Rayden sudah sampai di hadapan rumah gadis kecilnya.dia menelefon gadis kecilnya.
"Hello,good morning babygirl,i nak bawak you keluar Harini",kata Rayden.
"Hello my dino,good morning.awal nya you ajak i keluar.i baru bangun tidur🥱".
"I dah ada dekat depan rumah you ni",kata Rayden.
"WHAT!! I belum mandi lagi you",kata Sara sambil melihat kereta Rayden dari tingkap biliknya.
"It's okay,i tunggu you"
"You masuklah rumah I dulu,nanti mama I buka kan pintu.i pergi siap dulu okey?",kata Sara.
"Okey princess",kata Rayden.
*Ding,Dong*
"Assalamualaikum", Rayden memberi salam.
"Waalaikumsalam,ouhh ni future husband Sara kan?", puan Marissa bertanya kepada Rayden.
"Ye aunty",jawab Rayden dengan pipinya yang merah .
"Takyah malu-malu lah,jom masuk,aunty dah buatkan air.anak dara aunty tengah bersiap..dia bersiap memang lambat sikit",kata Puan Marissa.
"biasalah aunty nama pun perempuan,Sara tu nak belit tudung pun dah 1 jam HAHAHHAHA,kata Rayden sambil ketawa.
"HAHAHHAHA",ketawa puan Marissa.
"Kamu dengan dia dah kenal berapa lama?",tanya Puan Marissa.
"Kami kenal dari zaman sekolah lagi aunty,tapi kami kenal pun sebelum hari graduation sekolah",jawab Rayden.
"Ouh,lama jugak.kamu nak bawak dia keluar pergi mana kejap lagi?",tanya Puan Marissa.
"Saya nak bawak dia pergi shopping barang nikah kami kalau aunty izinkan.",kata Rayden.
"Aunty izinkan,lagi cepat lagi bagus."kata puan Marissa.
"Uncle mana aunty?",tanya Rayden.
"Uncle dekat company Harini,dia ada meeting dengan syarikat kamu",jawab puan Marissa.
"Haah lah,saya lupa pula.sebab saya punya assisten tolong saya selesaikan meeting saya Harini", Rayden menjelaskan.
"I dah siap,jom kita pergi",kata Sara.
"Cantiknya anak mama sorang ni",puji puan Marissa.
"Thank you mama,mama pun cantik jugak",puji Sara.
"Ok lah aunty,kami pergi dulu ye",kata Rayden.
"Okay,take care",kata puan Marissa.
YOU ARE READING
Hatimu Untuk Ku
RomanceRayden ialah seorang lelaki yang bermasalah di sebuah sekolah.Rayden bersekolah di Hanyang Highschool.dia seorang lelaki yang tidak mudah percaya kepada perempuan kecuali ibu dan nenek nya tetapi seorang gadis mampu membuat seorang Kim Rayden jatuh...