BÖLÜM 8 - University {Geçiş Bölümü}

462 28 7
                                    

Şu aralar hiç yazma isteğim yok nedense.Zar zor kurgu oluşturuyorum.Hikayeyi askıya alabilirim :/ Bu bir geçiş bölümü, o yüzden uzun değil ama idare edin :/ Şu sıralar dediğim gibi,istek yok...

Belki biraz daha fazla yorum ve vote gelse yazmama isteğim gidebilir :/ (Yorumların uzun değil kısa ama çok olmasını isterdim :3 ) Bu arada hikaye 1.2K olmuş! Herkese çok teşekkürler <3

İyi okumalar...

*Marzia'nın Ağzından*

Felix ile videolar çekmek çok eğlenceliydi,yavaş yavaş sevmeye ve öğrenmeye başlıyordum bu işi.Maya,Felix ve ben çok mutluyduk.Tek sorun benim üniversitemdi.Hala bir üniversitede değildim.Buraya taşınalı 1 hafta olmuştu ve hemen komşularımızla anlaşmaya başlamıştık.Hepsi çok iyi insanlardı.İngilizler gerçekten çok iyi insanlar.

''Hey Felix?''

''Evet bebeğim?''

''Ben evde çok sıkılıyorum,kendime üniversite arayacağım.Önceki üniversitemden aldığım belgeleri ve notları göstereceğim ve biraz pazarlık yapacağım.Ben gelince görüşürüz.''

''Tamam bebeğim,başarılar.'' dedi gülerek ve dudağına bir öpücük kondurdum.

Taksiyle gidecektim çünkü burayı çok iyi bilmiyorum.

"En yakın üniversiteye gidelim." dedim ve hafif yağmurlu olan İngilitere havasını camdan izlemeye başladım.Ne kadar zaman geçtiğini bilmiyorum ama taksici "Geldik hanımefendi." dediği anda irkildim,parayı verdim ve taksiden indim.

"Marry Üniversitesi"

Vay canına, bu binanın dış görünüşü oldukça güzeldi ve çok büyüktü.Oldukça büyük bir bahçesi de vardı.

Büyük araba kapısından geçip bahçeden binaya doğru yürümeye başladım.

Birkaç öğrenci bahçede oturuyordu.Ve genelde hepsi sevgililerdi.Bende buraya Felix ile gelmeyi isterdim ama o üniversiteyi bıraktı... Kariyerini tamamen Youtube'a adadı.

Büyük binanın kapısından içeri girdiğim anda bir bayan "Hoşgeldiniz Hanımefendi." dedi.

"Hoşbulduk." diye gülünsedim.

"Kayıt işlemleri buradan mı yapılıyor?"

"Evet,buyrun."

"Öncelikle ben Marzia Bisognin.Italya'da yaşıyordum ama şimdi buradayım.Moda ile ilgileniyorum.Yani Moda Tasarımcılığı bölümünü okuyordum İtalya'da."

"Hanımefendi,öncelikle sisteme giriş yaptım ve sizin ders notlarınıza baktım.Oldukça yüksekler.Eğer burs sınavına girerseniz fiyatımız düşecektir."

Ve sonra tutan miktarı söyledi.Biraz fazlaydı ama burs ile bunu azaltabilirdim.

"Bu arada burs sınavı 2 hafta sonra Cumartesi günü saat 9 da . En az 8:30 da burada olunmalı."

"Pekala,burda olacağım.Teşekkürler." diyip binadan çıktım.

"Vay vay vay,bakın burada kim varmış!CutiePie! Ben de Jack." dedi etrafımda dolanarak bir çocuk.

"Çekilirmisin?Gitmem gerekiyor da."

"Çekilmezsem ne yaparsın?"

"İşte bunu!" diyerek şeyine tekme attım ve oradan uzaklaştım.

"Bunu ödeyeceksin CutiePie!!!!"

Ah tanrım.Acaba bana ne yapacak?

Eve vardığımda Jack kapının önünde duruyordu.

"Ne yaptığını zannediyorsun burada!" diye bağırdığım anda ağzımı eliyle kapadı ve çantamdan anahtarları bulup kapıyı açtı.

Lanet olsun ki Felix evde değildi.

"Çıkar üstünü!" diye emretti.

"Hayır!"

"Sana çıkar dedim!"

"Çıkarmayacağım!"

"O zaman kendim yaparım!"

Bir yandan beni öpüyor diğer yandan üzerimdeki tişörtü çıkarmaya çalışıyordu.Lanet olsun düşündüğüm şeyi mi yapacaktı yoksa?

Onu yapabildiğim kadar sert ittirdim ve yere yığıldı.O sırada kapıdan Felix girdi...

"Neler oluyor burada!?"

Sanaldan Gerçeğe [5 YIL ARADAN SONRA DÖNDÜM!]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin