În dimineața următoare știam ce vreau. O Hazel al naibii de frumoasă , îndrăgostită și fericită alături de mine. Am mers la bucătărie și am pregătit micul dejun. După ce s-a trezit și s-a spălat ne-am așezat la masă.- Hmm, Mrs Zaid s-a făcut bărbat de casă? Mă uit la ea cu spânceana ridicată și îi răspund politicos.
- Miss Mazur , am fost întotdeauna bărbat de casă . Doar am așteptat femeia potrivită pentru a-mi arăta talentele. Bineînțeles că a început să râdă . Eu o priveam cum mânca, cu atâta poftă și știam cauza. Drogurile .
- O să merg să fac un duș. Mă însoțești? M-am ridicat rapid , am luat-o în brațe și am fugit cu ea în baie. Ce a urmat știți cu toții. Pentru-că de aseară o vreau în continuu.
* Hazel Pov *
După mica partidă de dimineață după care m-am simțit super bine l-am lăsat pe Yasir la Devon și am plecat să mă întâlnesc , cu Paul. Cobor din mașină și sunt întâmpinată de un creț cu ochii verzi , tatuaje și mulți mușchi. Paul se uita la mine și mă tot striga dar eu eram fascinată de frumusețea lui și de un singur gând. De ce sunt atât de mulți băieți frumoși în jurul meu? Mai întâi Yasir, apoi Sergiu și nu în ultimul rând Paul . Îmi dau două palme mintale să-mi revin.
- Ți-a ajuns cu holbatul?
- Ce holbat? Tu te auzi? Gândeam și meditam la ceva .
- Fie. Știu ce e . Hai să mergem. M-am uitat urât la el. Doar nu poate să-mi citească gândurile pe bune acum.
- Unde mergem?
- Acolo unde îți este locul. Semnăm ceva acte și apoi ești liberă să faci ce vrei.
- Acte? Ce fel de acte?
- Actele de moștenire. Doar nu credeai că te iau de soție . Inima mea a ratat o bătaie . Încă. Și cu aceasta afirmație cred că am uitat să mai respir pentru câteva minute . Partea lui Crușin îți revine ție ca fiind unica moștenitoare în viață. Știi ce înseamnă asta?
- Mai mulți dușmani. Spun și îmi dau ochii peste cap.
- Mai mulți bani și mai multă putere.
- Știi că nu mă interesează partea asta nu? Am un singur țel și acela să-l distrug pe Bono . Îl vreau în fața mea cât mai repede . Fă ce e necesar . Am spus hotărâtă și am urcat în mașină. Am plecat în trombă de acolo și bineînțeles cu ideea de ai stârni interesul lui Paul pentru o mică, cursă până la adresa dată de el. M-a luat de câteva ori dar nu mă cunoaște încă îndeajuns încât să mă întreacă , iar la următorul semafor a fost blocat de o băbuță ce mergea cu 20 la oră și bineînțeles că asta a fost un mic ajutor pentru mine să câștig. Ajunsă în fața clădirii mi-am luat aerele de învingătoare și am coborât când a ajuns și el într-un final.
- Ce ziceai? Întreb mândră.
- Mulțumește traficului țestoasă. Bolborosește cuvintele.
- Nu era nici un trafic . Te aștept la curse într-o seară .
- Dacă te bat ce faci? De ce rânjește idiotul ăsta la mine așa?
- Fac 15 flotări. Și boom cum i-am șters rânjetul de pe mufă. Iar daca o să câștig eu îmi cânți o strofă dintr-o melodie .
- Oh nu. Orice dar nu-ți cânt. De unde ți-a venit? Nici măcar nu ai ales să faci ceva ce aș vrea eu. Nu e fairplay.
- Ok. Ce vrei?
- Faci 5 flotări deasupra mea.
- Vrei să vezi dacă ți se scoală? Cred că ai deja răspunsul. Spun și îi fac semn spre pantalonii lui . Nu a-ș vrea să știu ce se ascunde acolo .
CITEȘTI
Ochiul Dracului
Teen FictionIubirea nu ajunge pentru a trăi în liniște, trebuie bani, ei sunt cei care conduc și răzbunarea mea va costa scump.