~𝑷𝑯𝑶𝑻𝑶𝑮𝑹𝑨𝑷𝑯~

932 57 9
                                    

  Okuyanlar vote ve yorum atarsa sevinirim. Keyifli okumalar <3

                        ~~~~~~~~~~~

  Natasha ve Bruce bir koltukta birbirine sarılıp uyuyan Clint ve Thora birde bebek gibi koltukta kıvrılmış uyuyan Tony'e bakıyorlardı. Natasha'nın yüzünden hafif bir gülümseme belirmişti. Ne kadar belli etmesede takım arkadaşlarını seviyordu kızıl kadın.

  "Clint, Thor kalkın ve odanıza gidin."

  "İki dakika daha.."
 
  "Tanrılar uykularından uyandırılmaz, saygısızlık yapma Natasha."

"Hemen kalkıp odanıza gitmezseniz ikinizede şok veririm."

  Clint'in hızla gözlerini aralayıp koltuktan fırlamasıyla Thor'un kafası koltuğun kenarına çarpmıştı.

  "Hay sikeyim!"

  "Bağırma Thor, Tony uyuyor ve uyanırsa bir daha uyuyamaz."

  Thor homurdanıp koltuktan kalktı, tabii ki Clint'e ölümcül bakışlar atmayı da unutmamıştı. İkisi ve Bruce gittikten sonra elindeki battaniyeyle Tony'nin üstünü örttü Natasha. Tony gerçekten haklıydı, Natasha gurubun annesiydi.

  Natasha gittikten bir süre -Çok değil 2 saat sonra- Tony her zamanki gibi sayıklayarak ve kesik kesik nefes alarak uyanmıştı. Yine o lanet olası panik atak krizlerinden birini yaşıyordu işte. Zorlukla olduğu koltuktan doğruldu eli göğsüne gitmişti. Alnından yüzüne doğru hafifçe ter damlaları akmaya başlamıştı.

  "K-kahretsin.." Tony gözlerini kapatıp kafasını koltuğa yaslayıp her zamanki yaptığı gibi içinden "Sakin ol Tony, sadece aptalca bir rüyaydı" belkide içinden 50 kez geçirdi bunu Tony. En sonunda nefesi yavaş yavaş düzene girmeye başlamıştı.

  Nefesi tamamen düzeldiğinde mutfağa gidip kendine bir bardak viski doldurdu. Viskisini alıp terasa çıktı ve yıldızları izlemeye başladı. Artık uyumaya korkar olmuştu esmer adam. Son zamanlarda panik atak krizleri iyice artmıştı ve en fazla 3 saat olan uykusu 2 saate inmişti.

  Düşüncelerden biraz uzaklaşmak üzere telefonu eline aldı. Kimi kandırıyordu ki? Steve mesaj atmış mı diye kontrol etmek istemişti işte.. Telefonu açtı ve Steve'in daha öncede attığı mesaj gülümsemesine sebep oldu.

 

  Steve Rogers:

  İyi geceler Tony..  (23.09)

                                                 Tony Stark:

         Hey Steve.. Uyudun mu? (03.41)

  Steve Rogers:

  Hayır, sen neden uyanıksın bakalım?

                                                 Tony Stark:
 
                        Panik atak krizleri.. Sen neden uyanıksın peki?

  Steve Rogers:

  Uyku tutmadı. İlk defa böyle oluyor, bana yazacağını hissettmişim sanırım.

                                                Tony Stark:

                       Eğer şu an yanımda olsaydın sana göz devirirdim.

  Steve Rogers:

  Bunu ekrana bakarak yaptığına yemin edebilirim.

                                                Tony Stark:

                                Steve, fotoğraf ?

  Steve Rogers:

  Daha birkaç saat önce tanışmak istemiyorum diye direnmiyor muydun sen? Şimdi Fotoğraf mı istiyorsun?

                                               Tony Stark:

               Ben Tony Stark'ım. Ne zaman ne yapacağım belli olmaz. Şimdi yazmayı kes ve bana fotoğraf at.

  Steve Rogers:

  Emredersiniz Bay Stark.

    Tony gelen fotoğrafla aval aval ekrana bakmaya başlamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


    Tony gelen fotoğrafla aval aval ekrana bakmaya başlamıştı.

  "Siktir.." Gerçekten koca bir siktirdi.. Neydi bu adam Yunan Tanrısı falan mı? Tony alt tarafında bir hareketlenme hissetti. İşte şu an daha büyük bir siktirdi! Nasıl bir fotoğrafla bu kadar etkilenbilmişti?

  Steve Rogers:

  Hey Tony, orda mısın?

  Tony mesaja tabii ki cevap vermeyecekti çünkü şu an sağ eli ve kendisinin banyoda ufak bir işi vardı..

                          ~~~~~~~~~

  Evet bir bölümün daha sonuna geldik umarım beğenirsiniz. Görenler vote ve yorum atarsa sevinirim

 Görenler vote ve yorum atarsa sevinirim ♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 

 

𝑻𝑼𝑻𝑲𝑼 &gt;&gt; ~𝑺𝑻𝑶𝑵𝒀~ // ~𝒀𝑨𝑹𝑰 𝑻𝑬𝑿𝑺𝑻İ𝑵𝑮~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin