"Sayang... hisap.." pinta Zain kepada Zarina yang sedang bermain handphone di sebelah tempat duduk pemandu.
Zarina terus tunduk mengolom zakar Zain yang keras terpacak. Zain pun meneruskan pemanduan pulang dari kedai runcit. Tidaklah jauh mana pun kedai runcit dari rumahnya. Kira-kira 10 minit saja perjalanan. Namun 10 minit itu sudah cukup untuk Zain menikmati koloman penuh nikmat yang Zarina mampu berikan.
Lampu isyarat bertukar merah. Zain berhenti sejenak. Sementara menunggu lampu isyarat kembali hijau, Zain menghayati kesedapan mulut Zarina memberikan kenikmatan. Kepala Zarina yang bertudung sarung diusap Zain dengan penuh kasih sayang. Seakan mengusap haiwan peliharaan kesayangan. Cuma bezanya usapan tangan Zain dipenuhi nafsu. Mengusap kepala makcik kampung yang menjadi surirumah peliharaannya.
Lampu isyarat kembali hijau. Zain meneruskan perjalanan. Tinggal lagi beberapa ratus meter saja dari rumahnya. Sekali lagi lampu isyarat yang seterusnya bertukar warna merah. Zain berhenti sekali lagi.
Zain melihat kepala Zarina yang turun naik di perutnya. Dia tidak dapat melihat wajah Zarina dalam keadaan itu. Namun kesedapan seluruh zakarnya yang disedut tanpa henti hingga ke pangkal membuatkan perasaan cinta Zain kepada Zarina semakin membuak-buak.
Sudah 2 tahun Zarina menjadi hamba nafsunya. Tidak pernah sekali pun Zarina menolak setiap keinginan nafsu Zain. Memang benarlah apa yang Zain simpulkan dalam memahami karakter Zarina. Sememangnya Zarina dilahirkan sebagai perempuan hina yang hidup menjadi pemuas nafsu lelaki semata. Tidak hairanlah Zarina sanggup mengenepikan masa depan demi berkahwin di usia muda.
Jika di era sebelum perang hingga ke tahun 80-an lainlah ceritanya, kerana kekurangan pusat pendidikan dan sektor pekerjaan. Tetapi Zarinah memejamkan mata menyerahkan hidupnya untuk nafsu di tahun 90-an. Era musim pekerjaan bagaikan cendawan merekrut rakyat untuk bekerja demi masa depan. Namun disia-siakan demi keseronokan dipuja bagaikan ratu nafsu.
Zarina berhenti mengolom sebaik Zain memandu masuk ke perkarangan rumahnya. Zarina terus ke dapur bersama sayur-sayuran dan ikan segar yang baru dibeli di kedai runcit. Sementara Zain menyiram pokok bunga di halaman rumah.
Sedang Zain menyiram pokok-pokok bunganya, dia teringat apa yang dilakukan bersama Zarina di halaman rumahnya beberapa malam sebelum itu. Dalam gelap malam mereka duduk di pangkin kayu meranti menikmati pemandangan bintang di angkasa. Berbual tentang isu semasa yang melarat kepada perbualan lucah penuh nafsu. Perbualan yang merangsang nafsu mereka berdua yang bermula dari pertanyaan Zain perihal seorang lelaki yang pernah diceritakan oleh Zarina sering mengganggunya dengan kiriman WhatsApp yang berbaur lucah.
"Dah takde.. senyap je.. dah boringlah kot sebab... saya tak layan dia.." jawab Zarina.
"Sayang ada simpan lagi ke gambar dia tayang konek tu?" Tanya Zain.
"Ishhh.. geli je.. baik buang jelah.. buat semak henpon je..." Balas Zarina.
"Dia kata stim tengok sayang pakai seluar legging ketatkan? Agak-agak sayang.. andainya lepas dia berkenalan dan tukar nombor henpon dengan sayang tu, kalau dia melancap depan sayang, apa sayang nak buat?" Tanya Zain.
"Larilah... Buat apa tunggu situ.." jawab Zarina.
"Kalau tak boleh lari, dia kepung sayang.. camne?" Tanya Zain.
"Entah..." Jawab Zarina.
Zain sudah sedia maklum jawapan yang bakal Zarina berikan. Dia sememangnya memahami kedunguan akal kolot Zarina yang semestinya akan berserah dan melayan saja permintaan nafsu lelaki itu seandainya perkara sebegitu terjadi. Namun Zarina malu untuk mengakui dan hanya perkataan 'entah' menjadi jawapan selamatnya.
YOU ARE READING
HINA
RomanceSeorang surirumah kampung yang hidup merana kerana kekejaman suami menjadi kekasih kepada lelaki yang lebih muda darinya dan setia kerana kehinaan surirumah itu. Apakah kehinaannya?