BÖLÜM 14- CENAZE {ekstra}

290 16 8
                                    

Selam! 3 Mayıs'a kadar bölüm yok demiştim ama sıkıldım ve test çözmekten beynim bulandı (matematikten sadece 12 soru yetti) :D asdfgjf. Beyza_Sydmr 'in A STORY OF MELIX adlı hikayesine göz atmanızı tavsiye ederim :) Kısa bölümleri olsa da çok güzel bir hikaye *-*

İyi okumalar! (multimediayı dinleyerek okuyun)
^^^^^^^

*FELIX'in AĞZINDAN*

Videoyu yayınladığım gün, Marzia'mın cenazesi vardı.Onu kaybettiğimizi sadece yakın arkadaşlarımız biliyor ve basına hiç bir şekilde bilgi sızdırılmayacak.

'Seni seviyorum' diyen Marzia'nın sesi canlandı zihnimde. 1 hafta içerisinde onunla ilgili sayısız rüya gördüm.

Bilgisayarı kapatırken Mark'ın sesini duydum.
"Ben geldim dostum, nasılsın? Seni özlemişim. "

" Ne kadar iyi olabilirim, bildiğin gibi.. Bende seni özledim"

Ardından sarıldık. Onu görmeyeli 2-3 yıl olmuştu. Ama her zaman en yakın arkadaşım olmuştu.

Daha sonra babam ve Daizo geldiler.
Daizo ve Mark birbirlerini çok sevmiş gibi duruyorlardı ama Daizo benden bile üzgün gözüküyordu. En yakın arkadaşıydı sonuçta.

# CENAZE #

Yağmur yağıyordu. Arabanın içindeki Felix elinin tersiyle camdaki buğuyu sildi. Ardından yanında oturan ve ağlayan Daizo'ya bakıp elini tutup sıktı. Bu bir destek göstergesiydi. Daizo ve Felix hayatlarının en kötü anlarından birini yaşıyorlardı ve birbirlerine destek oluyorlardı.

"F-felix. S-siz Marzia ile k-kavgalıydınız d-dimi? "

" Evet,işte en çok acıtan da bu."

"Felix,bilmeni isterim ki ben her zaman yanında olacağım.Benle istediğin konu hakkında konuşabilirsin.Sen Marz'ın en değerlisiydin.Seninle olmanın ona ne kadar mutluluk verdiğini biliyorum.Eğer seni sevmediğini düşünüyorsan,eve gidince yastığının altına bak.Marzia'dan kalan son şey..Ve,Felix yanlış anlama ama bana kavganızdan bahset-"

"Biliyorum,Dai.Biliyorum.Hayranların yaptığı çok büyük bir haksızlıktı.Ona karşı kötü davrandım ve beni haketmiyordu.Ah,Tanrım.Onu kavgada çok üzdüm ve değersizmiş gibi hissettirdim,ama Marzia,eğer şuan bizi gökyüzünden izliyorsan bil ki seni çok seviyorum ve hep seveceğim.."

Daizo,Felix'in elini daha sıkı sıktı ve büyük bir topluluğun olduğu mezarlığa geldiler.

Anthony ve Kalel,Ian ve Melanie ayrılmış olmalarına rağmen beraber gelmişlerdi.Cry,Ken,Dan,Phill,Zoe,Alfie,Sparklez..Hatta Markiplier bile gelmişti.Tüm youtuberlar gelmişti ama cenaze bir sır olarak kalacaktı...

-GECE,FELIX'İN AĞZINDAN-

Daizo, "Mektubu okurken yanında olmamı istermisin?"

"Tek olmak istiyorum,yinede saol." diye gülümsedim.En yakın arkadaşım artık Daizo,diye geçirdim içimden

Yavaşça yastığı kaldırdım ve katlanmış kağıdı buldum.

Okurken göz yaşlarıma engel olamadım.Marz sanki ölümü önceden hissetmiş gibiydi.Evet Marz,bu kesinlikle bir veda mektubu.Şuan,küs olsaydık bile yaşamanı tercih ederim.Yani,yaşasaydın keşke Marzia.Küs olmaya razıyım.Geri dön,Marzia.Lütfen geri dön...

Ağlamalarımı duyan Dai,içeri daldı ve beni sakinleştirmeye çalıştı.

"Şşh,sakin ol,sakin ol.Derin nefes al.Sesime odaklan Felix! Felix sesime O-DAK-LAN !"

Nefeslerim düzelince, "İşte böyle." dedi.

"Daizo,saol.Bugün yaptığın her şey için teşekkür ederim." gözümden yaş geldiğini daha sonra fark ettim.

Sonra yine hıçkırıklarla ağlamaya başladım.

"MARZIA,LÜTFEN GERİ DÖN.BEN SENSİZ YAPAMAM!" Bebek gibi ağlıyordum ama burda bir erkeğin kaldırabileceğinden daha çok acı vardı.

"Felix,sakin ol.Şuan ben Marzia olsam ne yapardın,onu yap!"

"S-seni seviyorum Marz."

"Devam et."

"Seni öpmek istiyorum,Marzia."

"Bu sadece seni sakinleştirmek için küçük masum bir öpücük olacak." Dedi.

Onu tamamiyle Marzia gibi gördüğüm için kendime engel olamadım ve dudaklarımı dudaklarında buldum.

*****

İvit.Felix,Marzia olarak gördüğü Daizo'cuğu öptü!

Lütfen Daizo'ya sövmeyin Marz'ın yerini almaya çalışıyo diye.Çünkü öyle bi şey yapmaya çalışmıyor :D Tamamen iyi niyeti saf bir kız ^^

Umarım beğenmişsinizdir.Başta dediğim gibi,Beyza'nın hikayesini okumayı unutmayın :3

Sanaldan Gerçeğe [5 YIL ARADAN SONRA DÖNDÜM!]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin