5.Bölüm:Katilin Ayak Sesleri

42 16 7
                                    

Merhabalar <3

Multimedya:Emir

Sır perdesinin açılmasına çok az kaldı.

Keyifli okumalar dilerim...

☆☆☆

Bazı gerçekler, yalanlardan daha sahtedir. Gözleriniz gerçeği arar ama önce yalanlarla savaşmak zorunda kalırsınız.

Nil ve Serdar anlamaz gözlerle bana baktı.

"Ne demek burayı yakacağız?" diye sordu Nil.

Gözlerim kulübenin duvarlarında gezindi."Burayı yakıyor gibi görüneceğiz. Dışarda bir ateş yakacağız. Dumanlar yükselecek. Burası Emir için değerli olmalı. Onu buraya çekeceğiz. Duygu yoğunluğuyla mantıklı düşünemeyecek ve buraya gelecek." Diye hızlıca konuştum.İkisinin de gözleri düşünceli bir şekilde yüzümde dolanıyordu.

"Peki ya gelmezse?" Dedi Serdar.

"Gelecek.Sen olsan gelmez miydin?" Dedim.

Kafasını salladı.Nil'e baktı. Fısıldayarak "Gelirdim"dedi.

"Hadi o zaman yakacak bir şeyler toplayın. Sonra arabaları buradan uzak bir yere bırakın. Destek ekip de isteyin." Dedim.

"Sen peki? Seni burada nasıl bırakacağız? Ya biz gelmeden gelirse?" Dedi Nil.

"Gelirse oyalayacağım. Hadi!" Dedim.

Serdar hoşnutsuz bir şekilde dışarıya çıktı. Ben de peşlerinden bedenimi dışarıya attım.

Arabamın arkasındaki battaniye,yastık gibi kamp malzemeleri vardı. Onları çıkarttım. Nil ve Serdar yerdeki odunları getirdiler.

Onlardan büyük bir yığın oluşturduk. İçerden kolonya aldım. Ve bu yığına döktüm. Çakmağımı çaktım. Odunların üzerine attım.

"Hadi!Arabaları alıp uzaklaşın. Sonra gelirsiniz. Araba olduğunu görürse gelmez." Dedim.

"İçim hiç rahat değil. Siz gidin ben kalayım." Dedi Serdar. Gözlerimi kısıp ona baktım.

"Bu bir emirdir.Serdar!"Dedim. Onları kontrolsüzce bu tehlikeye atamazdım. Kırgın bir şekilde bana baktı."Dikkatli ol!" Dedi.Arkamı döndüm. Ve bir sigara yaktım. Arabanın motor sesi gelince yüzümü çevirdim. Beklemeye başladım. Dumanlar yükseliyordu. 

Geleceksin...Biliyorum.

Hava kararmaya başlamıştı. Ormana doğru yürüdüm. Elim belime gitti.

Hassiktir.

Battaniyeleri alırken arabanın bagajında unutmuştum. Böyle bir hata nasıl yaparım? Elimi sertçe saçlarıma geçirdim. Kulübenin önüne geldim. İçerden bir bıçak aldım. Bıçak aldıysam yakın temasa geçmek zorunda kalacaktım. Tekrardan ormana doğru yürüdüm. Bedenimi karanlığa gizledim. O sırada ayak sesleri geldi.Hızlı ve telaşlı...

Katilin ayak sesleri...

Yüzümü,sesin geldiği yere çevirdim. Kulübeye doğru koştu. Bir kova su ateşin üzerine döktü.

Elini havaya kaldırdı."Kimsen çık ortaya oruspu çocuğu!" Dedi. Yüzünde alaycı bir ifade vardı. Arkasını dönünce ona doğru yaklaştım. Bıçağı havaya kaldırdım. Atacağım sırada bana dönüp eğildi. Bıçak ileriye doğru düştü.

"Bingo! Bakın burada kim varmış?" Dedi. Sesi şeytani ve soğuktu."Duygu Başkomiser."dedi.

Adımı biliyor olmasina şaşırdım.

Cinayetin Ayak SesleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin