Σήμερα σηκώθηκα με ενθουσιασμό και με μια ανεξέλεγκτη χαρά, δεν ξέρω γιατί αλλά το γεγονός αυτό με παραξένευσε, καθώς ξυπνησα νωρίς αλλά και ήθελα να πάω σχολειο. Η αλήθεια είναι ότι ετοιμάστηκα νωρίς, αν και το σχολείο θα ξεκινούσε σε δυο ωρες. Αλλα αφου ήμουν έτοιμη καθώς και μόνη μου στο σπίτι, επειδή η μαμά μου είχε φυγει στο ιατρίο πολυ νωρίς το πρωί καθησα στον καναπέ, κουκουλωμένη με μια κουβέρτα και άνοιξα το Κινητό. Μπήκα στην εφαρμογή follower analyzer, οπου μπορεις να δεις αν σε εχει κάνει κάποιος unfollow, αφού μπήκα στην λίστα με αυτους που με είχαν κάνει unfollow, είδα κάτι που δεν το περίμενα,πραγματικά στεναχωρήθηκα πάρα πολύ, έχασα όλες μου τις ελπίδες, τελικά οι σκέψεις μου βγήκαν αληθινές, το είχα πάρει απόφαση ότι δεν με θέλει και ότι του περνάω εντελώς αδιάφορη.
Δυστυχώς αυτός είναι ο Mike,με έκανε unfollow, το είχα καταλάβει από την αρχή ότι κάτι δεν πήγαινε καλά μαζί του , είχα αρχίσει να πιστεύω ότι δεν με χωνεύει αν και μου έδωσε ελπίδες ο Lorenzo με τις συμβουλές του, αλλά τελικά είχα δίκιο από την αρχή, ο Mike δεν με θέλει.Μετά από αυτό έστειλα κατευθείαν μήνυμα στον Lorenzo
Μετα απο αυτο έκλεισα το κινητό και χάθηκα στης σκέψεις μου, πολλες και διάφορες σκέψεις περασαν από το μυαλό μου, μέχρι που με πήρε ο υπνος για κανένα εικοσάλεπτο περίπου. Εφόσον ξυπνησα πήγα στο μπάνιο, ξαναέβαλα κολόνια, πηρα την τσάντα, το skateboard και βγήκα έξω, φόρεσα τα ακουστικά μου και πηγα στο σχολείο.Μόλις έφτασα είδα την Olivia την παυλινα και την Ανδριάνα να έρχονται προς το μέρος μου, και την ώρα που κατέβαινα από το skateboard χτύπησε το κουδουνι,τότε είναι που συνειδητοποίησα ότι θα έπρεπε να ξανά καθόμουν με εκείνη την σπαστικιά κοπέλα την Στέλλα.
Και το κακό είναι ότι δεν μας επιτρέπουν να αλλάξουμε θέσεις οπότε θα αναγκαστώ να κάτσω με αυτήν σε όλη την σχολική χρονιά, ερε γαμωτο τι γκαντεμιά και αυτή, σε εμένα έτυχε από όλους τους άλλους ;!
Μπαίνοντας με τα κορίτσια στο σχολείο, με είδε η Ανδριάνα λίγο κάπως και με ρώτησε γιατί είμαι τόσο πεσμένη, αναστενάζοντας της λέω πως δεν θέλω να ξανά κάτσω με αυτήν την μαλακό την Στέλλα καθώς:
1) είναι αχωνευτη
2) μιλάει συνέχεια
3) φέρεται σαν παιδι και δεν είναι ώριμη
4) ξυνετε συνέχεια
5) βρομάει
6) είναι βρωμιαραΚαι πολλα αλλά, είπα με ένα παράπονο τα κορίτσια με ένιωσαν και μου πρότειναν κάτσω μαζί τους, αλλά μετά θυμήθηκαν ότι δεν μας επέτρεπαν να αλλάζουμε θέσεις δυστυχώς....
Αφου φτάσαμε στην αίθουσα μας, κάθησα στην θέση μου και έψαξα να δω αν ήρθε ο Mike με τον κολλητό του,αλλά δεν είχαν έρθει ακόμη, είχα νευριασει παρα πολυ εκείνη την στιγμή καθώς είχα δίπλα μου την Στέλλα, να μου μιλάει για πραγματα που δεν με έμοιαζαν, πάντως καλο η κακο εγώ δεν την έβαζα σημασία. Σηκώθηκα και πηγα δίπλα στα κορίτσια και τις λέω
Αναστασία- ΒΟΗΘΕΙΑ τι να κάνω με αυτηηηηηη μου τα έχει κάνει τσουρέκια
Olivia- προσπάθησε να μην της δίνεις σημασία και να μην της μιλάς
Αναστασία- μα αυτό κανωω δεν ξεκολλάει...
Έτσι πως γυρισα προς την πορτα για να την κοιτάξω, βλέπω τον Mike να μπαίνει στην τάξη μαζι με τον Salvatore, κόντεψα να παθω καρδιακό, είναι κουκλοςςςςς.
Μετά από κανένα δεκάλεπτο που μιλουσα με τα κορίτσια και έριχνα κλέφτες ματιές προς τα πισω για να τον δω βλέπω να μπαίνει η υπεύθυνη του τμήματος μας, και πηγα στην θέση μου.
Αφού καθίσαμε όλοι και κάναμε ησυχία άρχισε να παίρνει παρουσίες. Ο Mike την διέκοψε ευγενικά, λέγοντας της αν θα μπορουσε να αλλάξει θέση, καθώς δεν έβλεπε στον πίνακα, η υπεύθυνη του είπε να διαλέξει μια από τις δυο πιο κοντινές θέσεις πρός τον πινακα.
Η μια θέση ήταν κοντά στο παράθυρο 3ο θρανίο πίσω από τα κορίτσια την Ανδριάνα με την Παυλίνα, και η αλλά θέση ήταν κοντά στην πόρτα 3ο θρανίο πισω απο εμενα και την Στέλλα.
Επίσης του είπε αν θέλει να αλλάξει θέση τώρα, η αν θέλει να αλλάξει την επόμενη ώρα, για να σκεφτεί σε πια πλευρα θέλει να καθήσει, αλλά εκείνος χωρίς να καθυστερεί, έδειξε το θρανίο πισω μας, λεγοντας εκεί θα καθήσουμε.
Ωραία αν θέλετε αλλάξτε του είπε, και εκείνη συνέχισε να παίρνει παρουσίες, εκείνη την ώρα η καρδιά μου πηγε να σπάσει, ήθελα τόσο πολυ να τσιρίξω, ο Mike και ο Salvatore σηκώθηκαν μάζεψαν τα πράγματα τους και κάθησαν πισω μας, εγώ έτρεμα, είχα μείνει.
♡Αυτό ήταν και το chapter 4 ελπίζω να σας αρέσει♡
YOU ARE READING
~Right person wrong time~
AdventureΗ Αναστασία Monroe ένα κορίτσι 16 χρονών, αφήνει πίσω το παρελθόν και τις toxic "φιλίες της" πηγαίνοντας σε ένα καινούργιο σχολείο. Τι λέτε άραγε...? Θα καταφέρει να βάλει σε μια σειρά την ζωή της...? Θα ζήσει την ζωή της όπως πάντα ονειρευόταν ή...