Capitolul VII

92 10 0
                                    

Negura noptii se ascunde, încet, încet, în adancile cotloane ale pamantului, facand loc zorilor pe cer. Razele placute si calde ale Soarelui mangaie fetele somnoroase ale fiintelor care, pe timpul noptii erau cufundate în vise.

In acea frumoasa dimineata de vara, Printesa Celestia se trezise cu o mare durere de cap, datorita cosmarului pe care îl avusese în acea noapte. Simtea ca ceva rau se întamplase cu Luna, dar nu stia ce. S-a dat jos din pat si s-a îmbracat cu o rochie alba, apoi a mers în sala meselor sa-si serveasca micul dejun. Vazand ca Luna nu a venit nici de data asta la masa, a început sa o caute prin tot castelul.

"-Luna? Luuunaa? Luna, unde te ascunzi? Gata! Daca nu iesi din ascunzatoare chiar acum am sa te pedepsesc!"

"-Ma cautai, SURIOARA? Hahaha!"

"-Ha? Luna? Aaaaaaa! Cine esti tu?"

"-Nu ma mai recunosti?"

"-Gasp! Oh NUUUU!!!! Nightmare? Dar cum e posibil? Eu si Luna te-am învins acum cativa ani!"

"-Serios?"

"-Nu se poate! BLESTEMUL!!! Cum am putut sa-i fac asta Lunei! Cum am putut sa uit de avertismentul pe care mi l-au dat parintii mei! Am vazut ca Luna avea probleme înca de cand avea 8 ani. Dar în loc sa discut cu ea, în loc sa o ajut asa cum mi-au spus parintii, eu i-am îngreunat situatia si am facut-o mai invidioasa decat era înainte. Cum am putut sa nu observ ca pe zi ce trece, ura si invidia pe care eu i le starneam îi rodeau sufletul? Cum? Cum îndraznesc sa ma numesc printesa a Filadelfiei, cand eu n-am putut nici macar sa-mi protejez propria-mi sora?"

"-Ajunge cu regretele fiindca este prea tarziu! Recunoaste Celestia! Este prea tarziu sa o mai salvezi pe biata ta surioara!"

"-Nu! Nu poate fi adevarat! Luna este înca în viata! Este puternica si stiu ca va supravietui orice i-ai face tu!"

"-Am spus ca Luna a disparut! Chiar trebuie sa-ti desenez asta, ca mintea ta slaba sa poata întelege adevaratul sens al cuvantului "a disparea"?"

"-Nu! Stiu ca Luna este înca acolo! Stiu sigur!"

"-Ajunge cu toata vorba asta fara rost, si hai sa trecem la fapte!"

"-Luna, nu vreau sa ma lupt cu tine! Te rog, opreste-te!"

"-Ti-am mai spus ca eu nu sunt Luna! Eu sunt Nightmare! Si începand cu azi, domnia Soarelui pe cer se sfarseste chiar...ACUM!!!" Si spunand acestea readuce pe cer unul dintre cele mai hilare fenomene ale naturii: ECLIPSA!

"-Te rog, apune chiar acum Luna! Nu poti dezechilibra balanta dintre Soare si Luna! Trebuie sa-ti îndeplinesti scopul, nu sa-l încalci!"

"-Scop? Am un singur scop acum: sa te distrug pe tine!!!!" Si spunand acestea, Nightmare încearca sa arunce o vraja asupra Celestiei, dar aceasta se fereste la timp, iesind apoi pe usa, încercand sa fuga de spirit.

