1.Bölüm Cinayet

183 37 46
                                    

#Başkomiser Duygu Yıldız#

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

#Başkomiser Duygu Yıldız#

Iyi okumalar dilerimmmmm. ^•^

Oy vermeyi unutmayın olur mu? Satır aralarında buluşalım...

☆☆☆

Karanlığın bedenleri öldürebildiği sokaklarda, görünen gerçeği her zaman yansıtmazdı. 

Genç kadın,başkomiser olmanın özgüvenini karanlıkta sergiliyordu. Çevik haraketlerle ihbar edilen sokağın sonuna geldi. Cesede doğru ilerledi. Gözlerindeki pervasızlık karanlığın içinde bile kendini gösteriyordu.Kendinden emin şekilde elinde sıkıca tuttuğu silahıyla bir katili,korkutacak derecede iyi görünüyordu. 

Arkasında iki kişiden oluşan ekibiyle gelmişti. Dışarıda yemek yedikleri için destek ekibi beklemek istememişler; olay yerine gelmişlerdi.

Cinayet büroda çalışıyordu ama her cesetle karşılaştığında midesini bulandıran bir şey oluyordu. Bunun sebebini babasının annesini,gözünün önünde katledişine bağlıyordu.

Bazı anılar can yakar. Anı,yerini kâbusa dönüşürlerdi. Kâbuslardan tek farkı; kâbuslar, uyanınca geçerdi.

Gözlerini sıkıca yumdu. Ve yere eğildi. 

Bu, daha önce gördüklerinden daha beter bir haldeydi. Çıplak ve delik deşik bir halde; eli kolu bağlı bir şekilde yerde yatıyordu.Oyulmuş gözler,kesilmiş bir boğaz, kalbi sökülmüş bir beden...

Otuzlu yaşlarda, iri cüsseli, esmer adama doğru bir daha baktı.

Ekibinin bir parçası olan Nil ve Serdar,şaşkınlıkla yerdeki cesede bakıyorlardı. 

Mide bulantısına engel olamadı. Eli telsizine gitti.

"15 10 merkez! 15 10 merkez!Tamam." bulanan midesiyle elini ağzına götürdü.

"15 10 merkez dinlemede!Tamam."

"Başkomiser Duygu konuşuyor.Olay yerine acil bir ekip istiyorum.Tamam." cesetten uzaklaşarak ayağa kalktı.

"Anlaşıldı.Tamam."

"Başkomiserim bu... bu da ne böyle?"diye konuştu Nil. Gözleri yerdeki çıplak cesette dolaşamayacak kadar telaşlıydı.

"Bunu her kim yaptıysa canavarca hisle yapmış." dedi Duygu. Ama gözleri farklı bir yere odaklandı.

Gözüne çarpan şeyle adımları tekrardan cesede doğru ilerledi. Daha önce görmediği bir sembol, yere özenle çizilmişti. Gözlerini kısıp daha dikkatli baktı.

Serdar da bu garipliği fark etmiş olacak ki Duygu'yu takip etti.

Bir daire içine çizilen ok sembolü olduğunu fark etti. Ne anlama geldiğini düşündü. Ama zihninin derinliklerinde bu sorunun cevabını bulamadı. Telefonunun kamerasını açtı ve bu garip sembolü fotoğrafladı. 

Cinayetin Ayak SesleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin