İyi okumalar ~
Arel'den
Gözlerimi kapıdan çekebildiğimde ne yapacağımı bilemez biçimde etrafa bakındım, biraz evi gezebilirdim kimse yokken.
Öncelik olarak olduğum katta ki odalara bakmaya karar verdim. Sola doğru ilerlediğimde karşıma çıkan iki kapıya baktığımda birisi misafir odası diğeri ise küçük bi kütüphane olmalıydı. Fakat daha çok kitaplık gibiydi.
Sağa doğru ilerlediğim sırada karşıma yine iki tane kapı çıktığında ilk oda banyo diğeri ise sanırım film odası olmalıydı.
Arkamı dönüp merdivenlerden yukarı çıktığımda sağa dönüp yatak odasını es geçerek ilerledim. Tekrar bir banyo ile karşılaşmak şaşırtıcı değildi.
Geri geldiğimde sola dönerek kapıyı açtım işte burası kesinlikle kütüphaneydi. Ve yan tarafı kesinlikle balkon gibiydi, gerçi bunu diyebilmen için fazla büyük bir yerdi.
Gitmeye karar verdiğimde yüzüme çarpan taze hava ile kıkırdadım. Tatlı bir esintiydi.
Zorla geldiğim için farkına varamadığım kısım ise arka bahçenin fazla güzel olmasıydı. Kesinlikle bahçede dolaşmak istiyordum.
Bunun yeterli olduğunu düşünüp tekrar merdivenlere geldiğimde aşağı indim.
Midemden gelen gürültü ile açlığımın yeni farkına varıyordum. Atıştırmalık bir şeylerin kimseye zararı olmazdı.
Mutfağa ilerlediğim sırada rastgele gördüğüm şeyle olduğum yerde durdum. Neden evin içinde aşağı inen merdivenler vardı, Merakıma yenilip aşağı doğru hareket ettim.
Merdivenlerin sonunda karşıma direkt olarak çıkan kapı ile açmayı denemiştim ama kilitliydi. Sanırım burası bodrum katı gibi bir yerdi.
Zil sesini duymam ile panikle merdivenlerden çıkarak hızla kapıyı açtım. Karşıma orta yaşlarda gülümseyen bir kadın çıkmıştı. Dediği hizmetçi gelmiş olmalıydı.
"selam ufak oğlan"
Kesinlikle Çağan ile akraba olma ihtimalleri yüksekti.
"oh merhaba"
"Çağan ufak bir oğlandan bahsetmişti. Arel değil mi"
Sinir adam, inadına diyordu resmen.
"evet, Arel"
Üstündeki kabanı özenle astıktan sonra yanıma gülümseyerek geldi.
"evi tanıtmama gerek var mı oğlum"
"ah hayır, siz gelmeden kısaca gezdim"
"ufak bir öğün hazırlama mı ister misin, pekte zayıf bi oğlansın"
Vücuduma baktıktan sonra tekrar kadına dönerek zoraki bir gülümseme sundum.
"çok iyi olur, teşekkür ederim"
Bana yine salonda uyumak kalmıştı sanırım.
İçeride olan çift koltuğa doğru ilerleyip cenin pozisyonunu aldığımda gözlerimi kapadım. Çok yorgun hissediyordum.
°20.05
Vücudum hareketlendiğinde hala rüyada olmalıydım. Vücudum sıcak bir yere yatırılmıştı. Olduğum yere daha çok sokuldum. Sıcaklık güzeldi.
Bir gülüş sesi duyduğumda mırıldanarak gözlerimi araladım. Başımı sert yere koyarak güzel kokuya bıraktım kendimi.
Tekrar uyumayı düşünürken vücudum birkaç saniye içinde olanları kavradığında sıcak göğüsten hışımla ayrıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
{×Evane§cent}'bxb
Teen FictionBoş olan karanlıkta bekliyordum, bu onun adında bir cezaydı. Ona karşı gelmenin onun çapında ufak bir cezasıydı. Karanlıktan korkan biriydim ve o beni çok iyi tanıyordu. Burada saatler geçmiyordu, ağlamaktan şişmiş gözlerim ile ufak bir ışık arıyord...