"Aşk nefrete ne yakınsın..."
ATHENA
--------------------------------<3
Buket gözlerini o evdeki dördüncü sabaha açtı. Demir'i çekip gittiğinden günden sonra görmemişti. Eve geldiyse bile onunla hiç karşılaşmamıştı. Adamı rahatsız ettiğini o yüzden evde fazla kalmadığını düşünüyordu. Ama rahatsız olacaksa neden kendisini buraya getirmişti ki. Sonuçta Buket kendisine yardım etmesi için ona baskı yapmamıştı.
Yataktan kalkıp yeni, bir diğerinin aynısı olan güne başladı. Duşunu aldı, üzerine sarı bir salaş elbise geçirdi, saçını kuruladı ve kendisine kahvaltı hazırlamak için aşağı indi. Tam mutfağa girecekken salondaki televizyonun açık olduğunu ve koltukta oturan birisi olduğunu farketti. Bu onu biraz ürkütmüştü.
Hemen mutfağa girdi ve her ihtimale karşı eline bir bıçak aldı. Sessiz adımlarla koltuğa yaklaştı. Bu onu gersede hazırlıklı olup karşı taraftan gelebilecek bir saldırıya karşı kendini korumalıydı. Belkide evine gelip Demir'i bekleyen bir düşmanıydı. Ve kendisinide onun için önemli biri sanıp rehin alabilirdi.
Koltuğun arkasından, kısa saçlardan yakaladı ve geri doğru çekerek bıçağı boynuna dayadı.
"Ne yapıyorsun?" diye konuştu adam zar zor. Neredeyse sesi çıkmıyordu.
"Sen kimsin?"
"Ben Miraç. Miraç TANOĞLU"
Buket tutuşunu gevşetti ama hâlâ bırakmıyordu.
"Demir'in nesi oluyorsun."
"Kuzen."
Kadın kendisine umutsuz bir şekilde bakan Miraç'ın yüzüne baktı bir süre. Daha sonra bıraktı.
"Kusura bakma evde benden başka birini görünce şaşırdım."
"Bende, evde benden başkası yok sanıyordum." dedi Miraç saçlarını eliyle geriye doğru tararken. Saç diplerinde ki sızıyı geçirmeye çalışıyordu.
"Sen ne için geldin?" diye sordu Buket sanki ev ona aitmiş gibi.
Hâlâ deri koltukta yayılmış bir şekilde oturan adamın karşısına geçti. Kollarını göğsünde bağladı gözlerini adamı süzmek için kullandı. Sportif giyinmişti. Saçları neredeyse omuzlarına kadar geliyordu. Ortadan ayırmıştı ve bugün toplamamayı tercih etmişti. Çene hatları keskindi. Bu bakımdan Demir'e benziyor diye düşündü Buket. Oturduğu için boyunu tam anlayamıyordu ama kanepenin arkasından gözüken geniş omuzlarından onunda boyunun hiç kısa olmadığını tahmin ediyordu.
Miraç aniden öne doğru eğildi ve kollarını dizlerinin üzerine koydu. Kafasını önünde dikilen kadının yüzünü görmek için kaldırdı.
"Asıl sen kimsin?"dedi. Sesi genç kadının üzerinde baskı oluşturmak ister gibiydi.
Miraç'ın sert tavrı Buket'i etkilememişti. Hâlâ düz bir şekilde suratına bakıyor ve bu soruya ne cevap vermesi gerektiğini düşünüyordu. Bir kaçak olduğunu ve Demir'in kendisini sakladığını söylemelimiydi. Yoksa sadece Demir'in bir arkadaşı olduğunu mu söylemesi gerekiyordu. Demir'in Miraç'a ne kadar güvendiğini bilmiyordu. Daha da önemlisi kendisinin ona ne kadar güvenebileceğini bilmiyordu. Derin bir nefes aldı ve ortada duran cam sehpanın üstüne oturdu. Miraç'ın tam karşısına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE Benim (Ara Verildi)
RomanceDibine Kadar Aşk Serisi- 2 Buket KARAMAN ile Demir TANOĞLU... Karekterler ilk kitaptaki karekterlerden bağımsızdır. Tek ortak noktaları AŞK.