BÖLÜM 1

2.8K 101 19
                                    

takemichi pov

3 büyük  tanrı savaşından beri mikeyi görmedim haha nasıl görcemki 1 hafta boyunca hastanede kaldım.ama mikey nin karanlığa düşmesi benim suçum baji-san ı kurtaramadım emma-chan benim yüzümden ölüyo draken-kun beni korurken ölüyo.kime yaklaşsam ölüyo ahhh kafayı yicem neyse bunları düşünmemem lazım bugün hastaneden taburcu olcağım gün
ben hastane yatağında boş boş otururken birden kapıdan chifuyu girdi.gözlerimi ellerimden çekip chifuyu ya çevirdim ona baktığım zaman yüzünde hem neşeli hemde hüzünlü bir hali vardı.
CHİFUYU- hadi ortak kalk hazırlan gidiyoruz.
chifuyu bunları derken hemde yatağıma yaklaşıyordu sırtına baktığım zaman bitane çanta taşıdığını gördüm yanıma geldi ve çantayı sırtından indirip yatağa koydu içinden kiyafet çıkartıyordu o bunları yaparken bende ona boş boş bakıyodum chifuyu işlerini bitirdiği zaman konuşmaya başladı.
CHİFUYU-hadi ortak al bunları ve banyoda değiş.
+tamam chifuyu.
yatağımdan kalkıp bana getirdiği kiyafetleri alıp banyoya gittim çaktırmadan arkama baktığım zaman chifuyu yatağıma oturduğunu gördüm ve boş boş duvara bakıyordu bunları kafama takmayıp banyonun kapısını kapattım.
aynaya baktığım zaman biraz saçlarımın uzadığını gördüm omzuma geliyorlardı biraz kıza benziyordum ama neyse  biraz temizlenmek için duşa girdim ve sıcak suya ayarlayıp suyun altına girdim birden bi rahatlama geldi.chifuyunun beni beklediğini fark edip hızlıca bi duş alıp çıktım.
chifuyunun getirdiği kıyafetleri klozetin üstünden alıp giydim.
(chifuyunun getirdiği kıyafet)

aynanın karşısına geçtim ve kendime baktımchifuyunun zevki güzelmiş neyse saçımı yapmadan banyodan çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

aynanın karşısına geçtim ve kendime baktım
chifuyunun zevki güzelmiş neyse saçımı yapmadan banyodan çıktım.
chifuyu ya baktığım zaman bıraktığım gibiydi yanına yürüdüm ama beni fark etmedi harelde dalmış beni fark etsin diye öksürdüm.
CHİFUYU- aa ortak giyindinmi hadi çıka----
birden chifuyunun konuşması kesildi şaşkınlıkla ona bakarken yanıma geldi ve beni süzmeye başladı.
CHİFUYU-OHA ÇOK YAKIŞMIŞ LAN ama saçın niye bu kadar dağınık otur yatağa saçını yapcam.
chifuyuya şaşkınlıkla baktım  onun yüzüne biraz baktıktan sonra dediği şeye itaat ederek yatağa oturdum ben yatağa oturduğum gibi chifuyu getirdiği çantadan tarak ve toka çıkardı yanıma geldi ve saçımı taramaya başladı.saçlarımı tararken sessizce küfür ediyordu harelde saçım kıvırcık olduğu için pek tarayamadı.5 dakka sonra saçlarımı taramayı bitirdi ve saçımı topladı bende sessizce onu bekliyordum. chifuyu bitirir bitirmez telefonun kamerasını açıp bana verdi.
CHİFUYU- nasıl oldu sence.Bence çok güzel oldu
kameradan kendime baktım aynı mikey-kun ki gibi ama topladığı yer salık değil topuz şeklinde neden bu kadar kıza benziyorum.kafama takmamam lazım.ben kendime şaşkınlıkla bakarken chifuyunun güldüğünü duydum ona baktım.
+ne gülüyon ya kötü mü olmuşum.
ben ona ağlak bi ifadeyle bakarken chifuyu gülmeyi kesip elini başıma koyup yüzünü yüzüme yaklaştırdı ve
CHİFUYU-kötü görünmüyorsun ortak sadece mikey seni böyle görse ne yapardı diye düşünüyordum(aynı zamanda kafamı okşuyordu).
bunu duyduğum gibi chifuyu yu  kendimden uzaklaştırdım
+ne diyon ya(kızarmış bir ifadeyle diyor) git chifuyu ya.
yataktan kalktım ve telefonu chifuyu ya verip hızlıca odamdan çıktım arkamdan chifuyunun gülme sesini duyuyordum ben hastanenin kapısının önüne geldiğimde chifuyu yu beklemeye başladım.oda benim taburcu işlemlerimi yapıyodu dalgın dalgın ellerimle oynarken bi an tanıdık bi ses duydum.
MİTSUYA-oi takemichi chifuyu nerde.
kafamı ellerimden çekip bana doğru gelen mitsuya ya baktım.yanıma gelip elini başıma koydu ve okşamaya başladı neden herkez bunu yapmaya başladı mitsuyanın elini kafamdan çekip.
+içerde benim taburcu işlemlerimi yapıyo.
bunu der demez chifuyu yanımıza geldi ve
kolunu omzuma atıp mitsuya ya bakarak
CHİFUYU- mitsuya-kun mitchy nin işlemlerini bitirdim hadi gidelim.
MİTSUYA-oh iyi o zaman hadi.
konuşma biter bitmez chifuyu beni sürükleyerek yürümeye başladık mitsuya önde bizde arkada onu takip ediyorduk

DEVAM EDECEK...

evet ilk hikayem bunu rüyamda görmüştüm ve hiç kantoxtakemichi fanfic görmemiştim bende  yazayım dedim.

MİTAKE(kanto manji mikey)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin