Kapıyı açtığımda karşımda Viki vardı. Sarhoşluğum yüzünden hislerime yenik düştüm ve ona sarıldım, oda bana sarıldı.
Malbonte:seni kırdıysam özür dilerim Viki.
Viki:sorun yok, hatanı telafi edersin.
Viki içeriye girdi kapıyı kapatı ve sonra beni odama götürdü. Gömleğimi üzerimden çıkartı ve beni yatağa iti sonra kendide soyunmaya başladı, soyunduktan sonra üzerime asıldı ve dudaklarıma yapıştı bende ona karşılık verdim sonra ikimizde gaza geldik ve orada birbirimizin olduk. Herşey bittiğinde Viki ye baktım bundan çok memnun görünüyordu sonra bende onun yanına düştüm ve elimi onun yanağına geçirdim.
Malbonte:o kadar güzelsinki.
Sonra onu tekrar öptüm. Ayağa kalktı banyoya doğru gitti, banyodan su sesleri geldi ve Viki beni yataktan kaldırdı ve banyoya götürdü, Sonra suyun altına girdik uzun bir süre öpü**ük sonra ikimizde kurulanıp yatağa gittik ikimiz de birbirimize sarıldık ve uyuduk.Sabah olunca sırtımı Viki ye dönmüştüm sonra ona döndüm oda bana sırtını dönmüştü ona arkasından sarıldım.
Malbonte:günaydın sevgilim.
Viki:sanada.
Dedi ve Bana döndü Onu görünce hemen ayağa kalktım o Viki değildi Osti'ydi.
Malbonte:Viki... Ona ne yaptın o nerede?!
Osti:o hiç burada olmadı Malbonte.
Malbonte:Hayır o dün akşam buraya geldi.
Osti:o bendim sen sarhoş olduğun için beni Viki olarak hayal etin.
Malbonte:neden bunu yaptın?!
Osti:bunu fırsat bildim ve senin koynuna girdim.
Malbonte:defol git bu evden.
Osti'yi kolundan tutum ve peşimden sürükledim.
Osti:Malbonte ne yapıyorsun canım acıyor?!
Malbonte:umrumda değil!
Kıyafetlerini onun yüzüne fırlattım.
Malbonte:çabuk üstünü giyin ve defol git buradan.
Çok sinirlenmiştim şuan Osti'yi boğmamak için kendimi zor tutuyordum. Sonra kapının kapanma sesini duydum. Toparlanıp hemen şirkete gitmem lazımdı üstümü giyindim:
Sonra arabaya bindim ve şirkete doğru yol aldım.
Viki nin dilinden:
Sabah kalktığımda telefonuma baktım, şirkete gitmem gerekiyormuş. Açıkçası dünkü olaydan sonra şirkete gitmek istemiyordum.
Viki:şirkete gitmesem ölmezlerya? Gitmeyeceğim!
Dedim. Ve yatağa geri döndüm sonra yangından mal kaçırırmışçasına Agatha odaya daldı. Bana baktı ve beni yatakta görünce sinirlendi hızla yanıma geldi ve beni kaldırmaya çalıştı.
Agatha:Viki kal artık! Şirkete gitmemiz gerek. Hadiii!
Viki:Agatha ben gelmek istemiyorum. Sen bensizde her şeyi halledersin.
Agatha:Viki saçmalama, sende benimle geliyorsun dedim okadar!
Agatha beni yataktan kaldırdı sonra dolaptan bir kıyafet çıkartı ve bana uzatı bense sadece onun bıkın bıkın yüzüne baktım.
Agatha:Viki yüzüme ne bakıyorsun alşunu giy ve hemen gidelim Hadiii!!
Agatha ya dilimi çıkarttım ve elinden kıyafeti alıp giyindim:
Sonra makyajımı ve saçımı yaptım. Agatha ya döndüm.Viki:oldumu Agatha?
Agatha:oldu oldu! Hayde yürü!
Agatha neredeyse beni odadan itirerek çıkartı sonra elimi tutu ve koşar adım arabanın yanına gittik ve bindik şirkete doğru yol aldık. Vardığımızda arabayı parketmesi için Alberto ya verdik sonra odalarımızda gittik bende Agatha nın bugün bize ortaklık teklifinde bununacak adamları düşünmeye başladım sonra bir sen geldi bu Bont tu.
Bont:bayan Viki ortaklarını geldi.
Viki:tamam geliyorum.
Toplantı odasına gittim ortaklarımız olucak kişileri görünce şaşırmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Viki Walker
FantasyViki, annesi o daha 4 yaşındayken birileri tarafından öldürülmüş ve aynı kaderi teyzesi de paylaşmış bunun üzerine Viki kuzeni Agatha ile annesi ni ve teyzesinin öldürenleri aramaya başlarlar bakalım katili bula bileceklermi?