Karışık bi başlangıç

27 2 15
                                    

Okuldaki günlerim her geçen gün daha da sıkıcılaşıyor. İkra ve Betüllerin eski konuları sürekli su yüzüne çıkıp ortamda gerginlik yaratıyordu. Ateş ise sürekli bana dengesiz tepkiler veriyor ve bu çok sinirime dokunuyor artık.

Ama eskiden böyle gıcık değildi diyor Betül. Yani arkadaş oldukları zamanlardan bahsediyor muhtemelen. Ona neler geçtiğini sordum aralarında. Anlatacağını ama şimdiden görüşlerini etkilemek istemediğini söyledi.

Teneffüste yine ikra ve arkadaşları bizim sınıftaydı.
"Bunların kendi sınıfı yok mu ya?" diye sordum    Betüle.

"Var ama orda yiğit ve ateş gibisi yok ya ondandır. Kendi layığını bulmuş zaten boşver"

"Aranızda ne geçti?"

"Madem çok merak ediyorsun anlatacağım"
İçimde zaferin coşkusu hissedildi bir anlığına
"İkra, Ateş, Yiğit ve ben çok yakın arkadaştık. Yiğit ile aramızda romantik bir ilişki vardı ama sonra İkranın kıskançlığı yüzünden ikimizin arası bozuldu. Asla desteklemiyordu bizi ama ben hep hissettim. Yiğite aşıktı İkra. Ama neyse bu zaten umrumda değil benim asıl üzüldüğüm şey en yakın dostlarımı kaybetmiş olmam. Çok iyiydik. Her zaman yanımda olmuşlardı. Ama gel gör ki işte böyle pis insanlar yüzünden olan bana oluyor. Hayatlarına bensiz devam ettiler. Hepsinden nefret ediyorum. Beni tek seferde unuttular. Ateşe yine çok kızmıyorum o kimsenin arasına girmedi ama yiğit ve ben arasında bir seçim yapmak zorunda bıraktı kendini. O da Yiğiti seçti tabi. Onun çocukluk arkadaşı o." Hikaye pek iç açıcı değildi evet ama Betül detay vermekten hep kaçındığı için daha fazla bir şey sormak istemedim ona.

"Demek böyle. Boşver canım zaten Ateş ile arkadaş kalsaydın biz bu sefer arkadaş olamayacaktık. İyi ki arkadaşız ama. Sen onlara baya kırılmışsın belli zaten. Neyse kapatalım konuyu."

Son derste bitti ve artık eve gidiyorduk. Önce çıkışta Betül ve Merve ile bir şeyler yapmaya karar vermiştik. Hemen eve gitmeyi sevmiyordum. Merve son dakika dahil oldu plana ama daha çok kişi daha çok eğlence demekti.

Yolda yürürken Ateş arabasıyla yanımızdan geçmişti. Yanında tabiki Yiğit vardı. Onlara aldırış etmeden devam ettik. Eve geç gideceğim için önce annemi aradım.
Betül bizi evinin yakınlarındaki bir parka getirmişti. Ve neredeyse tüm bira stoğunu getirdiğini söylemişti.

Hava yavaştan kararmaya başlıyordu ve park terk edildiği için hiç çocuk yoktu. Önce havadan sudan konuştuk. Sonra da Merve ile kaynaşmaya çalıştık .
"Seni ilk İkranın yanında gördüğümü hatırlıyorum" demiştim sorarcasına Merveye.

"Evet ama o beni sadece kullanıyor. Tek derdi bizim sınıf. Asla kendi sınıfında değil. Birde Can var tabii. O da aslında İkra ve Busenin yancısı gibi ama aldırmıyorum. Ne bok varsa artık bizim sınıfta"

Ben biliyordum bizim sınıfta ne olduğunu.
Betül ile kısa bi bakışma geçti aramızda.

Sürekli yeni bir yere taşındığım için hiç kalıcı arkadaş edinemiyordum ama şimdi baya baya yeni arkadaşlar ile kaynaştığım için mutluydum. Yalnız olmak hiç sevdiğim bir şey değil zaten.

Biraz üşümeye başlamıştım ama Betül eve gitmemekte ısrarcı. Normalde asla ama asla alkol almazdım ama yine Betül ısrar ettiği için ve aslında merakta ettiğim için kendimce epey fazla bira içmiştim ve içimden farklı şeyler yapmak geliyordu. Mesela şarkı söylemek gibi. Ama bunu tabiki yapmayacaktım.

"İMDAT İMDAT! YOK MU KAFAMIZI YAKALIYCAK? ARABAYI VALEDEN ALDIRACAK..."

"Badesu saçmalama. İlk kez mi içiyorsun?" Betülü kendi sesimden zor duyuyordum.

"Ooo kimler varmış ya?"

Yiğitin sesiyle hemen çenemi kapattım. Yine rezil oldum. Burada ne işleri vardı. Sessizce görünmez olmayı denemeliydim galiba.

Sevdiceğim Bir VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin