BÖLÜM 2:AVUKAT

73 5 0
                                    

'Bu kez pek bir afilli yalnızlık,
Ağlayan bir kadın kadar düşman...'

Emre AYDIN

-----------------------------------------------------------

O gecenin üzerinden bir hafta geçmişti. Buket'in uyku düzeni tamamen kaybolmuştu. Kendini sürekli yorgun, halsiz ve uykusuz hissediyordu. Aklında o geceyi yaşananları bir türlü atamıyordu. Sedat'ın hâlâ böyle bir işin içine nasıl girdiğini anlamış değildi. Gerçi artık onunla ilgi hiçbir şeyi anlamak istediğinden hatta bu zaman kadar onu gerçekten tanıyıp tanımadığından da emin değildi.

Yine işte bilgisayarının başında gözleri kapanmak üzereyken kolunun dürtülmesi ile yerinde sıçradı.

"Buket."dedi yanında oturan ekip arkadaşı.

"Efendim." kendine geldikten sonra anca cevap verebilmişti.

"Ferit Bey geziniyor. Uyuma."diye uyardı Meltem dostça.

Buket başını aşağı yukarı salladı ve gözlerini bilgisayarına dikip çağrı beklemeye başladı.

"Sedatla aranız düzemiş galiba. Kaç gündür uykusuz geliyorsun işe." Meltem merakla sormuştu ama gözleri bilgisayarındaydı. Bu mesai saatinde muhabbet etmenin yasak olmasından kaynaklanıyordu.

"Boşanıyoruz."dedi Buket çok normal bir şekilde ve düz bir sesle.

Meltem aniden geçirdiği şokla Buket'e baktı.

"Ne? Neden?" dedi.

"Beni aldatıyormuş."

Meltem şok üstüne şok geçiriyordu. Buket'in bu durumu bu kadar soğuk kanlı bir şekilde anlatması şaşırtmıştı onu. Kendisinin başına böyle birşey gelse bir hafta rapor alıp işe gelmez evde depresyona girerdi.

"Nasıl öğrendin? Kendimi söyledi?"

Buket yine o akşama gitti o an. O akşamdan aklında kalan mavi gözler belirdi bilgisayarının ekranında. Uykusuzluk yüzünden beyni artık oyunlar oynuyordu. Kafasını sallayarak görüntüyü dağıttı.

"Dolaylı yoldan öğrendim diyelim." diye cevap verdi merakla bekleyen Meltem'e.

Meltem bu cevapla tatmin olmasada fazla uzatmadı.

Öğlen olmuştu. Buket öğle yemeğine çıkmak için dakikaları sayıyordu. Nihayet vakti geldiğinde bilgisayarında molada olduğunu gösteren düğmeye bastı. Tam yemekhaneye yol alacakken birinin seslenmesi ile etrafta gözlerini gezdirdi. Girişteki güvenlik ile göz göze geldi.

"Seni soran biri var. Biraz Bakar mısın?"

Buket kendisinin kimin beklediğini merak etmişti. Derhal dışarı çıktı. Karşısında elinde evrak çantası, üzerinde pahalı bir takım elbise ve mavi gözlerini kapatan şık güneş gözlükleri ile Demir'i görmesi ile ufak çaplı bir şok yaşasada kendini toplaması uzın sürmedi.

"Ne işin var senin burda?"diye sordu merakla. Yine mi bu işlere bulaşmıştı? Bu istediği son şeydi.

Demir güvenliğin onları dinlediğini fark edince Buket'i kolundan tutarak onu biraz daha dışarı çekti.

SADECE Benim (Ara Verildi) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin