Rayden masih setia mencari isterinya untuk meminta maaf.perasaan gelisah melanda dirinya kerana isterinya tiada di rumah.
/dalam kereta Rayden/
"Sayang mana you pergi ni?",kata Rayden dengan perasaan yang gelisah.
Rayden menelefon wanitanya itu.namun tidak ada satu pun panggilan yang di jawab.
"Sayang,why you tak angkat call I",ucap Rayden yang sudah serabut dengan fikirannya.
Rayden pergi ke tasik yang berdekatan dengan tempat kerja Sara untuk menenangkan fikiran sebentar.lebih tepat lagi,tempat yang Sara berada sekarang.
Tiba-tiba Rayden ternampak seorang wanita yang amat dikenali.yes , Sara!.
Rayden berlari pergi ke Sara."Sayang, I'm so sorry dengan apa yang you nampak dekat office tadi",kata Rayden dengan tergesa-gesa.
"Macam mana you tau I dekat sini?,I tak nak dengar apa-apa penjelasan lagi!",kata Sara dengan perasaan kecewa dan marah.
"Sayang tolong lah dengar kan I ,sekali je sayang,please",ucap Rayden sambil memohon.
"Ok-ok kalau macam tu,kita balik rumah dulu,kita bincang elok-elok,boleh ye sayang?",ucap Rayden lagi.
"I taknak dengar penjelasan,I just nak balik rumah je",kata Sara.
Rayden dan Sara pulang ke rumah.ketika dalam perjalanan, Sara hanya berdiam diri sahaja.walaupun Rayden sudah menanyakan banyak soalan kepada nya,Sara tetap berdiam diri.
/Sampai di rumah/
Sara segera pergi ke bilik mereka berdua dan membuka almari untuk mengemas bajunya untuk dimasukkan ke dalam beg bagasi nya.
"Sayang,you nak pergi mana? Dengar penjelasan I dulu sayang",ucap Rayden.
"I dah cakap dari tadi kan! I DON'T NEED YOUR EXPLANATION!!",ucap Sara dengan nada yang tinggi.
"Sayang you nak pergi mana,dah malam ni.please dengarkan I dulu sayang",kata Rayden sambil memegang beg bagasi Sara sebagai tanda tidak mengizinkan wanita nya pergi.
"You pergi lah dengan Nadia tu! You tinggalkan I lepastu you pergi hidup dengan dia!",kata Sara dengan nada yang tinggi
"Sayang i tak suka you cakap macam ni, I just want you in my life,I taknak Nadia",kata Rayden.
"You kata you tak suka I cakap macam ni kan? Habistu you ingat I suka ke you peluk dengan BETINA GILA TU!! I BELUM BUTA LAGI!! I NAMPAK YANG YOU PELUK SI NADIA TU!!",kata Sara dengan nada yang terlampau tinggi.
Rayden sudah menahan amarahnya daripada tadi.kini amarahnya terlepas dengan satu tamparan hinggap di muka Sara.
/Plakkk!!/
Sara yang terkejut dengan sikap Rayden dan tamparan yang diterima.sara memegang pipinya yang memerah.
Sara yang menahan air matanya sejak tadi,kini air mata tersebut gugur begitu sahaja.
Dia memandang muka Rayden dengan perasaan kecewa.orang yang mencintai dirinya selama ini,telah menyakiti dirinya sendiri.
"You tak ingat ke Rayden,macam mana awak nak dapat kan saya dulu?,awak tak ingat ke ? 4 tahun awak kejar cinta saya!! Tapi bila saya dah jadi milik awak,awak lukakan saya macam tu je Rayden!!",ucap Sara.
YOU ARE READING
Hatimu Untuk Ku
RomanceRayden ialah seorang lelaki yang bermasalah di sebuah sekolah.Rayden bersekolah di Hanyang Highschool.dia seorang lelaki yang tidak mudah percaya kepada perempuan kecuali ibu dan nenek nya tetapi seorang gadis mampu membuat seorang Kim Rayden jatuh...