Soru

57 5 4
                                    

Toplantı odasına girdiğimde şaşırdım çünkü karşımda ikizler vardı. Ne yani ortaklarımız onlar mıydı? İkisinde beni görünce sevindi.

Edward:hey Viki! Seni özledim.

Dedi ve bana sarıldı bende ona sarıldım bunu gören Malbonte biraz sinirlendi.

Malbonte:burada iş konuşmak için toplandık, özleminizi sonra giderirsiniz!

Edward ve ben Malbonte nin dediğini umursamadan oturduk.

Christopher:kardeşimin patavatsızlığı yüzünden özür dilerim.

Edward:bunda ne var? Viki yi görünce sevindim ve sarıldım bunda büyük birşey görmüyorum.

Christopher kardeşine "arkık sus" dercesine dirsek atı.

Christopher:Evet batan Agatha ve bayan Viki sizinle ortak olmak istiyoruz.

Agatha:elbette ama ilk önce biraz konuşmalıyız.

Edward:kesinlikle.

Aramızda uzun bir konuşma geçti sonra Agatha fikirini sunu.

Agatha:ben sizinle ortak olamaya hazırım, ama Viki nin de kararını öğrenmeliyim.

Herkez bana döndü ve ağzımdan çıkacak kelimeye odalandılar.

Viki:bende hazırım.

Dedim ikizlerin gözlerinde bu mutluluğu böre biliyordum. Sonra Malbonte konuştu.

Malbonte:benim fikrimi sormadınız!

Agatha:peki bay Malbonte fikrinizi duyalım.

Malbonte:ben hazır değilim.

Herkez şaşırdı, sonra ben lafa atladım.

Viki:üzgünüm bay Malbonte iki kişinin bu fikre onayayı var yani ortağız.

Malbonte:burada benimde fikirlerime önem verilmeli bayan Viki.

Viki:fikirlerinize sonsuz saygımız var ama biz onlarla çalışmak istiyoruz.

Malbonte:AMA BEN İSTEMİYORUM!

Viki:sizi buna zorlayan biri yok Bay Malbonte ve bana sesinizi yükseltemezsiniz!

Malbonte:peki bayan Viki!

Malbonte ayağa kalktı ve hızla toplantı odasından dışarı çıktı.

Agatha:ona bakmayın hep böyle dir.
+Biz konuşmamıza devam edelim.

İkizlere şirketle alakalı herşeyi anlatık onlarda bize kendi şirketlerini anlatı. Herşey bittiğinde ikizlere vedalaştık ve odalarımızda gittik. Sonra odaya Malbonte daldı. Sinirli görünüyordu, nedenini merak etim.

Viki:sanırım bugün insanlar kapıyı çalmayı unutu.

Malbonte:neden bana hiç birşey söylemediniz?!

Viki:Hangi konudan bahsediyorsun.

Malbonte:aptala yatma Viki! ne olduğunu biliyorsun.

Viki:hee. İkizler konusu.

Malbonte:aynen öyle.

Viki:istediğimiz kişiyle ortaklık yaparız Malbonte çünkü şirket bizim.

Malbonte:beraber çalışıyoruz Viki bunu hatırlatırım!

Viki:ben onu bunu bilmem, ikizlerle çalışmak istiyorum o kadar!

Malbonte:ikizlerle çalışmak istemenin altında başka Birşeymi yatıyor yoksa?

Çok pis bir şekilde sırıtmaya başladı onun ne demeye çalıştığını anlamıştım ama keşke anlamaz olaydım.

Malbonte:yoksa ne ikizlerle aranda Birşeymi var.

Viki:bundan sanane.

Malbonte:söylemediğin göre aranızda bir şeyler var.

Viki:ÇIK DIŞARI!!!

Malbonte hızla dışarı çıktı ve çıkarken kapıyı çok sert kapatı. Şimdi anlıyorum beni gerçektende sevmiyordu ama bu dünyanın sonu değil. Kendimi toparladım sonra işlerimi yapmaya koyuldum. İşlerim bittiğinde akşam olmak üzereydi bende Agatha nın yanına gitmeye karar verdim. Agatha nın odasına doğru yol aldım vardığımda kapıyı çaldım içeriden "gel" diye bir komut geldi sonra kapıyı açtım ve içeriye girdim.

Viki:Agatha ne zaman gidicez?

Agatha:biraz işim var, belki birazdan gideriz.

Viki:ama ben çok yoruldum.

Agatha:Viki sabahtan beri bütün işleri ben yaptım, yorulması gereken birisi varsa oda benim.

Viki:offf. O zaman ben gidiyorum.

Agatha:peki evde görüşürüz.

Viki:görüşürüz.

Odadan dışarı çıktım ve oto parka doğru İlerledim. Arabanın yanında birini gördüm.

Viki:siz kimsiniz?

Adam:hey! Viki benim Bont.

Viki:Bont burada ne işin var?

Bont:sana sormam gereken bir şey var.

Viki:dinliyorum.

Viki WalkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin