Merhaba arkadaşlaaar ^_^ Birkaç gündür şehir dışındaydım. Yine şehir dışına gideceğim ve 1 hafta gelmeyeceğim.O yüzden uzun bir bölüm yazmak istiyorum.Umarım uzun olur *-*
İyi okumalar *.*
FELIX'İN AĞZINDAN
Bana bakıp gülümsedi ve "Seni seviyorum" diye mırıldadı.
Onunla birkaç gündür deliler gibi eğleniyorduk.Gerekirse yatakta yada heryerde. Ups yatakta mı dedim?
Ne yani? Bu bir rüyamıydı? Yoksa masal mı? Hiç uyanmak istemediğim bir rüyaydı. Marzia gideli 5 gün oldu. Yarın sömestr tatili başlayacak ve ben Marzia'nın yanına gitmek istiyorum.Yada onun gelmesini.. Belki de ben gitsem daha iyi olurdu çünkü o buraya gelmişti. Ona bir hediye almak istiyorum.Ama ben kızların zevkini anlamam ki!
Tam düşünürken Mark,telefonla aradı.
Ona henüz Marzia ile çıktığımızı söylememiştim. O Marzia ile nereden tanışıyordu? Kafamdaki soruları sormak için telefonu açtım.
"Hey dostum n'aber?"
"İyi Mark,senden?"
"Garip hissediyorum."
Ne olmuştu ki?
"Ne oldu dostum? Buluşmak istermisin?"
"Yarım saat sonra Airsely AVM'de , Tchibo'da ol."
"Pekala.Orada görüşürüz."
Dedim ve telefonu kapattım. Acaba ne olmuştu?
Yarım saat sonra Tchibo'daydık.Onunla selamlaştım ve "Hey." dedim.
"Dostum..."
dedi ve duraksadı.
"Ne olduğunu anlatmalısın,bir an önce.Yoksa meraktan ölücem." bir kız gibi konuştuğumun farkındaydım.
"Marzia..Sanırım ben..."
Ne ? Marzia ? Sanırım o?!
"Ben Marzia'ya aşık oldum." diye söyleyiverdi.
NE YANİ?! DOSTUM MARK SEVGİLİMİ Mİ SEVİYOR!?!?!
"N-n-ne?"
"Evet.Keşke hiç dönmeseydi.Eğer burada kalsaydı duygularımı açıklayabilirdim."
Şuna karar verdim , bence tatilde Marzia gelmemeli.
"Dostum siz onunla nereden tanışıyorsunuz?"
"Babalarımız.Yakın arkadaşlar.Ailece dostuz."
Bu büyük bir sorundu.Onlar aile dostu.Ve her yıl ya onlar buraya geliyor,yada Mark lar oraya gidiyor ve tüm yazı birlikte geçiriyorlar? Bu ilişkimizi zorlayabilirdi.Yada beni.Marz'ı herkesden kıskanıyorum.Hadi ama Felix!Onu sadece 2 haftadır tanıyorsun? Bilgisayar oyunlarından değerli mi? dedi içimdeki ses.Ve haklıydı.Ben bir kızın büyüsüne kapıldım! İlk görüşte aşk sadece ilk görüşte galiba bende.Ah Tanrım! Böyle düşünerek kendimi kandırmaya çalışıyorum.Mark konusuna çözüm bulmalıydım.Onu Marzia'nın etrafında hayal etmek bile istemiyorum.
Mark ile biraz kahve içtikten sonra eve döndüm.Bilgisayara geçtim.Marzia , Skype'dan arıyordu. Bu beni mutlu edebilirdi. Aramayı hemen kabul ettim.
"Hey , naber?" dedim.
"Seni özledim."
"Bende seni.."
"Ve,iyiyim.Sen nasılsın?"
"Bende iyiyim . Burda hava hala soğuk."
MARZIA'NIN AĞZINDAN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sanaldan Gerçeğe [5 YIL ARADAN SONRA DÖNDÜM!]
Fanfic"Bir gün o bilgisayardan kalkmanı sağlayacak bir kızla tanışacaksın." dedi Mark. Felix yine onu umursamadı. "Hiç sanmıyorum." dedi Felix sakin bir sesle. Mark elini Felix'in omzuna koydu. "Ben ciddiyim.O kızı bulacaksın ve hayatın tamamen değişecek...