Okuyan herkes vote ve yorum atarsa sevinirim <3
~~~~~~~~~
Tony'nin attığı nudenin üzerinden 1 hafta geçmişti ve Steve hâlâ bir nude atmamıştı. Şu ansa Tony'e bunu yapamayacağını çünkü bir 'Rahibe Terassa' olduğunu nasıl açıklayacağını düşünüyordu. O bunları düşünürken Tony sanki ayarlamış gibi tamda düşündüğü konu üzerine mesaj attı.
Tony Stark:
Steve hâlâ bir nude yollamadın ve bunu yapamayacak kadar utangaç olduğunu far ettim. Bunun yerine farklı bir şey isteyeceğim. Sesini fazlasıyla merak ediyorum, telefon konuşması yapabilir miyiz?
İşte bu tatlı bir istekti.. Steve bunu memnuniyetle kabul ederdi. Eğer 'Ahlak Bekçisi' olmasaydı nude de atardı ama işte..
Ateşli Sarışın:
Elbette Tony, şimdi aramamı ister misin?
Tony Stark:
Müsaitsen evet.
Ateşli Sarışın:
Müsaitim, arıyorum.
Tony'nin ekranında 'Ateşli Sarışın' yazısı belirdi ve esmer adam hiç bekletmeden açıp kulağına götürdü. Bir süre ikiside susmuştu, sarışın olan esmerin nefesini dinledi sadece.
"Susalım diye aramanı istemedim Stevie.."
Stevie.. Gerçekten mükemmel bir ses tonu vardı Tony'nin. Sarışın adam Tony hakkında bir çok bilgiye sahipti ama hiç sesini merak etmedi. O an Eğer böyle güzel bir sesi olsaydı duymayı çok isteyeceğini düşündü
"Sadece ne demem gerektiğini bilmiyorum Ahthony."
"Ses tonun harika Steve.. Eğer şu an yanımda olsaydın üzerine atlar dudaklarına yapışırdım."
Steve güldü. Esmer adam onun gülüşünü dinlendi bir süre.
"Güzel gülüyorsun Stevie"
"Görmedin ki.."
"Ama duydum ve hayal ettim."
"Sen bana mı yürüyorsun Tony?"
"Yürümüyorum, koşuyorum Steve. Yeni mi fark ediyorsun?"
"Hayır o kadar aptal değilim."
"Ha aptalsın yani?"
"Laflarımı çarpıtma Tony"
Tony güldü ve tekrar söze girdi.
"Steve buluşsak mı?"
"Ne?"
"Duydun işte, buluşalım. Olmaz mı?"
"Yani ne diyeceğimi bilmiyorum."
"Birbirimizin fotoğrafını gördük, seslerini de duyduk. Ayrıca neredeyse iki buçuk haftadır konuşuyoruz, görüşmek için yeterli değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑻𝑼𝑻𝑲𝑼 >> ~𝑺𝑻𝑶𝑵𝒀~ // ~𝒀𝑨𝑹𝑰 𝑻𝑬𝑿𝑺𝑻İ𝑵𝑮~
Fanfic"Güven bir ruh gibidir terk ettiği bedene asla geri dönmez" ~Yarı texsting~