-MARZIA'NIN AĞZINDAN-
"Felix,düşündüğün gibi değil! " dedim.
"Nasıl peki ! Ne ? "
"Bak bugün üniversite kayıdına gittiğimde karşıma çıktı ve yolumu kesti.Resmen bana sarktı.Sonra bende ona tekme atıp oradan uzaklaştım ama o arkadan "Bunu ödeyeceksin!" diye bağırdı.Eve kadar beni takip etti gerçekten yemin ederim ben birşey yapmadım. "
Ağlıyordum.
"Tamam,Marz.Ağlama,özür dilerim.Bağırmamalıydım. "
"S-sorun değil.Bende özür dilerim."
Bu sırada Jack yerden kalktı ve Felix ona bir yumruk geçirince yine yere yığıldı.Bir süre sonra uyanınca onu evin dışına götürdük.
"Bu arada,görüşme nasıl geçti? " diye sordu.
"Harika.2 hafta sonra bursluluk sınavı varmış.Ona gireceğim. "
"Hım. "
"Keşke sende gelsen ve beraber gitsek. " dedim.
"Bebeğim,biliyorum ama...Neyse.."
"Maya'yı gezdirmeye çıkalım mı? Hem bizde yürüyüş yapmış oluruz. " dedi.
"Olur.Hava da gittikçe güzelleşiyor." Evet.Gerçekten hava çok güzeldi.
"O zaman giyinelim. "
Yatak odasına gittik ve oradan giysi odasına girdik.
Etek,siyah ince çorap ve beyaz üstünde siyah panda suratı desenli yarım kollu tişört aldım ve giydim.Ayakkabı olarak da krem rengi babetlerimi giydikten sonra Maya'ya tasmasını taktık ve evden çıktık.
Felix lacivert dar pantolon ve beyaz tişörtüyle çok yakışıklı görünüyordu.Her zamanki gibi...
Maya'yo gezdirirken birsürü köpeğin birlikte oynadığı bir yer gördük ve oraya yürümeye başladık.
"Hadi bakalım kızım,arkadaş edin! " dedi Felix ve tasmasını çıkardık.Çünkü tasmasını çıkarsak da peşimizden ayrılmıyordu. Onu gezdirirken takıyorduk çünkü diğer köpekler ona saldırabilirdi.
"Ah,ne çabuk büyüyorlar. " dedi Felix gülerek.
Beraber gülmeye başladık.Bir süre sonra dudağına bir öpücük kondurdum ve Maya'ya baktım.
Onların oynadığı yere bir kedi gelmişti.
"O kedi ona birşey yaparmı? " diye sordum Felix'e.
"Birinin kedisi olmalı,yapmaz bence.Ama yinede gözümüz üzerinde olsun. "
5 dakika sonra kedi acı bir şekilde miyavladı ve bütün köpekler oradan kaçmaya başladı.Kedi ise Maya'yı kovalıyordu.
"Felix! Ona yardım etmeliyiz! "
"Tasmayı ver! " dedi.Tasmayı uzattım ve koşmaya başladık.
Biz tam yanına varmıştık ki kedi pençesiyle Maya'nın suratına hamle yaptı ve Maya acı bir şekilde bağırdı/havladı.
Kedinin önüne geçtik ama o yine saldırdı ve bu sefer tırnağı Maya'nın sol gözüne takıldı.
"Lanet olası kedi! " diye bağırdım.
Maya acı dolu sesler çıkarıyordu.Kedinin pençesi sol göz kapağını yırtmıştı.
Felix onu hemen kucağına aldı ve bir taksi durdurdu.
"Çabuk en yakın veterinere! " diye bağırdı.
Maya hala kıvranıyordu.Bense dayanamayıp ağlamaya başladım.
"O-ona birşey olmayacak değilmi? " dedim..
"Hayır,tatlım.Sakin ol.Ağlama lütfen,ona birşey olmayacak.Söz veriyorum.Hadi geldik. "
Taksiye hemen para ödedim ve arabadan indim.
İçerideki veteriner önce "Hoşgeldiniz. " ve sonra da "Neyi var? " diye sordu.
Bizde olayı anlattık.
"Hemen muayenehaneyi hazırlayın! " diye bağırdı ve Maya'yı kucağına alıp içeri gitti.
Yaklaşık 45 dk sonra geri geldi.
"Kedinin pençesi kirli olduğu için gözüne zarar gelmiş.Malesef artık sol gözünü kullanamayacak.Kedinin tırnağı gözünü biraz delmiş ve göz kapağını yırtmış.Artık sol gözü kapalı yaşayacak.Ama sağ gözü gayet sağlıklı."
"Ç-çok teşekkürler.Peki ne zaman eve gidebiliriz?"
"15 dakika sonra.Şuan gözüne son pansumanları yapıyoruz.Orayı bandajla kapatacağız.1 hafta açmayın yoksa iltihaplanır.1 hafta sonra da vereceğimiz damlayı kullanmaya başlayın.Acısını azaltacaktır."
"Çok teşekkürler." dedim ve Felix ücretleri ödedi.
15 dk sonra Maya'yı yine o veteriner kucağında getirip bize verdi.
Bir kez daha teşekkür edip oradan çıktık.
Eve geldiğimizde Maya hemen uyumaya başladı.Çok yorulmuş olmalıydı.
"Ona birşey olacak diye çok korktum.Daha 1 yaşında ve bir gözü yok.." dedim.
"Sadece artık sol gözü yok.Yinede hala görebiliyor.Korkacak birşey yok. "
Bir süre Maya'yı sevip bizde uyumak için odamıza gittik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sanaldan Gerçeğe [5 YIL ARADAN SONRA DÖNDÜM!]
Fanfic"Bir gün o bilgisayardan kalkmanı sağlayacak bir kızla tanışacaksın." dedi Mark. Felix yine onu umursamadı. "Hiç sanmıyorum." dedi Felix sakin bir sesle. Mark elini Felix'in omzuna koydu. "Ben ciddiyim.O kızı bulacaksın ve hayatın tamamen değişecek...