Chapter 5:COFFEE BARISTA LOVE☕

10 3 0
                                    

Pukul 4 petang.Rayden sedang menunggu kehadiran gadis kecilnya iaitu Sara.Rayden memesan ice americano untuk dirinya dan ice vanilla latte untuk gadis kecilnya.

"Hye awak,sorry saya lambat datang,saya kene buat surgery untuk pesakit saya dekat hospital tadi,sorry sangat-sangat",kata Sara.

"It's okay,tak lambat sangat pun",kata Rayden sambil senyum.

"Come,have a sit.ni air awak.awak minum ice vanilla latte right?,tanya Rayden.

"Thank you,macam mana awak tau vanilla latte favorite saya?",tanya Sara.

"Dulu saya selalu nampak awak beli vanilla latte dekat kedai coffee depan sekolah",kata Rayden.

"Ouh..pandai awak stalk saya eh?HAHAHHAHA,kata Sara sambil ketawa.

"Mane Ade saya stalk awak,HAHAHHA"

Selepas berbual sambil minum minuman yang telah disediakan,Rayden mengeluarkan cincin yang dibeli pada 2 tahun lepas untuk gadis kecil ini dan memberikan kepada gadis kecil itu.

"Sudi tak awak jadi my queen of my heart?,I'm sorry kalau cara saya tak sweet like another couple",kata Rayden.

"S-saya sudi",kata Sara dengan perasaan gembira.

Rayden menyarungkan cincin pada jari gadis kecilnya.

"Thank you sebab sudi jadi kekasih hati saya,"kata Rayden.

"Saya terima awak dengan seikhlasnya dari hati saya",jawab Sara.

Rayden dan Sara saling berkenalan dan mencintai antara satu sama lain.mereka menjalani hari-hari mereka dengan kegembiraan dan jika ada masalah yang melanda dalam hubungan mereka,mereka hadapinya bersama.

Terima kekurangan dan kelebihan masing-masing adalah cara untuk mempertahankan hubungan mereka.mereka sentiasa saling membantu antara satu sama lain.

Hatimu Untuk KuWhere stories live. Discover now