Desteklerinizi bekliyorum, iyi okumalar.
🍷🍷🍷
***
Bölüm 6, Above the gas station, under the fire.
for; "The stars with you are endless and we will be exhausted."
***
Çakmağı döndürdüm, ilerde duran bir benzinlik. Duvardan sarkıyor, sekiz bacaklı bir ucube. Hatunun ağzında gevşekçe bir sakız, üzgünüm sürtük, vajinalar bana göre değil.
Erkek arkadaşımı bekliyorum. Az önce beni aradı, sesi berbat geliyordu.
Sanırım orada benim hilem var oldu, çünkü iş yerinde bir kadını biçtim. Ballardan birini yere yapıştırdım, ona takılı kalanlar sızlandı yere. Çünkü ateş vermek kolay gelmişti, neden olmasın, gözyaşlarım elmastandı benim.
Ve bu elmaslar az önce parlıyordu, çünkü kokainden fazla çekmiştim. Şimdi iyi olmak istemiyordum, mil öteden gelen iblisle dans edemiyordum.
Sonra durdum. İleri veya geri, hangi yönden geleceğini hesap ettim. Çünkü bunu bir rastlantı gibi yapmalıydım, poşetteki biralar güzel iş görüyor olsada.
Ardından o geldi. Bebeğim teselli istiyordu. Çünkü bu sefer gitarı sırtında değildi. Dövmelerini saklayan bir kazak giymişti. Siktir, bu gece her şey yavaştan alınacak gibiydi.
Çünkü iblisim beni gördü.
Onu gördüğümü gördü. Yavaşça bana doğru geldi. Ama yanımdan öylece geçti. Eski kapının içinden sızdı. Daha önce geldiği adresten, adımları şimdi ev sahibi gibiydi. Onu takip etmemi istiyordu. Beni günahına çekiyordu. Ki ben onun günahı içinde kavruluyordum.
Dilerim bu akşam için giydiğim iç çamaşırı zevkiydi. Çünkü onun için o kızdan çalmıştım. Çünkü benim bebeğim, hatunları severdi. Benim bebeğim ben hariç herkesi severdi, benden korkardı. Çünkü ben onun zehirli sarmaşık otuydum ve o zehirlenmeyi sevmezdi. O kalbine batacak hiçbir dikeni sevmezdi.
Ama benim parmaklarım, sararmıştı. Kendi kalbimi sarmaktan, kendi kendimi onunla tatmin etmekten. Başka bir yolu yoktu ve ben onun için neredeyse herkesi öldürecek gibiydim. Güzelliğim içimdeki öfkeyi besliyordu.
Öfkeme yenik düştüm.
Onu takip etmeyi bıraktım. Azize'yi çağırdım ve Tanrı bana dedi ki; bu gece, onu göz yaşlarına boğ.
Anahtarları çıkardım. Şıngırdayan sesi duydu. Bir yabancı gibi davrandı. Evin dışında bir erkeği siktiğini belli etmek istemiyordu. Pekala bebeğim, senin için duvarlara sürtünür ve tüm gece şehri havaiye tutar ve sana sarhoş taklidi yaparım. Neden olmasın? Senin sürtüğünüm bu gece, her gece, sonsuz geçen o gecede bile.
İçeriye geçmesini bekledim. Kısa sürdü adımları. Çünkü arkamdaydı. Erkek arkadaşım, hızlıydı. Kapıyı kapattım. "Acelecisin," dedim, oysa bu işime gelirdi. Sanki onunla daha bir kaç gün önce sevişen ben değilmişim gibi. Doymamıştım ve hiç unutamamıştım. Utanmamıştım.
Ondan sıyrıldım. Bu gece içkiyi sert içmek istiyordum. Kanım fazla hızlı akıyordu. "Vaktim yok," diyerek, elleri belime ulaşıyordu. Ah bir bilsen Jeon, ben dokunduğun yerden diriliyordum. Fakat bu gece senin için ucuz kesitli bir porno yaşamak istemiyorum. Malum, sadece beni becerip siktir olup gitmenin derdindesin ve biliyor musun? Bu gece gitmene izin vermeyeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
seoul baby
FanficÜnlü bir grubun solisti olan 27 yaşındaki Jeon Jungkook, 18 yaşındanki genç söz yazarı Kim Taehyung'un kendisi için yazdığı şarkıları hiç bilmeden okuyordu. Kirli bir macera için okumaya başlayın. For; Lana Del Rey🍷 #taekook #minific