...Bir şey yap! Kurtar beni!
Lütfen.. Kurtar beni!
Bu şey, kaçmaya çalışsam da uçsuz bucaksız bir lanet.
Bir yalanın içine düştüm.
Bir yalana kapıldım.
Lütfen bana masum olanı bul.
Bu yalanın içinden çıkamıyorum.
Lütfen bana gülüşümü geri ver!
Bir yalana kapıldım.
Bu cehennemden beni azad et
Bu acıdan kaçamıyorum
Lütfen beni cezalandırılan kişi olmaktan kurtar...
~Jimin~
~Lie~
-------------------
***"Tae... Taehyung... Hadi uyan... Aç gözlerini..."
"Bebeğim... Hadi canım... Bak burası çok güzel hadi aç o güzel kahvelerini..."
Bu ses ne? Ne oldu bana? Her şeyi duya biliyorum. Hissedebiliyorum. Bu dokunuşlar kime ait? Çok naif. Ama bu yükte ne? Ağzımda ve gözlerimde mühür var sanki. Duyduğum ses çok huzur verici... Sakinlik...
Gözlerimi açmaya çalışıyorum. Bu ışık neden bu kadar parlak? Ahh gözlerim acıyor. Açamıyorum. Çok zor. Acıyor.. Sonunda. Ama bir az önceki sesin sahibi nerede? Burası neresi? Benim bahçeme benziyor. Çok güzel korkuyorlar. Burası.. burası.. çok tanıdık.
"Tae"
"A-aa-anne"
"Anne neredesin? Anne!""Sesime doğru gel bebeğim."
"Anne seni duyamıyorum. Anne sesin uzaklaşıyor. Neredesin? Lütfen gitme. Yalvarırım dur. Sesini benden uzaklaştırma."
"Tae. Güzelim saçların hala çocukluğundaki gibi yumuşacık ve güzel kokulu"
"Anne! Bir az önce gittin ama. Şimdi nasıl?"
"Şşş. Sakin ol. Problem yok. Sadece rahatça bu güzel bahçeyi izle."
"Burası senin mi?"
"Evet oğlum. Benim."
"Ben de yaptım biliyor musun? Senin gibi çiçekler ektim bıraktığın bahçeye."
"Aferin benim akıllı oğluma."
"Anne beni de al lütfen. Orası cehennem. Burası.. senin yanın sıcacık."
"Malesef... Şimdi gitmen gerekiyor. Seni yanıma alamam. Yapman gerekenler varmış gibi."
"Hayır hayır. Yok hiç bir şey yok. Her kes yabancı orada kimse yok. Tanımıyorum, bilmiyorum, anlamıyorum. Lütfen beni bırakma."
"Olmaz Tae gitmen gerekiyor. Hoşçakal bir tanem..."
"Anneeeee!!!"
***
"Onu ala bileceğimi söylemiştin"
İşler değişti
"Ne demek işler değişti. Oğlumu o adama bırakmam."
Unuttun galiba. Buraya sen kendin geldin. Biz getirmedik. O zaman...o suya atlarken oğlun aklına gelmedi mi ha. Şimdi ne hakla böyle konuşursun.