Chapter 9: I penat..

24 2 0
                                    

Rayden dan Sara menaiki kereta untuk menuju ke rumah baru mereka.ketika dalam perjalanan, disebabkan kepenatan,Sara tertidur di dalam kereta dan Rayden tersenyum melihat tingkah isteri nya.

"Kesian my baby penat",kata Rayden sambil mengusap kepala gadis kecilnya yang sedang tidur.

Ketika sampai di halaman rumah, Rayden mendukung  Sara ala² bridal style untuk memasuki rumah yang besar dan mewah itu.

Rayden meletakkan Sara di atas katil bilik mereka.Sara yang masih tidur terbangun kerana dikejutkan oleh Rayden.

"Princess bangun,tukar baju dulu ye sayang.lepastu kita tidur balik,hmm?", Rayden berkata dengan suara yang lembut.

"Tak nak,i penat.nak tidur",kata Sara.

"No,no.sayang kene tukar baju dulu.baju ni berat sayang,nanti macam mana you nak tidur,hm?",kata Rayden.

"Fine,saya pergi tukar baju",ucap Sara sambil berjalan ke bilik persalinan dengan gaya yang malas.

Rayden hanya mampu menggelengkan kepalanya ketika melihat gadis kecilnya yang mengantuk itu.

Setelah menukar baju,Rayden bersiap untuk tidur.

"Goodnight my baby",kata Rayden di telinga gadis kecil yang sudah tidur.

"Goodnight hubby",ucap Sara dengan suara yang perlahan namun masih dapat didengari oleh Rayden.

Hatimu Untuk KuWhere stories live. Discover now