İyi okumalar
Arel 'den
Tekrar salona doğru ilerlemesi ile aldırmadan olduğum boyunda yatmaya devam ettim. Garip bir şekilde bu adam korku verdiği kadar beraberinde huzuru da veriyordu.
Yavaşlayan adımları ile oturduğunu anlamam uzun sürmedi. Rahatça kurulduğunda sert göğsünde daha rahat bir pozisyona getirdi bedenimi.
Kemikli parmaklar enseme geldiğinde irkildim. Soğuk eli titrememi sağladığında kucağına daha çok sokuldum. Parmakları ensemde olan kısa saçları okşuyor, daha çok özen göstererek tarıyor gibiydi.
Dudaklarını saçlarıma bastırdığında dudakları geriledi, gülümsediğini anlamam ile başımı kaldırıp yüzünde gözlerimi gezdirdim.
Gözlerimiz buluştuğuda yutkunmak dahi çaba sarf ettirdi. Değişik bakıyordu, gün içinde çoğu kişiye soğuk bakan gözler, bakışlarımız kesiştiğinde parıldıyordu, öyle mi yorumluyordum belki de.
Bir yıldızın gibi parlayan gözler, birlikteyken kayma anına şahit oluyor gibiydi.
Öne atıldığında ensemde olan el, olduğu yere sararak öne doğru baskı uyguladı, hafif baskı sonucunda başım öne düştüğünde dudakları dudaklarımın önünde duruyordu.
Şaşkınlıkla irileşmiş gözlerim dudaklarını seyre dalmışken gözlerini en derinlerime işliyor gibi hissediyordum.
Kıvrılarak tebessüm eden sert dudakları davetkâr görünüyordu, sesli bir gülüş bıraktığında dikkatimi tekrar toparladım. Başımı sallayarak gözlerimi etrafta dolaştırmaya başladım.
Şu an yüzüne bakmaya utanıyordum, yanaklarımın kızardığına emindim bile, utanç verici bir durumdu.
Her durumda rezil olmayı başarıyorsun, Aferin sana Arel !
Güçlü el çenemi kavradığında başımı kendisine çevirdi, kavrayan eli bu sefer ise yüzüme çıktığında, buzu andıran elleri sıcak basan yanaklarımı okşamaya başladı, elleri rahatlamamı ve belki de mayışmamı sağlarken direnmek için savaşıyordum.
Tanrım ! İç sesime söz geçiremiyordum resmen. Buradan kaçacaktım, bunlara ihtiyaç yoktu. Ben yapmasam bile eninde sonunda beni kapıya koymasından korkuyordum.
Benimle bu kadar ilgiliyken başka birisini sevme düşüncesinden çok korkuyordum, beni sevme düşüncesi bile saçmaydı, eğleniyordu işte benimle, kendimi tam aksine inandırmaya çalışan bir aptalım işte, tam bir aptalsın Arel !
Bir gülüş sesi duyduğumda korkuyla irkildim, boşta kalan eli belime yerleştiğinde tekrar sabitledi olduğum kucağa.
"ne düşünüyorsun balım hım"
Sorduğu soru karşısında yutkundum, her şeyi anlatacak değildim ya
"hiç, dalmışım sadece"
Emin misin der gibi bakan gözlerine karşın tebessüm edip ellerimi göğsünde birleştirdim.
Bedenimi bir anda çekmesi ile ufak bir çığlık koptı ağzımdan, bir anda böyle yapılır mıydı, yapmadan önce sorup izin mi isteseydi, zekanla gurur duymalısın Arel.
İç sesimden nefret ediyordum, aptal düşünceleri kafamdan atıp ona odaklandım.
"sakin ol ufaklık"
"sadece, birazcık korkmuş olabilirim" diyip alttan bakışlar atmaya başladım. Bu halime gülümseyip yüzüme eğilerek burnuma bir öpücük bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
{×Evane§cent}'bxb
Novela JuvenilBoş olan karanlıkta bekliyordum, bu onun adında bir cezaydı. Ona karşı gelmenin onun çapında ufak bir cezasıydı. Karanlıktan korkan biriydim ve o beni çok iyi tanıyordu. Burada saatler geçmiyordu, ağlamaktan şişmiş gözlerim ile ufak bir ışık arıyord...