Podczas niedzielnego poranka dźwięk przychodzenia wiadomości na messangerze wybudził Sabito ze snu.
Chłopka sięgną po telefon aby sprawdzić kto do jasnej cholery pisze do niego o tej godzinie. Jak się okazało byli to Rengoku, Shinaguzawa i Uzui.
🖕🏻Zajebista grupa🍆
Ten wiecznie uśmiechnięty🔥: @SabitoUrokodaki
Zabić ci matkę? 🌪🔪: @SabitoUrokodaki
✨Ekstrawagancki typ✨: @SabitoUrokodaki
Ten wiecznie uśmiechnięty🔥: o wyświetlił.
Czego wy chcecie o tej godzinie?
✨Ekstrawagancki typ✨: Dlaczego nie poszłeś z nami wczoraj na imprezę?
Byłem z Giichim
Zabić ci matkę? 🌪🔪: znowu z tą dziwką
✨Ekstrawagancki typ✨: typie, on jest prostytutką. Jebie cię na hajs.
Ej, kolegujemy się.
Ten wiecznie uśmiechnięty🔥: XDD.
Zabić ci matkę? 🌪🔪: nie warto zadawać się z takimi ludźmi
✨Ekstrawagancki typ✨: na początku to było śmieszne ale ty tak na serio. Kolegujesz się z nim? Typ daje ci dupy za pieniądze po czym idzie do następnej osoby.
My się nie tylko pieprzymy. Opowiedział mi np. o sobie.
Ten wiecznie uśmiechnięty🔥: i ty mu wierzysz.
Zabić ci matkę? 🌪🔪: takim ludziom się nie ufa
✨Ekstrawagancki typ✨: on cię tylko jebie na hajs
Nieprawda
Zabić ci matkę? 🌪🔪: a czy kiedykolwiek robiliście coś razem bez ruchania się? Oczywiście za zapłatą.
Ten wiecznie uśmiechnięty🔥: czemu nie odpisujesz?...
✨Ekstrawagancki typ✨: prawda zabolała?
Dajcie wy mi spać.
Sabito nie odczytywał kolejnych wiadomości, nie chciał przyznać im racji pomimo tego że po części ją mieli. Bo to prawda że ich każde spotkania polegały na uprawianiu seksu. Giichi wykonywał swoją pracę, ale czy okłamywał by go. Czy to co powiedział że przeżył było kłamstwem? Nie to nie mogło być tak jak twierdzą jego koledzy. Prawda? Z resztą co stało na przeszkodzie aby spotkać się tak po przyjacielsku na spotkanie bez seksu. Sabito zdecydował że napisze do niego później gdyż teraz było strasznie wcześnie, a drugi mógłbym jeszcze spać. Teraz natomiast postanowił pospać jeszcze trochę.
Sabito obudził się o 12.00 Lubił pospać sobie dłużej w niedzielę. Zjadł płatki z mlekiem na śniadanie, umył zęby, ubrał się i napisał do Giichiego.
🔥💖Yourlittlebunny🐰💖
Hej, chcesz gdzieś wyjść np.przejść się po parku lub coś. Tak wiesz.... jak znajomi. W sensie bez seksu.
CZYTASZ
Bunny 🐰
FanfictionSabito - prawnik z własną kancelarią o dużych dochodach poznaje "kobietę" lekkich obyczajów. Zaczyna spędzać coraz więcej czasu z tą właśnie osobą pomimo tego że jego rodzina i przyjaciele odradzają zadawać mu się z ludźmi niskich sfer. Sabito z każ...