Arabadan indim ve Agatha ya doğru hızla koştum ama iki adam önümde durdu ve gitmeme izin vermediler sonra ikisi de kollarımı tutu, bende umutsuzca çırpınmaya başladım.
+BIRAKIN BENİİİ!
Adam sert bir ses tonuyla konuştu.
-Düşünme bile!
Adamın sert sesini duyunca dilimi yutmuş gibi sustum. Edward elinde belgeleri tutan adamın yanına geldi.
-Adamlarını al ve sonra defol git Boris!
-Üzgünüm Beyefendi Babanız böyle emretti.
-SANA ADAMLARINI TOPLA VE SONRA DEFOL GİT DEDİM!
-Peki, babanız bunu duyunca çok sinirlenecek.
-Onunla gereken konuşmayı yapacağım.
Boris adamlarına gitmek için el salladı ve adamlar saniyeler içinde onun yanına gittiler. Serbest kalınca bayılmak üzere olan Rachel ın yanına gittim.
+Rachel iyi misin?
Zar zor konuşmaya çalıştı.
-Lütfen beni odama götürün.
Sam bunu duyunca hemen Rachel'ı kucağına aldı ve odasına doğru ilerledi.
Agatha ya döndüm.
+Peki sen iyi misin?
-Evet ben iyiyim.
Agatha ya sarıldım oda karşılık olarak bana sarıldı ve kulağına fısıldadım.
+Her şey geçecek.
Biraz hüzünle cevap verdi.
-Umarım...
Sonra Agatha ve Alexander da dinlenmeleri için odalarına gönderdim ve uzun zamandır arabanın yanında ağaç gibi dikilen Edward ın yanına gittim dudaklarına küçük bir öpücük bıraktım ve teşekkür etti.
-Rica ederim ve merak etmeyin babamla konuşup sizi rahatsız etmemesini sağlayacağım.
Edward tam arabaya binecekti ki onu durdurdum.
+Edward?
Durdu ve bana baktı.
-Evet?
+Baban bizden ne istiyor?
Edward bu soruyu duyunca sanki foyası ortaya çıkmış gibi biraz endişelendi ama sonra kendini toparladı ve konuşmaya başladı.
-Peki sana her şeyi anlatacağım. Şey... ama bu çok uzun bir hikaye. Ve teyzende bu hikayenin bir kahramanı olarak kendini pek iyi göstermedi.
+Öyle mi?
-Pekala, Londra'nın tüm erkeklerini nasıl parmağında oynattığını biliyorsun, değil mi? Ve sonrada kocasına döndüğünü.
Gözlerimi kırptım ve başımı salladım.
+"Teyzemin geçmişi hakkında... Ne çok şey bilmiyormuşum..."
+Her şeyi tüm detayları ile anlat.
Edward burnunu ovuşturdu eve yan yan baktı ve içini çekip anlatmaya başladı.
BALO GECESİ:
Annett Dilinden:
+Beyler, kavga etmeyin!
-Kavga eden kim? Lucas'ın fazladan dişleri varmış sadece.(Frederick)
-Frederick'in burnu ise fazla düzgün.(Lucas Edward'ın babası)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Viki Walker
FantasyViki, annesi o daha 4 yaşındayken birileri tarafından öldürülmüş ve aynı kaderi teyzesi de paylaşmış bunun üzerine Viki kuzeni Agatha ile annesi ni ve teyzesinin öldürenleri aramaya başlarlar bakalım katili bula bileceklermi?