BÖLÜM 3 -First Little Kiss?

957 52 28
                                    

İyi Okumalar ^-^



MARZIA'NIN AĞZINDAN

Odadan içeri çok az da olsa giren güneş ışıkları ile uyandım.Bugün ne yapacağımızı bilmiyordum.Belki alışverişe çıkardım,belki evde kalırdım. Telefonumu aldım ve twitter'a göz attım. Dün koyduğum Felix'in fotoğrafına bir sürü yorum gelmişti.Ve çoğu hakaretti.Kime mi? BANA.

''Felix'den uzak dur sürtük.''

''NE? Bu kız da kim?!''

''Kızım.Kim olduğunu bilmiyorum ama favori youtuber'ımdan uzak dur!''

TANRIM.Bu hayranlar çıldırmış olmalı..Lavaboya gitmek için yataktan kalktım. Felix'in kapısının önünden geçerken bir an duraksadım ve içeri baktım. Çok tatlı uyuyordu. Resmini çekip Twitter'a koymak isterdim ama daha fazla hakaret yemek istemem.

Lavabodan çıktım,odama gidip üzerimi değiştirdim ve aşağıya indim. Felix dışında herkes uyanmıştı.

Bayan Isabella,

''Tatlım,Felix'i uyandırırmısın?'' diye sordu.

''Tabiki''

Tekrar yukarı çıktım.Felix'in odasına girdim ve kafasının olduğu yere doğru çömeldim. Nefes alıp verirken inip kalkan göğüs kafesinin üzerine kafamı yaslayıp uyumayı çok isterdim.. Azcık çıkan sakalları ve az bıyığı ile çok tatlı görünen dudaklarını öpmemek için kendimi zor tuttum. Tanrım. Onu sadece 2 gündür tanıyordum. Ama ilk gördüğüm anda sanırım ona aşık oldum.

Herneyse.Bence o beni sevmiyor.Yoksa seviyor mu? Sevseydi söyleri.Ya o da benim gibi utanıyorsa? Aklımdaki düşüncelerden kurtuldum çünkü önümde uyandırmam gereken bir ''Felix'' vardı ( Ahahaha ''Bir 'Felix'' :D :D )

"Hey Felix." dedim onu dürterek.

"Uyan uykucu." Birkaç kez daha dürttüm.Bir kedi gibi gerindi ve esnedi.

"Ğaaa.Gönaydooğn." dedi esnerken.

Bu haline kahkaha attım.

"Günaydın.Bütün herkes uyandı.Kahvaltı hazırlanmıştır bile.Hadi giyin ve aşağı gel."

"Yaa ama ben uzanmak istiyorruum."

"Anneni çağırayım mı?" dedim sırıtarak.

"Ben zaten çoktan kalkmıştım." dedi yataktan aniden kalkarak.

"Aşağıda bekliyoruz.Çabuk ol."

"Tamam 5 dk ya aşağıdayım."

Aşağıya indim ve ailesine 5 dk içinde geleceğini söyledim.Annesi bana teşekkür etti.

5 dk sonra herkes masaya oturmuş,kahvaltısını yapıyordu.

Yarım saat sonra Felix ve ben kahvaltıyı bitirip yukarı çıktık.

"Evet,bugün ne yapıyoruz?"

"Belki evde kalırız." dedim.

"Aklıma daha iyi bir plan geldi.Hadi biraz sıkı giyin çünkü açık havada bir yere gideceğiz."

"Pekala Bay Gizemli."

İkimizde hazır olduğunuzda ailesine görüşürüz diyip evden çıktık.

Arabaya bindik.

"Üşüdünmü?"

"Biraz."

"Arabanın ısıtıcısını açayım." dedi.

Sanaldan Gerçeğe [5 YIL ARADAN SONRA DÖNDÜM!]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin