Setelah 11bulan berlalu,Sara kerap merasa mual 2,3 harini.dia juga mudah sensitif kepada bau.
"Kenapa aku rasa lain macam je 2,3 minggu ni eh?",tanya Sara kepada dirinya.
"Takkan aku pregnant kot?!", Sara memikirkan bahawa dirinya sedang mengandung.
"Rayden dekat office,so bolehlah aku try buat pregnancy test ni.",kata Sara.
Setelah menggunakan pregnancy test tersebut, Sara menunggu hasilnya.tiba-tiba,hasil test kit itu membuat dirinya mengalirkan air mata.
"Alhamdulillah.",sara menghembuskan nafas lega.
Hasilnya memaparkan 2 garis berwarna merah.sara bersyukur tak terkata.
Pada tengahari itu, Sara sedang bersiap untuk membawa makanan dan kejutan untuk Rayden di pejabatnya.setelah dia bersiap,dia pergi ke syarikat tersebut bersama pemandu peribadi Rayden.
Ketika sampai di kaunter pertanyaan di syarikat tersebut,sara bertanya kepada pekerja,
"Maaf mengganggu,boleh saya tau dimana bahagian Encik Rayden Kim bekerja?",tanya Sara.
"Ouh puan ni isteri Encik Rayden ye?",tanya pekerja.
"Ya saya",jawab Sara.
"Puan boleh naik lift untuk ke tingkat 3 dan bilik manager adalah bilik encik Rayden",jelas pekerja tersebut.
"Thank you",ucap Sara.
"No problem",kata pekerja.
Sara menaiki lift untuk ke tingkat 3 dan apabila dia tiba saja di hadapan bilik manager, Sara membuka pintu dan dia terkejut apabila melihat seorang wanita bersama suaminya.
Dua orang tersebut sedang berpelukan di hadapan sara.Rayden merasa terkejut dengan apa yang terjadi.
Bekas makanan yang dibawa JATUH dari tangan gadis manis ini.
"Sayang,i boleh terangkan!",kata Rayden.
"I don't need your explanation!",kata Sara lalu pergi dari tempat itu.
Wanita yang berpelukan dengan Rayden tadi tersenyum lebar kerana dapat melukakan hati Sara.
"Puas hati aku, Rayden tu aku punya,kau tu perempuan biasa je!",kata Nadia dalam hati.
"Kau keluar sekarang perempuan!Aku taknak tengok muka kau!",bentak Rayden.
"Sayang,why you tak suka tengok I? Hm?. You tinggalkan je lah wife you tu,bukannya boleh pregnant pun.",kata Nadia.
"SHE IS MY WIFE!! AKU TAKKAN TINGGALKAN DIA DEMI PEREMPUAN MURAH MACAM KAU!!",tengking Rayden.
"Kau ingat eh perempuan!! Kalau jadi apa-apa dekat wife aku! Aku cari kau sampai hujung dunia! NAHAS AKU KERJAKAN KAU NANTI!!"
YOU ARE READING
Hatimu Untuk Ku
عاطفيةRayden ialah seorang lelaki yang bermasalah di sebuah sekolah.Rayden bersekolah di Hanyang Highschool.dia seorang lelaki yang tidak mudah percaya kepada perempuan kecuali ibu dan nenek nya tetapi seorang gadis mampu membuat seorang Kim Rayden jatuh...