İyi okumalar ~
Çağan'dan
"ne acelen olabilir sabah sabah"
Başımda çalmaya devam eden telefon ile gözlerimi sinirle araladım, uykumdan bölecek kadar önemli olan şey ne olabilirdi.
Göğsümde olan minik bedenin mızlanmaya başlamasıyla, yumuşak saçlarını okşayıp ısrarla çalmaya devam eden telefonu elime aldığımda, kimin aradığına bakmadan hışımla açtım.
"ne var"
{...}
"ne sikimden bahsediyorsun sen"
{...}
"hâlâ kabullenemedin değil mi"
{...}
"beni yıpratmaktan başka bir bok yapmıyorsun sen"
{...}
"saçmalıklarını dinlemeyeceğim !"
{...}
"unut artık, kendi hayatına bak"
{...}
"yeter, zorlamayı bırak"
{...}
"seni sevdim, eşsiz bir değerle, peki senin yaptığın neydi"
{...}
Sinirle araladığım gözlerimi dolmaması adına yukarı odakladım, nefret ediyordum geçmişte yaptığımız hatalardan.
Hattın diğer ucundan tekrardan o iğrenç tınıyı duyduğumda, gerilmeye başlayan damarlarım ile meleği andıran, minik beden için sakin tutmaya çalıştığım sesimle dudaklarımı araladım.
{...}
"boş sözlerine vaktim yok, kaner Efser, siktir ol"
Tekrarlayan sinirim ile telefonu fırlatırcasına karşımda olan pufa attım, aptal adam. Düşüncelerimden arınıp içime dolan sıkıntıyla, yataktan çıkmak için hamle yaptım. Belime sarılı olan küçük ellerle Arel 'in varlığını yeni hatırlamıştım, aptal, kafa da bırakmamıştı.
Yavaşça ellerini çekip, yorganın içinde olduğundan emin olduktan sonra altıma gri eşofmanımı geçirip üstüme siyah tişörtümü bıraktım.
Dikkatli adımlarla odadan ayrıldığımda merdivenlerden ilerlemeye başladım. Geldiğimde tıkırtılar duymam ile vakit kaybetmeden mutfağa yöneldim hızlıca.
Beni gördüğünde gülümseyen orta yaşlardaki kadın ile belli belirsiz bir gülümseme bırakıp, aklıma gelen şeyleri sıraladım.
"Aysun Hanım, Arel'e geç geliceğimi söyleyin ve yemek yediğinden emin olun, eğer itiraz ederse aramanız yeterli"
"tabi Çağan Bey"
Aldığım onaylama eşliğinde salona doğru yönelip anahtar ve diğer gerekli şeyleri cebime attığımda, bekletmeden uzaklaşarak bahçede park edilmiş olan arabama ilerleyip kapıyı açtım.
Geçtiğimde Kontağı takıp, emniyet kemerini takacakken cebimde titreşen telefon ile derin bir iç çektim. Bugün yoğun geçecekti anlaşılan.
Elime aldığım ekranda, sekterim olan kadının numarasını görmem ile gözlerimi devirip bıkkınlıkla, bekletmeden açtım, ne kadar erken biterse o kadar iyi olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
{×Evane§cent}'bxb
Teen FictionBoş olan karanlıkta bekliyordum, bu onun adında bir cezaydı. Ona karşı gelmenin onun çapında ufak bir cezasıydı. Karanlıktan korkan biriydim ve o beni çok iyi tanıyordu. Burada saatler geçmiyordu, ağlamaktan şişmiş gözlerim ile ufak bir ışık arıyord...