Balo

56 5 7
                                    

Sabah olunca kahvaltımızı yaptık sonra Eva bize akşama kadar baloda ne yapıp ne yapmamız gerektiğini söyledi. Artık hazırlanma vakti geldi


Elbisemi giyindim, sonra eve 4 tane kadın geldi bize makyajlarımızı ve saçlarımızı yapacaklarını söylediler. Odaya geçtik saçlarımızı ve makyajımızı yaptılar sonra kapı çaldı içeriye erkekler girdilet:

Alexander:haz...

Alexander ın gözleri parladı sonra devam etti:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alexander ın gözleri parladı sonra devam etti:

Alexander:neden silahlı koruma tutmamız gerektiğini söylemediniz.

Bont:Alexander a katılıyorum.

Sam:beyler bugün bu güzel bayanlar için birçok erkekle kavga etmemiz gerekicek.

Alexander:kesinlikle.

Eva:bu kadar yalakalık yeter partnerlerinizi alın ve size söylediğim yere gidin.

Viki:sen neyle geliceksin.

Eva:erkek arkadaşımla gelicem. Artık yola çıkın hadi!

Arabalara bindik ve balonun olduğu yere doğru yol aldık geldiğimizde beraber bir masaya oturduk. Sonra diğer insanlar gelmeye başladı.

Bont:benimle dans edermisiniz güzel bayan.

Viki:elbette yakışıklı beyfendi.

Bont la dans etmeye başladık.

Bont:Viki gerçekten çok güzel görünüyorsun.

Viki:sende çok yakışıklı görünüyorsun.

Bont:teşekkürlerler.

Kafamı göğsüne yasladım Bont da beni kollarıyla sardı ve böyle uzun süre dans ettik sonra masaya geri döndük. Dans eden çiftleri izliyordum sonra birinin elini omzumda hissettim arkamı döndüğümde Edward I gördüm.

Edward:selam Viki.

Viki:selam Edward.

Edward:bana bu dansı lütf edermisiniz güzel bayan?

Viki:elbette.

Edward dans etmeye başladık bugün gerçekten çok şık görünüyordu.

Edward:Viki bugün harika görünüyorsun, kim bilir kaç kişi seninle dans etmek istiyordur.

Viki:teşekkürler, sende çok şık görünüyorsun Edward.

Edward:uzun süre seninle böyle dans edebilirim.

Viki:bende.

Edward kulağımı eğildi ve:

Edward:balo sonunda bana geçmeye ne dersin.

Şaşırmıştım ne diyeceğimi bilemedim. Sonra Edward yanağıma bir öpücük kondurdu benden bir cevap bekliyordu.

Viki:olabilir.

Edward:güzel.

Sonra müzik bitti ve Edward elimi öpüp tekrar teşekküreti. sonra kendime içicek bir şey almay gittim orada Malbonte yi gördüm bir kaç kızla sohbet ediyordu biran oraya gidip hepsini dövesim geldi ama kendimi tutum önlerinden geçip gidiyordum ki Malbonte beni Farketi.

Malbonte:selam güzellik.

Viki:selam Malbonte.

Malbonte:nereye bize katılsana.

Viki:kendime içicek birşey alıp bizimkilerin yanına gidicem Eva nın kesin emri var.

Malbonte:buna üzüldüm,o zaman sonra görüşürüz.

Viki:görüşürüz.

Sonra Edward I tekrar gördüm yanıma geldi.

Edward:bu tarz karşılaşmalar filmlerde olur sanıyordum.

Viki:açıkçası bende, nereye gidiyorsun?

Edward:içicek birşeyler alacağım

Malbonte nin bizi izlediğini biliyordum ona inat Edward ın elini tutum.

Viki:beraber gidelim.

Edward:böyle güzel bir bayana asla rededemem.

Malbonte ye döndüm.

Viki:size iyi eğlenceler.

Malbonte:sizede.

Malbonte biraz sinirlenmişti ama belli etmedi. Sonra Edward la içecek birşeyler aldık ve beraber oturup sohbet etik, Edward çok hoşbiriydi ama şu da vardı üç adamda aynı anda sahip olamazdım üç adamdan birini seçmem lazımdı sonra Edward elime dokundu.

Edward:Viki neye daldın.

Viki:hiç hiç birşey.

Sonra Edward birazdan geleceğini söyledi ve yanımdan ayrıldı sonra Alexander ın sesini duydum.

Alexander:AGATHA!!!

Kafamı sesin geldiği yöne çevirdiğimde Alexander ın üstüne avize düşmüştü.

Agatha:Alexander!!!

Viki:Alexander!!!

Viki WalkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin