1. SÖZ

82 14 34
                                    

Kısık bir müzik sesi duydum yine ufak bir melodi ile güne başlamıştım.Hayattaki en büyük şansımı burada kullandığımı düşünüyorum. Küçük bir öpücükle gözlerimi açtım ve abimi gördüm. Mavi gözleri güneşte parlıyordu yeni uyandığı belliydi. Sesinde hafif bir hırıltı vardı ve beyaz tişörtü yukarı toplanmıştı. Karnını gördüm. Sinsi bir gülümseme yüzüme yerleşti ve dayanamadan elimi oraya doğru hareket ettirdim. Abim tikiyle oynamama fırsat bile vermeden üzerime hucum etti ve gıdıklamaya başladı. Ben kahkahalarla boğulurken annemin " Ezgi, Oğuz sofra hazır gelin artık. " diye seslenmesiyle abim durdu.
Yataktan indi üsütünü düzeltti ve " acele etsen iyi edersin Ezgi ilk günden yeni okula geç kalmak istemezsin herhalde. " dedi ve
bir anda tüm gülümsemem soldu, yerini hafif bir acı aldı. Aklıma o gece geldi. Herşeyin değiştiği gece...
Gerçekten mahvolmuş durumdaydım. Aradan 2 hafta geçti ama ben hala daha etkisindeyim. O geceden sonra kendime bir söz vermiştim. Bir daha asla bir partiye katılmıyacaktım. Katılamazdım. O korku bana bir ömür yetebilirdi...

2 hafta önce

Partiye daha 2 saat vardı ama çok heyecanlıydım. Normalde partileri sevmezdim ama daha önce bir kaç kere gitmiştim. Ama bu çok farklı olucaktı çünkü mezun olucaktık ve herkes mükemmel olucaktı. Hocaların da dahil olduğu bu parti gerçekten herkesi heyecanlandırıyordu.
Ben gece mavisi omuzları açık bir elbise almıştım. Normal hayatta pek elbise giyen birisi değilim ama bu elbiseyi Esma seçmişti ve o seçtiyse kötü olma ihtimali yoktu. Çocukluğumdan beri kendi doğum günlerime bile o seçerdi giyeceklerimi. Doğrusu gerçekten çok hoş bir tarzı var .
Altına siyah bir topuklu almıştık. Saçımı da Esma yapacaktı. Esmanın gerçekten güzellik algısı çok farklı ve güzel. Saçımı hafif dalgalı yapacağını söylemişti ama her an farklı bir model keşfedip deniyebilir. Esmaya güvenim sonsuzdur bu konuda. Esma'nın açık kahve saçları, koyu kahve gözleriyle ve güzel fiziği ile benden daha bakımlı güzel bir kız. Kardeşim gibi olmasa güzelliğini kıskanabilirdim. Tabi ona göre güzellerin kraliçesiymişim. Aldırdığı gece mavisi elbiseyi tanıdığı özel bir tasarımcı yapmıştı ve gerçekten mükemmel bir elbise. Elbiseyi üzerimde hayal etmek bile kalbimi hızlandırmıştı. Ben hayallere dalarken birden masamın üstündeki telefon bir bildirimle titredi.

Bal kız : hazırlan, elbiseyi almaya gidelim .

Telefona baktım sonra 5 dakikaya hazır olacağımı yazıp telefonu kapattım ardından masama tekrar koydum. Üstüme bir sweat giyip saçımı hızlı bir şekilde at kuyruğu yaptım. Altımda gri bir eşofman vardı ama onu değişmiyecektim çünkü rahat takılmayı sevenlerdenim. Telefonu elime alıp Esmayı aradım ama açmadı. Büyük ihtimalle makyaj yapıyordu. Çantamı alıp dışarıya çıktım ve Esmanın evinin önüne gittim. Zili tam çalıcağım sorada kapı açıldı. Yüzümde bir anda istemsiz bir gülümseme oluşmuştu.
İnce dar siyah bir etek ve üzerine siyah bir crop giyinmişti. Bana bakıp gülümsememe karşılık verdi. Ayakkabılarını giyip doğruldu sonra koluma girdi ve yürümeye başladık.
Yarım saat içinde elbiseyi alıp eve dönmüştük. Son 1 buçuk saat kalmıştı ve ikimizi de heyecan basmıştı. Elbiseyi giydikten sonra Esma saçımı yapmaya başladı. Saçımın yapımı da bitmişti geriye sadece makyajım kalmıştı. Esma sade ama mükemmel bir makyaj yapmıştı. Partiye 15 dakika kalmıştı. Abim beni partinin olacağı yere götürdü sonra arkadaşlarının yanına gitti. Parti yeni başlamıştı ve daha şimdiden okulun yarısı buradaydı. Hafif bir müzik vardı dans edenlerden çok içmeye başlamışlar dikkatimi çekti. Sarhoş olmayı düşünmüyordum. Nasıl bu kadar çabuk sarhoş olabilmişlerdi? Gittikçe yakınlaşan bir ses duydum. Başımı sesin geldiği yere doğru çevirdiğimde çoktan sarhoş olmuş Berk'i gördüm. Normalde sınıftaki en bakımsız olan çocuk şuan inanılmaz tatlı duruyordu. Üzerine sıfır kol geniş beyaz bi tişört altına da ona uyan bir pantolon giymişti. Islık çalarak bana baktığında küçük bir gülümsemeyle karşılık verdim. Aniden elimden tutup kendi etrafımda çevirince şaşırdım ama karşı çıkmadım. Bir kez daha ıslık çalıp sırıttı sonra dans teklifi etti. Eskiden olsa belki reddederdin ama kabul ettim ve piste doğru ilerledik. Elini yavaşca belime doladı, bende elimi boynuna yarıbuçuk doladım ve o şekilde slow dans ettik. Uzun bir süre bu şekilde dans ettikten sonra hareketli müzik başlamıştı ve tüm okul buradaydı. Adım atıcak yer bile bulamazken Berk kolumdan tutup birşeyler içmek için barın olduğu yere sürükledi. Sendeleyerek de olsa yetişebilmiştim o ise sarhoş olmasına rağmen bir kez bile sendelememişti. Barmene bakarak birşeyler geveledi ama o kadar ses vardıki onu duyamıyordum bile.

BAĞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin