CHAPTER 7: wedding dress 👗

10 2 0
                                    

Rayden dan Sara pergi ke butik untuk mencari baju pengantin.Butik tersebut dimiliki oleh Puan Kim Radania iaitu mak kepada Rayden Kim.Kedatangan Rayden dan Sara
disambut oleh Puan Radania.

"Hai menantu mama,Rayden nak belikan baju untuk menantu mama ni ke?",tanya Puan Radania.

"Haah mama,nak Rayden nak belikan baju pengantin untuk hari perkahwinan Kiteorang.",kata Rayden.

"Ouhh, Rayden pergi tengok dulu baju dekat bahagian lelaki,biar mama bawak Sara pergi cari baju dekat bahagian perempuan", kata Puan Radania.

"Baik mama",kata Rayden.
 
Puan Radania dan Sara mencari baju yang ingin dipakai oleh Sara pada hari perkahwinan nya nanti.

"Sayang,mama rasa cuba sayang try yang ni dulu.sebab butik baru je keluarkan dress yang ni.setakat ni,dress yang paling cantik design dia adalah dress yang ni",kata puan Radania.

"Okey mama, Sara pergi cuba dress ni dulu",kata Sara.

"Okey sayang",kata puan Radania.

Setelah selesai menukar baju,Sara keluar dari bilik persalinan.dalam masa yang sama,Rayden sudah memilih baju nya dan Rayden datang di bahagian perempuan untuk melihat gadis kecilnya itu.

"Mama,Sara dah siap ni.",kata Sara yang sudah siap menyalin bajunya.

"Keluarlah sayang,mama nak tengok",kata Puan Radania.

Sara keluar dengan pakaian nan indah dan cantik itu.

Sara keluar dengan pakaian nan indah dan cantik itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Cantikk!!",puji Puan Radania.

"Rayden,okay tak kalau Sara pakai baju ni?",tanya Puan Radania kepada Rayden.

"Ok sangat sangat mama,you are so pretty my angel",puji Rayden.

"Thank you sayang",kata Sara.

Rayden membayar baju -baju yang telah dibeli tadi.

Hatimu Untuk KuWhere stories live. Discover now