" Kardan adam yapsak senle
Oyunlar oynasak
Artık seni görmüyorum
Sanki gittin uzak ülkelere
Eskiden çok yakındık
Şimdi uzak..
Neden, anlasam keşke
Kardan adam yapsak senle
Sadece oynasak birlikte
"
Safir gözlerini yumdu dudaklarından çıkan bu şarkı ona babasını hatırlatıyordu . Her kes için farklı bir anlama gelen bu şarkı onun için yanlız görmemiş babasının özlemini hatırlatıyordu ."Yalnız ikimiz varız.
Yalnız sen ve ben.
Ayrılamayız ki
Kardan adam yapsak senle..."
Gözlerini kardan alıp başını duvara yasladı .Saat çoktan öğleyi geçmiş , dışarda kar şiddetini artırmış bir şekilde; Rüzgar yoktu sadece tok bir şekilde yağıyordu . Nisa 10 civarı uymaya gitmiş safir de her zaman ki kupasıyla üçlü koltuğa yarı uzanmış dışarıyı izliyordu.ara sıra şömine ateşinden odun çıtırtıları geliyordu. Üstünde siyah taytı ve kalçasını kapatan örgü bir kazak giymişti .
Safir çok konuşmazdı , sessizliği sevdiği gibi sessiz olmayı da seviyordu . Bu çevresine onu ne kadar yanlış tanıtsa da nisa ve annesi dışında içini bilen yoktu. Bu durum genç kızı rahatsız etmiyor tam tersine gayet memnun ediyordu . Gönül ilişkileri hiç olmamış hep öyle şeylerden kaçan bir insan olmuştu . Huzurunu ve sessizliğini biri alıcak diye ödü kopuyor , ona bir adım atıklarında safir bin adım uzağa adım atardı. Annesi ve nisa ne kadar bu konuda şikayetçi olsa da 'elimde olan bir durum yok' diye her seferinde kendini bu işten sıyırırdı.
Masadaki telefon çaldığı zaman safir eline almadan kimin aradığına baktı . Biricik annesiydi . telefonu açıp hoparlörler kısmına aldı tekrar masaya bırakıp oturma şeklini aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İP
FantasySessiz genç kız huzuru bulmak için Ilgaz dağlarında olan bir dağ evinde kalmaktadır . Ormanda yürüyüş yaparken kızıla yatkın ela gözlere takılıp kalır ... °°°°°° Adam durup önüne döndü . " Senin bana geleceğini biliyordum gene geliceksin " safir şo...