Mirhibiiiiii!! Dün duyuru yayınlamıştım.Yinede beynimin kurgu bölümünün derinliklerine inip kendimi zorlayacağım ve bu bölümü öyle böyle yazacağım asdfghk. vote'ları yüksek tutarsanız çoook daha mutlu olurum :3 İyi okumalar!
-MARZIA'NIN AĞZINDAN-
Annemin Felix'in babasıyla önceden arkadaş olduğunu öğrenincd hepimiz kısa bir şok geçirdik.
Babam: Ne tür bir arkadaşlık? dedi. Tanrım, lütfen sinirleniyor olmasın!
Liam bey amcacığım ''Biz, bilirsiniz işte. Arkadaştan öteydik. Ama eskide kaldı. Sinirlenmek için bir sebep yok'' dedi..
Babam birazda olsa rahatlamıştı çünkü annemle Liam ın birbirlerine attıkları nefret dolu bakışları görmüştü. Sadece o değil hepimiz ortamdaki nefreti hissediyorduk.
Ortamdaki soğuk havayı düzeltmek amacıyla neşeli bir ses tonuyla ;
"Hadiii masayaaa! Yemekler soğuduuuu. " dedim ve Felix e imalı bakışlar attım.
Felix'de " Marzia haklı. Herkes masaya." dedi.*********
Liam'ın Ağzından (Felix'in Babası)Emily, Marzia'nın annesimiydi!?
Böyle iyi bir kızın çirkef bir annesi nasıl olabilirdi? Yada daha doğrusu:çirkef bir kadının böyle iyi bir kızı nasıl olabilirdi?
Emily ile üniversite de tanışmıştık. Amerika'da California Üniversitesi nde oluyorduk ve yaklaşık 3 sene çıkmıştık. Şimdi dersiniz, ee çıkmışsınız birbirinizi gördünüz uzun seneler sonra da neden bu kadar şaşırdınız diye.
Ben Emily e evlenme teklifi edecektim. Onun için aileme borçlanıp güzel bir yüzük almıştım. Hemde maddi durumum iyi değilken. O benim hayatımın aşkıydı. Ama yüzüğü aldığımın ertesi günü,okulum önünde bir arabada başka bir erkekle yiyişirken görmüştüm. Beni sevdiğine inanıyordum. O benim hayatımın aşkı olabilirdi, ama ben onun değildim.
Bu hikayemizi karım ve Emily nin eşi, veya çocuklarımız bilmemelilerdi.FELIX'İN AĞZINDAN
Masaya oturunca soğuk hava birazda olsa yumuşamıştı.
Şuanlık aileler çok iyi anlaşıyordu. Marzia'nın abisi de buradaydı ve onunla çok iyi anlaşıyorduk.3 gün sonra
Ailelerimiz ile İngiltere'yi geziyorduk.
Marzia ile bir fotoğraf kabininde çok eğlenceli fotoğraflar çekildik. Ailelerimiz gittiğinde ise hiç yorgunluğu hissetmeden beraber evleri topladık. Ona gerçekten aşığım..
**
Kısa olduğu için çoook özür dilerim. Ama haftaya cumartesi daha uzun bir bölümşe geleceğim!Waiting for SATURDAY. :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sanaldan Gerçeğe [5 YIL ARADAN SONRA DÖNDÜM!]
Fanfic"Bir gün o bilgisayardan kalkmanı sağlayacak bir kızla tanışacaksın." dedi Mark. Felix yine onu umursamadı. "Hiç sanmıyorum." dedi Felix sakin bir sesle. Mark elini Felix'in omzuna koydu. "Ben ciddiyim.O kızı bulacaksın ve hayatın tamamen değişecek...