~𝑭𝑰𝑹𝑺𝑻 𝑴𝑬𝑺𝑺𝑨𝑮𝑬~

2K 73 41
                                    

                                   -Yazar Notu-

  Arkadaşlar burda yeniyim aslında uzun zamandır Stony hikayeleri okuyorum ve gerçekten hoşuma giden bir ship ve en sonunda dayanamayıp bende hikaye yazmaya karar verdim. Aslında hazırladığım bir sınavım vardı bu yüzden bunu yazın yapmayı düşünüyordum ama dediğim gibi dayanamadım.

  Okunmayacağını biliyorum ama yinede görenler vote ve yorum atarsa gerçekten mutlu olurum. Umarım beğenirsiniz <3

                                 

                                  ~~~~~~~~~

 

   Tony her zamanki gibi lavabotuvarında zırhıyla uğraşıyordu. Omzundaki bezi alıp elindeki yağı temizledi. -Gerçi bu daha berbat hale getirmişti-  Zırhı incelerken -tabii ki ne kadar muhteşemim düşüncesini de eksik etmeden!- bugünlük bu kadar yettiğinide düşünmeyi eksik etmiyordu. Neredeyse 12 saattir çalışıyordu, onu bu düşüncelerden sıyıran kapının açılması oldu.

  "Sakın bana bugünün film gecemiz olduğunu unuttuğunu söyleme"

  Kapıda dikilmiş elinde turşu kavanozuyla ona bakan Clint'i inceledi Tony.

  "Evlilik yıl dönümümüzü unutmuş karım gibi bakmayı kes Legolas. Ayrıca Tony Stark hiçbir şeyi unutmaz. Duş alıp gelecektim."

  Karşısındaki adam turşu yiyerek, daha doğrusu turşuyla aşk yaşıyarak Tony'i dinliyordu. -Tony'e kalırsa pek dinliyormuş gibi gelmiyordu-

  "Natasha 'Stark ne bok yiyorsa hemen gelsin herkes onu bekleyemez.' dedi."

  Tony Clint'in bu söylediğine göz devirdi. Clint tam ağzına açıp bir şey daha söyleyecekken Tony onu susturdu.

  "Biliyorum Barton, çabuk olmazsam beni pataklayacak."

  "Aynen öyle söyledi. Ölmek için fazla dahi, zengin ve gençsin Stark elini çabuk tut." Clint turşularıyla lavabotuvardan ayrılırken Tony bir süre arkasından onu izledi ve aklına ölmek istemediğini getirerek hızla lavabatuvarından çıktı.

  Sıcak bir duş sonrasında o meşhur ve kaslarını daha çok ortaya çıkaran siyah atletlerinden birini geçirdi üzerine. Altınada aynı renkte bir eşofman giydi ve işte hazırdı. Hızla aşağı indi ve kızıl kadının ölümcül bakışlarıyla karşılaştı.

  "Bir daha perşembe günleri lavabotuvara girmek yok Stark. Ayrıca lavabotuvarda 12 saat geçirmek de yasak! Şu haline bak göz altların morarmış."

  "Tamam anne." Tony'nin bu söylediğine herkes gülerken Tony kendini büyük koltuğa atmıştı.

  "Şimdiden söylüyorum, romantik film izlemem."

  "Ama neden!?"

  "Kes sesini Clint." Ekipteki herkesin Clinti azarlamasıyla Clint turşu kavanozuna sarılıp koltuğa daha çok sindi.

  "Korku filmi izlemeyi teklif ederdim ama siz insanlar gece uyuyamazsınız şimdi." Thor'un bu söylediğine göz devirdi Tony.

  "Ben korkarım demiyorda."

  "Bence bilim kurgu izlemeliyiz." Herkes bakışlarını uzun zamandır sessizliğini koruyan Bruce çevirdi.

  "Bence korku filmi izlemeyeliz, kimsenin zevki birbirine uymuyor."

𝑻𝑼𝑻𝑲𝑼 &gt;&gt; ~𝑺𝑻𝑶𝑵𝒀~ // ~𝒀𝑨𝑹𝑰 𝑻𝑬𝑿𝑺𝑻İ𝑵𝑮~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin