~ Chicago 3 ani mai târziu ~

10 0 0
                                    


- Aris! Te rog să vii înapoi acum.

- Dar mami a spus că pot să merg la ea oricând am nevoie.

- Mami are o ședință acum și vei putea merge la ea după ce termină, te rog.

- Okei . Să mă anunți când termină , mulțumesc!

Deși Aris avea doar 3 anișori și 3 luni era tare încăpățânat și hotărât exact ca și mama lui. Trăsăturile? Erau 100% ale tatălui. Vulcanic dar și tandru în același timp.

- Vă mulțumesc! O să vă trimit un e-mail cu toate actele necesare. O zi bună. Almaa. Poți să vii te rog?

- Da scumpo , spune.

- Ce face Aris? L-am auzit mai devreme.

- Vroia să vină la tine și i-am spus că ai ședință.

- Poți să-l aduci. Mai târziu voi pleca. Trebuie să mă văd cu niște prietene. Imediat ce Alma l-a anunțat pe Aris că poate merge la mama lui acesta și-a adunat toate forțele și a alergat spre birou.

- Mamiii, ai terminat? Aceasta l-a luat în brațe și l-a strâns la pieptul ei.

- Am terminat iubire. S-a întâmplat ceva?

- Îmi era dor de tine și vreau să mergem la tati. A oftat zgomotos și și-a mai strâns mama încă odată în brațe. Aceasta l-a sărutat pe creștet.

- O să mergem curând. Mami are de terminat mai întâi câte ceva pe aici și v-om merge. Te iubesc .

- Și eu te iubesc mami. După ce Aris a părăsit biroul , Alma a intrat înăuntru.

- Menessa . Când ai de gând să-i spui că tatăl lui nu mai trăiește?

- Nu e momentul . Este prea mic și are nevoie de un tată știu . Dar e greu okei? Încerc să fiu cât mai aproape de el să nu ducă lipsă de nimic .

- Menessa. Scumpo. Ți-ai schimbat numele, casa, culoarea părului , tot . Nu ți-e dor de Devon? Ravenna , Sergiu? Nimeni?

- M-au dat afară! M-au izgonit în loc să se gândească , că și eu sufăr. În loc să fie lângă mine. Paul a fost lângă mine mereu . Mereu. Dar atât . Suntem prieteni și parteneri . Repet , doar atât. Simțeam nevoia să-i menționez acest aspect Almei . Eu o să plec, ne vedem mai târziu.

3 ani duși pe apa sâmbetei pentru Menessa după această noapte cu fetele. 3 ani în care s-a ținut tare să nu meargă la mormântul iubitului ei , 3 ani trăiți în minciună de ea vor aduce lacrimi și zâmbete la unison . Neașteptate reapariții, vieți distruse și vise neîmplinite din cauza caracterelor vulcanice ce au dus la suferințe .

Menessa pov

M-am schimbat și am plecat spre club . Acolo Thalia și Azrea mă așteptau. Da. Am un copil. Copilul meu și al lui Yasir . Yasir omorât de mine. Eu cu acel glonț am omorât doi oameni nu unul . Mi-am blestemat zilele . De 3 ani tot fac asta. Cât despre ceilalți? Nu știu nimic și nici nu cred că există șanse să-i mai revăd vreodată. S-a terminat urât ultima noastră întâlnire. Am fost înjosită. Yasir? Unica mea iubire. Unicul meu suflet pereche pe veci. Yasir e mereu aici în inimă. Îl pomenesc mereu, îmi imaginez cum ar fi fost dacă trăia. Cum ar fi fost să ne creșteam împreună băiețelul. Nu am regretat o clipă că l-am păstrat. Aris Yasir junior.

Imediat ce am ajuns la Club am intrat hotărâtă să mă distrez seara asta.

- Hei heii. Fetele îmi zâmbesc mișelește , deci sigur au băut ceva înainte .

- Voi două v-ați grăbit din nou ca de fiecare dată.

- Eii hai că nu am luat decât vreo 3 guri .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 21, 2023 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Ochiul DraculuiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum