze dla naszego syna
Jego rumieńce zawsze mnie pobudzały i śmieszyły .
- kocham go , tobie też czasem coś daje słodkiego do pracy
- codziennie mi dajesz boje się że przytyje
Harry zarumieniony usiadł mi na biodrach i lekko z mrużonymi oczami spojrzał w moje oczy .
- ja zawsze będę cię kochać
- wiem skarbie tak jak ja ciebie
Nigdy nie wiesz kiedy trafi ci się szansa na prawdziwe szczęście i miłość ale jak w końcu na nią trafisz , to w tedy zasmakujesz prawdziwego uczucia szczęścia miłości i przynależności bo zyskujesz nie tylko dom ale i rodzinę ....
End....
CZYTASZ
Poznaliśmy się w innym czasie Snarry
Storie d'amoreTo krótka Historia o Severusie i Harrym . Ich miłości , ich początku w innym czasie ...