"Selamat datang ke rumah kita" kata Zain sebaik membuka pintu rumahnya.
Zarina teruja melihat ruang tamu rumah Zain yang cantik dan kemas. Tidak terungkap dengan kata-kata bahawa dia bakal menjadi ratu di rumah yang cantik dan mewah itu.
Selepas menutup pintu dan meletakkan bagasi Zarina di lantai, Zain lantas mendatangi Zarina yang sedang teruja berdiri di tengah ruang tamu melihat keindahan lampu chandelier.
"Cantiknya B lampu tu... Mesti mahalkan?" Tanya Zarina sambil menoleh memandang Zain.
Zain tidak menjawab. Sebaliknya tersenyum memandang tubuh Zarina yang berdiri di hadapannya. Zarina lihat perhatian Zain tertumpu kepada peha lebarnya yang berskirt sendat itu hingga ke punggung besarnya.
"Sudi tak sayang perhambakan diri sayang kepada saya untuk cinta dan kesetiaan?" Tanya Zain seraya mendakap Zarina dari belakang.
"Sudi B... Asalkan B tak sia-siakan saya...." Jawab Zarina.
"Tak mungkin saya sia-siakan perempuan kampung yang selama ni jadi idaman saya... Lupakan segala sengsara yang berpuluh tahun membelenggu hidup sayang.. Mulai hari ni, sayang tak perlu lagi pening kepala fikir suami yang gila dan anak-anak yang tak hormat sayang... sebab tanggungjawab sayang sekarang yang paling utama cumalah hidup sebagai jamban air mani saya... Boleh sayang?" Tanya Zain yang jelas sekali semakin bernafsu memeluk Zarina sambil menekan batangnya ke punggung Zarina.
Zarina tidak menjawab. Sebaliknya hanya tersenyum dalam dakapan Zain sambil melentik-lentikkan punggungnya ke batang Zain yang keras menekannya.
Zain membuka seluarnya hingga terlucut ke lantai. Terpacak batangnya keras bernafsu. Tangan Zarina diletakkan ke batangnya. Terus Zarina menggoncangnya perlahan-lahan. Zain semakin bernafsu melihat batangnya dilancap Zarina di atas punggung surirumah desa yang menjadi idamannya.
"Malam ni adalah malam pertama sayang jejakkan kaki ke rumah saya... Malam ni juga adalah permulaan hidup sayang menjadi milik saya..... Impian sayang untuk hidup disetubuhi akhirnya jadi kenyataan... Taatlah kepada saya... Akan bahagia hidup sayang.." kata Zain.
Lantas Zain mengambil kunci kereta dari poket seluarnya. Lalu ditarik sedikit skirt Zarina di bahagian bawah punggungnya. Zain menekan kunci keretanya ke skirt Zarina hingga tembus menciptakan lubang.
"Prapppp!" Dengan sekali rentapan menggunakan jari Zain, terkoyak sedikit skirt Zarina di bawah punggungnya.
Semakin bernafsu Zain sebaik melihat skirt yang membalut punggung surirumah itu berlubang di bontotnya. Zain cukup berselera melihat pemandangan yang maha seksi itu. Zarina tidak ubah seperti isteri orang yang bersedia hidup menyundal kepada duda yang ketagih mencintai bontot besarnya.
Dengan bernafsu Zain menjolok batangnya masuk ke lubang pada skirt Zarina. Kepala zakarnya terus menggelongsor ke belahan punggung Zarina yang empuk hingga bertemu simpulan dubur Zarina yang berlekuk dalam. Zarina tersenyum. Lalu tubuhnya dilentikkan hingga kepala zakar Zain menekan simpulan duburnya.
"Ohhhh...." Zarina merengek kecil sebaik zakar keras Zain menerobos masuk ke dalam tubuhnya.
Zain membiarkan kepala zakarnya terendam di muara saluran berak Zarina. Dengan bernafsu Zain mengusap punggung Zarina sambil menatapnya dengan penuh keberahian. Betapa bernafsu sekali Zain melihat zakarnya keras tertancap di punggung besar bini orang yang dibaluti skirt sendatnya.
"Saban tahun kita menjalinkan hubungan, semakin saya kenal peribadi sayang.. semakin saya sedar betapa saya semakin cintakan sayang kerana kehinaan sayang..." Kata Zain dan terus menekan zakarnya dengan kasar hingga habis terbenam di dalam tubuh Zarina.
YOU ARE READING
HINA
RomanceSeorang surirumah kampung yang hidup merana kerana kekejaman suami menjadi kekasih kepada lelaki yang lebih muda darinya dan setia kerana kehinaan surirumah itu. Apakah kehinaannya?