8 Makes 1 Team

121 18 16
                                    


🐰

Kapının önünde heyecanlı bir şekilde dururken heyecandan elleri titriyordu Seonghwa'nın. Menajeri yanında destek olurcasına omzunu sıvazlıyor, eşyalarını taşıması için yardımcı oluyordu. Süreç boyunca yanında kalan bu adama Seonghwa sonsuz bir minnet duyuyordu.

"Geliyorum..!"

Kapalı kapının ardından Mingi'nin yüksek sesi geldiğinde Seonghwa gülümsemeden edemedi. Sonunda iyileşmiş bir şekilde eve dönüyordu, elbette, bundan üyelerin haberi yoktu. Her şey tamamen sürpriz olması için ayarlanmıştı.

Kapı hızlıca açıldığında bir süre sessizlik oldu. Şaşkın bir Mingi, gözleri kocaman açılmış bir vaziyette grubun en büyük üyesine bakıyordu. Seonghwa ise yüzündeki kocaman gülümsemeyle kendisinden uzun olan gence bakıyordu. Mingi'nin suratındaki şok ifadesine eğlenmekle meşguldü.

Mingi ellerini suratına götürüp gözlerini avuşturdu. Açıkça hayal görüp görmediğini sorguluyordu. Her şeye rağmen Seonghwa'nın orada kaldığını görünce bir anda atılıp büyüğünü kucağına aldı. Seonghwa'yı etrafında döndürürken kahkaha atıyordu.

"Mingi! Kim gelmiş?"

"Yazık delirdi herhalde, kahkaha sesi duyuyorum."

Üyelerin sorgulayıcı sesi evi doldururken Mingi büyüğünü gelin stilinde kucaklamış gürültülü gülüşüyle içeriye girdi. Menajer ise arkalarından onaylamayan yüz ifadesine tezat oluşturacak şekilde gülümseyerek takip etti.

"Bakın size kimi getirdim!"

Neredeyse çığlık atarak girdiği salonda tüm üyeleri dikkatini mümkün olan en kısa sürede çekmeyi başaran Mingi'yi gören arkadaşları önce ifadelerinde büyük bir şok ve ardından gelen mutlulukla yerlerinden kalkıp Mingi'nin yere indirdiği Seonghwa'ya sarıldı.

9 ayın sonunda tam anlamıyla kavuşmuşlardı. Amansız acılardan sonra tekrar evlerinde beraberlerdi. Sarılıyor, gülüyor, sohbet ediyor ve birbirlerini seviyorlardı. Üzerlerinde uzun zamandır olmayan huzur evlerine Seonghwa'yla birlikte geri dönmüştü.

Tüm gün beraber hasret gidermiş ve en sonunda da yorulduklarında yurtlarının salonuna 8 kişiyi de barındırabilecek rahat olması için ekstra özen gösterdikleri yer yatakları kurdular. Hepsinin sarılmak istediği kişi Seonghwa'ydı ancak günün popüler ismi olarak yanında yatacak iki kişiyi seçme onurunu ona verdiler.

Seonghwa'nın tercihi tüm üyelerini aynı derecede özlemiş ve aynı derecede seviyor olmasına rağmen en iyi sarılmaları veren Jongho ve Yunho ikilisiydi. 2ho, tartışılmayacak şekilde Seonghwa'nın her zaman bir numaralı tercihi olacaktı.

Sabah uyandıklarında Seonghwa'nın neredeyse tüm bedeni Yunho'nun üstündeydi. Diğer tarafında olması gereken Jongho ise en büyüğünün boynuna kafasını sokmuş, bir panda gibi karnına sarılmıştı. En son uyanan Seonghwa olduğundan o tamamen ayılana kadar ikili aynı pozisyonda kaldı.

Onların bu güzel görüntülerini ölümsüzleştiren grup üyeleri bu fotoğrafı çerçeveletip salonlarının duvarlarına astırdılar.

Seonghwa hala tamamen iyi sayılmazdı ama iyileştim diyebilecek kadar az kanser hücresi barındırıyordu bünyesinde. Güneş tarafından kutsanmış gibi görünen ballı teni ona geri gelmiş, kaybettiği kiloların çoğunu geri almıştı. Süreç boyunca dökülen, son dönemlerde tekrar çıkmış ve uzamış saçları kuru görünümden sıyrılarak eski parlak görünümlerine kavuşmuştu.

Dans pratiklerine geri dönmüştü ve vokal derslerine kaldığı yerden devam etmişti. Şimdilik evine geri taşınabilecek kadar iyi bir durumda olduğu hayranlara duyurulmadı, ancak hepsi grup üyelerinin universe uygulamasında onun hakkındaki olumlu konuşmalarından dolayı iyi olduğunu biliyordu.

good bye : atzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin