Capitolul 8

0 0 0
                                    

..
Linistea de afara o calma pe Alma, inspira adanc si mai trase inca un fum din tigara. Ii era pofta de sange dar nu se ridica de pe marginea raului.
Avea de gand sa stea acolo pana cand ingheta de frig. Isi ridica capul laptos spre cer si se uita la stelele instelate. Tot ce ii era in minte era cum sa fure aceea planta care iar omora tatal si ar fi salvat-o de toate necazurile. Ce nu realiza ea era ca daca tatal ei ar fi murit ea ar deveni regina si ar trebui sa conduca tot regatul. Era matura, dar indeajuns de matura sa conduca un regat?
S-a vedea.
Alma isi dadu pantofi jos din picioare si isi atarna picioarele in rau si rase adanc.
-Ce viata de cacat!! -soptise Alma
Mai trase un fum de tigara si isi adanci picioarele mai tare in rau.
-Mie imi spui, traiesc de miliarde de ani.
Alma tresari si se uita dupa vocea ce se baga in seama ca musca in lapte. Stia prea bine cine era.
-Tu ce cauti aici? Ma urmaresti?
Alma isi intoarse tot corpul spre sursa zgomotului si se holba la maxim spre chipul printul fantomelor.
-Sa zicem ca da, sa speram ca nu.
Acesta zambi, se aseza langa ea si ii smulse tigara din mana si fuma ce a mai ramas din ea.
-Nui bine sa fumezi, sti ca iti face rau?
Alma isi dadu ochii peste cap si se intinse cu totul pe jos holbandu-se la stele.
-Ce frumoase sunt stelele. Spuse Alma.
-Eu sunt mai frumos ca ele. Spuse printul.
Alma chicoti si se intoarse cu capul spre el apropiindu-se de fata lui fara sa-si dea seama.
-Ce vrei de fapt de la mine? Intreba Alma.
-Ma gândeam sa ne-o tragem sub stele, ca sa fie mai romantic.
-Ai gresit persoana dragul meu.
-Asta nu prea cred.
Printul se puse deasupra printesei, dadandu-i parul din ochii dupa ureche. O săruta ușor, muscandu-i buza de sus. Alma nu se misca, nu putea, se simte-a slăbită, știa ce trebuia sa faca.
Trebuia sa-l opreasca, dar nu o facu.
Se uita in ochii printului, pupilele lui erau dilatate la maxim iar ochii lui roșii ii facu pofta de sânge.
Sângele Almei ii pulsa in vene, ii privi gâtul subtil și își apropie colți sper el. Îl mușcă ușor, un picur de sânge scufundându-se între buzele Almei.
Ii placuse dar ce nu realiza ea e ca ceea ce face nui bine. Se indeparta putin de el si vazu un deal imens in ochii lui, zambetul mamei ei i se prelingea pe fata iar zambetul sau malefic o infricosa pe Alma.
Aceeasta se prabusi langa print, fara vlaga, fara viziune si fara emotii.
Printi se panica si ca in orice poveste, o saruta.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 12, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Între rai și iadWhere stories live. Discover now