"-Unde crezi ca te duci Celestia? Poti fugi, dar nu te poti ascunde!" Apoi, spiritul creeaza un cal negru de fum, pentru a o putea ajunge pe Celestia. Dupa ce Nightmare paraseste castelul, aceasta încearca de mai multe ori sa o loveasca pe printesa, fara succes. Aceasta îi distrage atentia Celestiei, pentru a o putea lovi cu o vraja. Printesa cade ca prin coincidenta, chiar pe mormantul parintilor ei. Pentru o secunda, a simtit ca inima îi cedeaza, dar îsi reveni imediat, cand a realizat ca plange. Lacrimile ei udara pamantul sub care se odihneau trupurile parintilor lor, din el rasarind diferite specii de flori. Putin mai departe de mormant, în fata Celestiei, a rasarit un copac de sticla cu 5 ramuri în varful carora se aflau cate un cristal, iar în mijlocul copacului se afla un diamant în forma de stea. Pe tulpina, era inscriptionat un semn ce semnifica un Soare si o Luna. Mirata, aceasta atinge usor copacul. Imediat dupa aceea fiecare cristal a disparut de la locul sau, reaparand în jurul fetei, formand un cerc în jurul corpului ei, steaua formand o coroana si asezandu-se pe capul ei. In spatele Celestiei aparu Nightmare, care, mirata ca printesa supravietuise, încearca sa o loveasca, dar vraja nu o putu atinge. Celestia simti ca aceste cristale erau singura modalitate pentru a o învinge pe Nightmare. Încerca sa se concentreze asupra cristalelor, dar se gandea mai ales la surioara ei, Luna. Isi aminti de aceste elemente, cand Creatorul le-a creat pentru a o învinge pe Nightmare. Cand simti ca puterea elementelor devenea una cu puterea ei, elibera acea magie care era închisa în ele, formand o explozie de culori. Indrepta acea magie înspre spirit, care încerca sa se apere. In acel moment, se auzi vocea Celestiei:

"-Asta este pentru Luna, monstrule!!"

"-De ce-mi faci asta Celestia? De cee?

La auzul vocii surorii sale, inima Celestiei tresari. Cand îsi deschise ochii, observa ca in locul spiritului era Luna, care se uita cu ochii umezi la Celestia. Aceasta a observat ca Luna era blocata într-o minge de curcubeu, ducand-o în cer si exiland-o pe Luna. Celestia a fost apoi trantita la pamant, cu elementele pe langa ea. Se uita cu ochii în lacrimi la satelit, care avea acum un semn în forma de cruce. In urechi îi rasunau cuvintele rostite de sora sa:"de ce?". Nu-i venea sa creada ca îsi exilase propria sora. In linistea noptii, auzeau mai multi soldati apropiindu-se. Servitoarea ei de încredere veni în goana la ea.

"-Sunteti bine, printesa? Ce s-a întamplat cu Soarele? Unde este Luna?"

"-Sunt bine! Am sa-ti povestesc totul, dar mai întai, sa mergem la castel."

Dupa ce printesa a fost bandajata, aceasta le-a povestit supusilor de-a fir a par tot ce se întamlpase. Dupa aceea, tot regatul a fost în doliu timp de un an, exact cat durase exilul Lunei, caci dupa ce acel an avea sa treaca, stelele o vor elibera pe Nightmare. Dar pana atunci, in acel chinuitor an, Celestia se ruga în fiecare noapte la luna si cu lacrimi în ochi, îi cerea sa i-o dea pe sora ei înapoi, dar stia ca asta nu o sa se întamlpe prea curand. Elementele Arminiei au fost returnate copacului, si pazite foarte bine, pentru ca nimeni sa nu se atinga de ele.

Dar ce se întamplase cu Luna?

Va continua.......

Cred ca v-ati dat seama ca aceasta carte a fost inspirata dupa desenele animate cu "My little pony". Ei bine ati observat ca am facut cateva schimbari majore , mai ales ca le-am introdus doar pe Celestia, pe Luna si pe Nightmare Moon. Dar va asigur ca sfarsitul o sa fie total diferit fata de cel din MLP, adica nu o sa le mai introduc si pe Twilight si prietenele ei, pentru ca ar fi fost prea asemanator cu MLP si de asemenea plictisitor pentru ca ati fi stiut deja sfarsitul. Dar repet ca finalul va fi total diferit. Deci pe data viitoare.

Eclipsa VeacurilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum